Biliyorum biraz kısa bir bölüm oldu.Ama mobilden anca bu akdar oluyor.Belki yarın yeni bir bölüm yayınlayabilirim.Önceki bölüm icin dedimlerimi unutmayın yorumlarınız önemli.
*Merlin*
"Olayın ne senin?"diye cıkıstım karsımdaki kıza.Evet tahmin edebileceginiz gibi o Nida ydı.Yani en azından bana isminin bu oldugunu söylemisti.Kötu bir kız olmak icin fazla masum ve guzel görünüyordu.Uzun beyaza kacan cok tatlı sarı sacları vardı.Mavi gözleri ona kusursuz bir hava katıyor yanaklarındaki hafif ciller onu tatlı gösteriyordu.Sanki bir melek gibiydi.
"Kimin köpegisin sen Gaia nın falanmı?"muthis bir kız olabilirdi tabi.Ama bu beni kacırıp bir korku filminden cıkmıs bir ayine bagladıgı gercekini degistirmiyordu.
"Kendine Toprakana diyen ve kendini cok zeki sana o aptal ölümsüze en ufak bir saygı bile duymuyorum.Biz fantastik bir hikayenin icindeyiz.Ve burda herzaman iyiler kazanır."
"Öyleyse neden kötülere hizmet ediyorsun?"tatlı bir sırıtıs attı.Sanki benimle oynuyor gibiydi.Buna izin vermemeliydim.
"Kötü biri oldugumu nerden biliyorsun."
"Cünku beni kacırdın ve bu sandalyeye bagladın.Ne kadardır burada oldugumu bilmiyorum ama cidden tuvalete gitmem gerek.Yada birseyler yemem."
"Senin ölmen gerek Merlin.Bunun için gercekten üzgünüm ama bu oyunu kazanıcagımızı garantilemenin tek yolu bu."ne sacmalıyordu bu salak kız.Hem beni öldürucegini söyleyip hemde bunun icin uzgün oldugunu söylemek nasıl bir akıl hastalıgı sonucunda olmustu.Ama dogru hamleler yapmam gerekliydi.
"Baska bir yolu yokmu?"
"Hayır yok.Zaten seni öldürmekte son hamleyi ertelemek gibi birsey olucak."
"Ne son hamlesi.Isterseniz sizinle savasmam."
"Merlin.Dünya sana cok karısık geliyor belki.Cok buyuk.Ici acıyla ve mutlulukla dolu.Ama dunyada sadece iki nihayi güc var.Ve bu güc herkesde.Sende, bende, sokkalarda yuruyen o insanalarda.Hicbirimiz sıradan degiliz.Bu gücleri nasıl kullandıgımıza göre degerleniyoruz."
"Neymis bu iki niyahi güc peki."diye sordum.Delirmis bir dine mensup biri gibi konusuyordu kız.Ve bu hic hosuma gitmemisti.Beni tanrısına kurban falanmı edicekti.
"Cok basit."dedi kız ve gulümsedi."Iyilik ve kötülük."kız kafayı yemis olmalıydı.Artık bizi 3 yas üstu bir cocuk kitabında gördügune emindim.
"Peki sen hangi taraftasın?"
"Iste Merlin demek istedigimde bu.Burada bir taraf yok.Ve ya savas.Zamanın baslangıcından beri oynanan bir oyun var.Daha kendine tanrı diyen o ucübeler bile yaratılmadan öncesinde baslamıs bir oyun."
"Peki beni neden ödlürmek istiyorsun!"kız saatlerdir konusuyordu.Ama hicbir soruma tatmin bir cevap vermemisti.Dediklerinden tek kelime bile anlamıyordum.
"Çunku senin kaderinde bizimle sah mat hemleleri yapmak var.Ne yazıkki kimin Sah mat yapıcagı belli degil."
"Ben yapıcam."dedim sinsi sırıtısımı atarak."Sen demistin.Bu oldugumuz hikayede sadece iyiler kazanır."Kız dediklerime inanamamıs gibi bir kahkaha attı.Öyleki sonradan yanlıs bir sey deyip demedigimi anlamak icin tekrar ettim.
"Hala anlamıyorsun.Burda iyi veya kötü yok.Burda sadece kazanan ve yenilen var.Ve sen zamanın baslangıcından beri yenilirken.Biz kazanıyoruz."artık bu kızın sacmalıklarından sıkılmıstım.
"Beni neden hala öldürmedin peki?"
"Emirler sadece seninle konusmami söylüyor.Ölümün böyle olmayacak."tamam ama neden diye sorucaktımki birden etrafta tiz bir cıglık duyuldu.Buda neydi böyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Olimpos Efsaneleri
FantasyVarolmuş herseyden daha eski,ama varoluşu 21.yüzyılda başlayan bir hikaye: Bildiginizi sandıgınız bu tanrıların inanılmaz dünyasında bile ne kadar çok şeyin bizden saklı karanlık bir sır oldugunu, ve herseyin baslangıcını ögrenmeye hazır olun...