*Lucy*
Nečekala jsem, že Shawny vyleze ze sprchy tak brzy. Doufala jsem, že tam bude déle a já budu mít šanci se obléct. Jenže když ho tak vidím ani se mi nechce nic mít na sobě. Má strašně sexy tělo. Je strašně krásný a roztomilý. Nevím jestli se mi to zdá a nebo se Shawny červená.
*Shawn*
Nečekal jsem, že příjde do pokoje jen v ručníku. Je roztomilá, když se červená. Má krásné tělo. Nevím jak dlouho se udržím než po ní skočím. Chci vidět každý kousek jejího krásného těla.
Čím více se Shawn ke mě přibližoval, tím více jsem ztrácela kontrolu nad svým tělem. Toužila jsem po něm, nepopsatelně jsem se ho chtěla dotýkat. Když Shawn ke mě přišel, opřel si mě o skříň, přimáčkl se ke mě co nejblíže a políbil mě. Byly to polibky plné chtíče a s každým polibkem se to stupňovalo. Jak se dalo čekat rychle se to proměnilo ve vášnivé líbání. Jeho jemňoučké prsty projížděly po celém mém těle. Bylo to velice příjemné, pokaždé když se jeho prsty dotkly mé kůže naskočila mi husina. Nejspíš už to nemohl vydržet a svalil mě na postel začal pomalu stahovat ručník dolů. Cítila jsem jak se moje tělo zahřívá s každým jeho dotykem. Když vnikl na území mého ženství neudržela jsem se a začala vydávat zvuky. Jelikož to mě bylo velice příjemné chtěla jsem aby se tak cítil i Shawny. Trochu jsem ho od sebe odstrčila a prstíčkama jsem se dostala až k Frankovi. Pomalu jsem vklouzla k němu. Shawny se už neudržel a proto ho do mě zasunul. Když jsme se oba blížili k vrcholu začal do mě bušit rychleji.
"Byla jsi úžasná" řekl Shawn a převalil se na postel.
"Vážně?"
"Rozhodně" ušklíbl se na mě a políbil mě.
"Tak to jsem ráda"
"Lásko, těšíš se na zítra?"
"Samozřejmě že se těším, bude skvělé si s tebou zazpívat"
"Taky se těším, Andrew měl vážně dobrý nápad"
"To ano"
Chvíli jsme si spolu ještě povídali a a mazlili se k sobě. Shawny si mě přitáhl k sobě a přitulil k sobě. Ráno jsem se probudila a Shawny tak sladce spinkal. Dala jsem mu pusinku na čelo a šla do kuchyně udělat snídani. Když jsem se vrátila zpátky do pokoje Shawny už byl vzhůru, tak jsem mu podala tác na kterém byla omeleta se slaninou a pomerančovým džusem.
"Jsi úžasná mám hlad jako vlk" poděkoval mi a natáhl se ke mě pro pusinku.
"Lásko v kolik tam půjdeme"
"Já nevím, asi si dám doma sprchu a převleču se a příjdu pro tebe co říkáš"
"To zní dobře, tak se v klidu napapej"
"Lásko je to výborný, miluju to jak vaříš"
"Děkuju"
Shawny se tedy najedl, oblékl se, dal mi pusu a šel se domů osprchovat. Já jsem udělala to samé, oblékla jsem si pruhovaný crop top, modré šortky, vlasy jsem si spletla do francouzkého copu, nanesla lehký make up, a červenou rtěnku. Byla jsem ale asi moc rychle hotová, protože jsem čekala dost dlouhou dobu. Když se Shawny dlouho neozýval vzala jsem si kytaru a začala skládat novou písničku, na svůj youtube kanál. Byla jsem asi v polovině skládání a zazvonil mi mobil.
"Ahoj lásko, jsi připravená?
"Jasně, čekala jsem dost dlouho tak jsem zatím skládala"
"Vážně? tak mi to pak zahraješ"
"Dobře"
Shawny mi otevřel dveře od auta a já si nastoupila a on si sedl hned vedle mě a chytil mě za ruku. Celou cestu se na mě jen díval, pozoroval moji kytaru jako by byla něčím zvláštní. Když jsme přijeli na místo a Shawny vystoupil z auta slyšela jsem strašný křik. Před studiem byla totiž hromada jeho fanynek. Když jsem vystoupila z auta i já křik ještě zesílil. Shawny se jako vždycky usmíval jako sluníčko a vedl mě směrem ke studiu. Když si fanynky všimly, že mě drží za ruku začaly pokřikovat že spolu chodíme.
"Prosím lásko," ozvalo se od Shawnyho když mi otevíral dveře.
"Děkuji"
"Taky konečně jste tady vy dva" volal na nás Andrew
"Andrew, čekal si dlouho?"
"Ne teď jsem přišel, Lucy pojď sem podepiš mi to tady"
"Jasně hned to bude"
"Tak dobrá od teď s námi spolupracuješ, Shawne ukaž ji kde budete nahrávat ať se s tím seznámí a máte tam i hudbu a text na jeden z těch duetů"
Hned co to Andrew dořekl zmizel za dveřmi kanceláře.
Doufám že se vám část líbila :-)
ČTEŠ
Illuminate World Tour
JugendliteraturTakže Ahoj, vítejte u mojí první Fan fikce. Říkáš si, o čem bude? Jak sis jistě všiml/a obrázku, bude tam účinkovat Shawn Mendes. Příběh se odehrává v kanadském Torontu. Lucy se sem nedávno přestěhovala se svojí matkou, která tady dostala výhodnou p...