Bölüm 1
Kaderim şimdi baslıyor.
Hey.Ben merlin.Evet ismim cok fena digmi.Su buyucu merlin gibi.Ama güvenin bana büyüyle alakam yok.Ben sobek'in ogluyum.Sobek kim diye sorarsanız aptal bır mısır tanrısı.Evet tanrılar gercek.Ama herbiri bir piskopat.Herneyse.Herseyin baslangıcına dönsem iyi olucak.Nasıl tüm tanrıları yok ettigime...
Kampa flora ile girdigimde yanımızda Zek ve bir satir vardı.Şu yarısı insan diger yarısı keci olan.Zek bizim melez oldugumuzu bizim icin tek güvenli yerin burası oldugunu söylemisti.Eger pesimizde ates sacan metal bir boga olmasaydı buna inanmayabilirdim.Kampa girdigim an basıma bir agrı girdi.Burayı kesinlikle sevmemistim.Etrafta elinde kılıclar ve bıcaklarla kosturan hedeflere ok atan cocuklar vardı.Burası güzel bir yer olabilirdi.Tüm bu ok atmalar ve bıcaklar.Tam benim gibi 15 yasındaki bir cocugun hayal edebilecegi türden.Sorun icimdeki huzursuzluktu.Her zaman kafamın icinde bir seytan oldugunu düsünmüsümdür.Bana kötü seyler yaptıran.Ama ilkkez onun huzursuz oldugunu hissediyordum.Belkide bu yüzden sevinmeliydim.Yada sadece deliydim.Eger deli bir tanrı varsa kesinlikle onun cocugu olmalıydım.Birden durdugumuzu farkettim.Flora etrafına huzursuzca bakınıyordu.Zek ise bize düsünceli düsünceli bakıyordu.Yol boyunca bizimle sohbet etmis sakalar yapmıstı.Onu sevmistim tek sorun bir türlü ciddi olamamasıydı.Ona karsın yanındaki satir hic konusmamıs bize bilmemiz gerekenleri anlatmıstı.
"Sizin hangi tanrıların cocukları oldugunuzu anlayana kadar hermes klübesine gitmeniz gerekiyor.Ama bunu size yapamam sizi sevdim."
"Neden hermes klübesinin nesi var?" diye sordum.
"Orası cok kalabalıktır tıklım tıklım.Güven bana oraya gitmek istemezsin.Ama ben klubemde yalnız kalıyorum.Eger Khairon dan izin alabilirsem benimle kalabilirsiniz."Flora ile birbirimize baktık onunla kalma istiyormuyduk gercekten?
"Beni takip edin."dedi zek.Bütün klübelerden daha büyük bir klübeye gelene kadar yürüdük o anda satirin yanımızdan ayrıldıgını fark ettim.Zek terasa cıkarken bize orada durmamız gerektigini söyledi.Kapıyı sertce tıkladı.Kapı acıldıgında bir adam cıktı.Hayır bir at.Ah.Bu su tuhaf satirin anlattıgı seylerdendi.Neydi ismi....Sentor.
"Rachel ın söyledigi melezleri getirdim."dedi.Sentor yani Khairon;
"Aferin.Uzun zaman olmustu neredeyse endiselenmeye baslıyacaktım."
"Ah hayır.Avrupa kadar tehlikeli bir yere gitmis olsam bile canavarlar beni fark edemezdi."Khairon elini Zek in omzuna koydu.
"Pekala.Klasik filmi izlet.Hangi tanrıların cocukları oldugunu anlayabildinmi?"
"Sey...hayır.Ama benim yanımda kalsalar olmazmı? Ha lütfen."
"Kuralları biliyorsun zek...(birden zek inde khairon un gözüde turuncu bir ısıkla parlamaya basladı.)...Ama senin icin bir istisna yapabiliriz tabi zek."
"Harika cok iyi olur"dedi zek ve bizim yanımıza döndü.
"Yanımda kalıyorsunuz."Yeniden Flora ile bakıstık.
"Daha demin ne oldu?"dedi Flora."Ilk izin vermedi ama sonra birden kabul etti."Zek biraz düsündükten sonra;
"Ah pekala madem birlikte yasıycaz size söyleyebilirim.Ama sır olucak tamammı?"Hemen merakla basımızı salladık.
"Ben mitolojik yaratıkların zihinlerini kontrol edebiliyorum."Cok sasırdıgımı belli etmek icin kaslarımı kaldırdım ama onca seyden sonra pek sasırtıcı degildi.Yine onu takip etmemizi söylerken bizi U şeklinde dizilmis klübeler olan bir yere götürdü.Melezler etrafta dolasıyor klübelere girip cıkıyorlardı.Kimsenin girip cıkmadıgı 3 klübe vardı.Bunlar en bastakilerdi.Zek bizi ikincisine dogru yönlendirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Olimpos Efsaneleri
FantasyVarolmuş herseyden daha eski,ama varoluşu 21.yüzyılda başlayan bir hikaye: Bildiginizi sandıgınız bu tanrıların inanılmaz dünyasında bile ne kadar çok şeyin bizden saklı karanlık bir sır oldugunu, ve herseyin baslangıcını ögrenmeye hazır olun...