Hastalık-1

123 3 0
                                    

Pekala melezler ve kendini melez hissedenler.Yeni bir bölümle daha karşınızdayım.Bu bölümü arkadaşımız Utkuguncan a adıyorum.Biraz kendimi özletmek istemistim ama sayesinde yeni bölüm erken geldi.Herneyse umarım begenirsiniz.Yapmamanıza ragmen yinede her seferinde söylüyorum.Yorum yapmayı unutmayın :))

*Bianca*

Sabah yine benden beklenmeyen bir sekilde erken uyanmıstım.Son zamanlarda olan bu olaylar yuzunden olmalıydı bu.

Elimizde hic bilmedigimiz sırlarla dolu bir rehine vardı.O kız asla olamıycagım kadar guzeldi ve bu beni sinirlendiriyordu.

Ilacımı tekrar ictim.Khairondan yenilerini almıstım.Günlük makyajımı yaptıktan sonra dışarı çıktım.Flora, Danny ve ben digerlerinden gizlice anlaşıp o kızı sorgulamak için Khairon u beklememeye karar vermistik.Büyük eve gizlice girmek isin en zor tarafıydı.Evin arka cephesinde Danny bekliyordu.

"Hey."dedim selam vererek.Oda karsılık verdi.

"Pek konusamadık.Iyimisin?"zorda olsa gülümsedi.

"Evet.Yani...sanırım.Sonucta hala yaşıyorum diğmi?"

"Danny, kız arkadasına olanlar için gercekten cok üzgünüm."

"Biliyorum."dedi.Sanki kendini sıkıyor gibiydi.Banamı sinirlenmisti.Yoksa gulmemek icinmi tutuyordu kendini.Acı cekmesi daha muhtemeldi tabi.

"Günaydın."Flora sonunda yanımıza gelebilmisti.Bizde ona gunaydın dedik.

"Iceri nasıl giricez?"diye sordum.Flora da soru dolu gözlerle Danny e baktı.Danny, Flora nın elni tuttu.Ve evet tabikide kıskanmıstım.

"Elele tutuşun."Flora nın elini tuttum.Danny derin bir nefes aldı.Zorlandıgı yuzunden belli oluyordu.Birden kendimi tüy kadar hafiflemis gibi hissettim.Sanki artık havada süzülüyordum.Bir bosluktaymısçasına.Ellerime baktım.Saydam ve siliklesmislerdi.Eski bir film gibi soluklasmıstım adeta.

Benim olmayan bir güc elele tutuşan bizi hareket ettirdi.Gercektende ucuyorduk ve bu muhtemelen Danny di.Duvara dogru süzuldük ve icinden gecip eve giridik.Tamda yer altına girisin oldugu odaya cıkmıstık.Danny bunu hesaplamıs olmalıydı.

Sonra birden hersey eski haline döndü ve sertce ayaklarımın üstüne düstüm.Migdem bulanıyor ve basım donüyordu.Ayakta kalmak icin duvara yaslandım.Flora ve Danny de benimle aynı durumdaydılar.Danny Flora nın elini bırakmıs olmalıydı.

"Daha demin ne oldu?"diye sordu Flora benden önce gücünü toplamayı basarmıs olmalıydı.

"Hayalet olduk."dedi Danny.Ikimizde ona dehsetle bakarken.

"Uzun hikaye sonra anlatırım.Simdi su kapagı açın."itaat ettik.Neden onun açmaya calısmadıgını bilmiyorum bir erkek olarak.Belkide bizden daha kötu etkilenmisti.

Kapagı arkamızdan kapatıp zar zor aydınlanmıs 7 kat merdiveni indik.

Nida tanrılara sükür hala bıraktıgımız yerdeydi.Uyuyor gibi gözüküyordu.

"Bence kesin numara yapıyor."dedi Flora dudak buzerek.

"Farketmez."dedi Danny."Hem baglı hemde alevlenemiyecek kadar soguk bir ortamda."sogutucunun kapısını açtı.

"Napıyorsun sen.Ya kacarsa?"diye atıldım.

"Kaçamaz."dedi ve iceri girdi.Onun pesinden Flora da girince bende peslerinden girmek zorunda kaldım.

"Hey.Uyan Nida."diye kükredi Danny.Kız ani bir hareketle fırladı ve bize dogru agzından alevler fıskırttı.Neyseki alevler o kadar kucuktuki hicbiri bize ulasamadan sogukta sönüp gitti.

Olimpos EfsaneleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin