Co se dělo pak

52 4 2
                                    

Po poslední písničce jsme se rozloučili s publikem a odešli z pódia. Hned co jsme vlezli do zákulisí přiběhl k nám Andrew.

"Shawne, Lucy měl bych takový nápad.

Shawn a já se na sebe zmateně podíváme a zeptáme se co je to za nápad.

"Lucy máš fakt krásný hlas a spolu s Shawnem tvoříte skvělý pár na duet"

"Duet?" optala jsem se zmateně.

"Ano, Shawn chystá nové album a myslím si že by bylo skvělé kdyby jedna nebo pár písní bylo i s tvým hlasem"

"To myslíte vážně?"

"Ano, samozřejmě, ale musíš s tím souhlasit"

"A co ty Shawny souhlasíš?"

"Stoprocentně, máš krásný hlas a bude skvělé spolu cestovat" odpoví radostně Shawn.

"Dobře tedy souhlasím s tím"

"Tak to jsem rád, tak oba zítra přijďte do studia, podepíšeme smlouvu a začneme tvořit"

"Dobře, děkuji moc"

"Tak pojď zlato čas jít domů"

"Už jdu lásko"

Před budovou je spousta lidí a novinářů. Když nás uvidí vycházet z budovy, všichni novináři se seběhnou naším směrem. Mají spousty otázek ale na většinu z nich ani neodpovídáme a snažíme se dostat před tu spoustu lidí do auta.

"Phew, to bylo únavnější než sám koncert" podotkla jsem a začala se smát.

"To máš pravdu" odpověděl Shawn a začal se smát se mnou.

"Lásko"

"Ano Shawny?"

Nestačila jsem to ani doříct a Shawny mě umlčel svými sladkými rty. Vůbec jsem se nebránila a poddala se zcela Shawnovým polibkům. Pokaždé co mě políbil jsem zatoužila po dalším polibku až se to nakonec proměnilo ve vášnivé líbání. Zabořila jsem svoje ruce do jeho čokoládově hustých vlasů a užívala si každý polibek. Jeho silné ale přesto hebké ruce putovaly po mém bříšku a bocích. Moje tělo se začalo zahřívat jako kamna. Když se jeho ruce snaží doputovat k mé ženskosti vyruší ho řidič, který nám oznamuje, že jsme dojeli k cíli. Byl trošku naštvaný, ale to ho brzy přešlo. 

"Tak jsme doma" řekne Shawny se sklopenou hlavou a smutným hlasem.

"Shawny?"

"Copak zlato"

"Nechtěl bys dneska přespat u nás?" zeptám se s nadějí že řekne ano.

"Moc rád"

"Díkybohu" odpovím šťastně.

S Shawnym vejdeme domů, ale všude je ticho a nikde nikdo není. Jdu se podívat do obýváku a všimnu si, že na stole leží vzkaz od mámy. Stojí v něm že dneska zůstanou přes noc u známých kam jeli na návštěvu a že jídlo mám v lednici. 

"Shawny?" zavolám.

"Ano, copak je lásko"

"Dneska máme dům jen pro sebe rodina jela k známým a zůstanou tam přes noc"

"Vážně?"

"Jo, měla jsem jet taky, ale nebyla jsem doma"

"A to je dobře že jsi nebyla doma nebo ne" zeptá se Shawn.

"To je hodně dobře nemám je totiž ráda"

"To jsem rád"

"Určitě máš hlad že jo"

"Hrozný"

"Pojď máma vařila"

"Chceš si dát po večeři sprchu?" zeptala jsem se a usmála se na něj.

"Jo, moc rád" podívá se na mě a úsměv mi opětuje.

"Dobře ukážu ti kde mám koupelnu a já půjdu do druhý"

"Ty máš vlastní koupelnu?"

"Jo, mám"

"To je super"

"Jo to je nikdo mi tam neleze z rodiny"

Jakmile jsme dojedli večeři ukázala jsem Snawnymu moji koupelnu a donesla mu nějaký ručníky. Sama jsem si šla dát sprchu do koupelny mojí mámy. Jen jsem si neuvědomila, že jsem si s sebou nevzala žádné oblečení na převlečení. Tak jsem se zabalila do ručníku a šla do svého pokoje si pro věci na spaní. Když jsem vešla do pokoje všimla jsem si, že Shawny už taky vylezl ze sprchy a má na sobě oblečený jenom boxerky. Hned jsem pociťovala jak mi hoří tváře a rudnou. Shawny si mě všiml a namířil si to směrem ke mě. 




Doufám že se vám další část líbila :-)

Illuminate World TourKde žijí příběhy. Začni objevovat