Berlín

46 5 4
                                    

-V letadle-

"Shawny?"

"Ano lásko?"

"Jak dlouho ještě poletíme nevíš?"

"Lásko asi 2 hodinky, pročpak se ptáš"

"Vadilo by ti kdybych se trochu prospala, jsem nějaká ospalá"

"Vůbec ne zlato, vzbudím tě jak budeme přistávat dobře"

"Děkuju" řekla jsem a dala mu pusu.

*O 2 hodiny později*

"Lásko, lásko vstávej budeme přistávat" mluvil na mě Shawn a mírně se mnou zatřese.

"Mmhmhh" ozve se ode mě když otevřu oči.

"Kolik je hodin" zeptám se.

"Dvě odpoledne sluníčko" odpoví mi Shawn a pohladí mě po vlasech.

Konečně jsem se nějak probrala a šla na záchod. Když jsem se vrátila Shawny se bavil s Andrewem o dnešním koncertu.

"O čem tady diskutujete vy dva" zeptala jsem se.

"A lásko právě včas" řekl Shawny a podíval se na mě svýma sladkýma očičkama.

"Co se děje zlato"

"No já a Andrew jsme si všimli jistých komplikací na místě koncertu a bude asi dost dlouho trvat než se opraví" řekl zklamaně.

"A co je to za problém" zeptala jsem se ustaraně.

"To zatím nevíme, jen víme to, že zvuk je špatný" odpověděl Andrew.

"Tak snad se to spraví, nerada bych ten koncert zrušila" řekla jsem.

"Neboj, na něco příjdeme lásko" utěšil mě Shawn.

"Tak tam zajdeme všichni a podíváme se na to" nabídla jsem.

"To je jistý, nějak to vyřešíme" odpověděl Andrew.

Hned jak jsme přistáli mířili jsme na místo koncertu. Když jsme tam přijeli obklopili nás davy fanoušků. Trvalo nám půl hodiny se dostat do domu. 

"Tak jaký je tady problém" zeptala jsem se Shawna.

"To musíme zjistit lásko"

"Tak jo dáme se do toho"

Tak jsme s techniky a všemi lidmi hledali problém. Nakonec jsem se podívala na aparaturu a problém byl v ní. Byla zastaralá a tak se musela vyměnit.

"Dobrá práce lásko, zachránila si koncert" řekl pyšně Shawn.

"Díky lásko, jsem ráda, že se to vyřešilo" 

"Taakže zbývají nám 2 hodiny do koncertu, co budeme dělat" zeptal se Shawn.

"Vzadu jsem viděla nějakou místnost půjdu ji nejspíš prozkoumat" řekla jsem a šla k místnosti.

"Vážně? já si ji nevšiml" řekl a následoval mě.

"Vidíš?" řekla jsem a ukázala na otevřený dveře.

"Ajo máš pravdu"

"Shawny" řekla jsem.

"Ano copak Lucy" řekl a otočil se mým směrem.

V tu chvíli jsem zavřela dveře, přišla k němu a políbila ho. hned začal spolupracovat. Měla jsem chuť na jeho tělo. Vklouzla jsem prsty pod jeho triko. Trošku sebou cuknul protože to nečekal a hned se ke mě přidal a vyhrnoval mi tričko. Nemohla jsem se už udržet a stáhla svoje ruce k jeho kalhotům. Opřela jsem si ho o zeď a stáhla mu je ke kolenům a vrátila se zpátky k polibkům. Prstama jsem mu dráždila jeho tvrdého kamaráda Franka. Polibky pořád nabývali na intenzitě a taky jeho doteky byly už plné chtíče. Už nemohl vydržet moje škádlení tak opřel o stěnu zase mě a vyhrnul mi sukni a pomalu ho do mě zasunul. Moje tělo úplně hořelo a přetékalo blahem. Když se Shawny blížil k vrcholu přitvrdil. Udělala jsem se chvíli po něm. 

"Páni to bylo skvělý" řekl Shawn a sedl si na zem.

"Tys byl skvělý" odpověděla jsem a sedla si k němu.

"Nečekal jsem že bys po mě někdy takhle vyjela" 

"Já jo, jsem taková" podívala jsem se na něj a usmála.

"Tak to mám štěstí" usmál se a dal mi sladkou pusu.

"Hele podívej lásko, jsou to sprchy" řekla jsem když jsem se podívala okolo.

"Týjo nevěděl jsem, že by tu mohly být sprchy" řekl překvapeně.

"Skvěle se hodí viď lásko"

"No to jo"

Tak když už tam byly sprchy i nějaký ručníky tak jsme se osprchovali. Vylezli jsme oba na stejno a oblékli se.

"Lásko máš s sebou hřeben?" zeptal se mě Shawny.

"Jo mám ho v kabelce u dveří" 

"Tak pojď za mnou"

"Pročpak"

"Našel jsem fén tak ti usuším a učešu vlásky" řekl a radostně se usmál.

Tak jo nejsem proti" odpověděla jsem mu a sedla si před něj.

Tak mi začal sušit vlasy a česat zároveň. Z ničeho nic mi začal zvonit mobil. Utajené číslo.

"Halo?" řekla jsem do telefonu.

"Lucy no konečně aspoň tobě jsem se dovolal" řekl vystrašeně Andrew.

"Andrew? Co se děje" zeptala jsem se.

"Kde vězíte za 2 minuty začíná Q&A s fanoušky" 

"Sakra úplně jsme na to zapomněli hned jsme tam" řekla jsem a položila telefon.

"Shawny musíme rychle jdeme pozdě" řekla jsem a zvedala se ze země.

"Co se děje kam jdeme pozdě" zeptal se nechápavě.

"No přece na Q&A začíná to teď už za 1 minutu"

"Do prčic úplně jsem na to zapomněl"

"Tak pojď rychle" řekla jsem, chytila ho za ruku a vyběhla ven z místnosti směrem k fanouškům.

Nakonec jsme to stihli tak tak. Jako v Paříži měli různé otázky na nás oba. Zazpívali nám i děkovnou písničku. Bylo to prostě všechno skvělý. Protože jsme se s žádnými fanoušky v Berlíně nevyfotili tak jsme si natočili menší videjko právě z Q&A. Před začátkem koncertu jsme se rozloučili a šli k místu kde nastoupíme na pódium. Tentokrát jsem na pódium vyšla jako první já. Jako vždycky bylo publikum velice hlučné. Koncert jsme pro změnu začali písní Mercy a následovaly všechny ostatní. Jako poslední na řadu přišla mnou složená píseň Ruin. Nemohli jsme si odpustit i přídavek s písní Say Something a Castle on the hill. Jakmile jsme dohráli poslední song vzala jsem si mobil a natočila si s ním celou halu křičící o další píseň. Bohužel jsme ale už neměli čas na další přídavek, protože by nám uletělo letadlo. Pobrali jsme svoje věci a rychle šli do auta a na letiště. Letadlo mělo trošku zpoždění což bylo jen dobře. Udělali jsme si společnou fotečku a nastoupili do letadla. Chvíli jsme dostávali kázání za ten incident co se stal před koncertem ale pak se všechno uklidnilo a my konečně odlétali. Ptáte se na další zastávku? Byla to česká republika.


Doufám že se část líbí :-)   

Illuminate World TourKde žijí příběhy. Začni objevovat