*Merlin*
Uynadıgımda ellerimi ve ayaklarımı baglı bir sekilde buldum.Aynı sekilde ağzım baglanmıs ve kafama bir torba gecirmislerdi.Sanki birileri beni tasıyordu.Hayır dedim kendi kendime bir kez daha kacırılırsam adım cıkıcaktı.Etraftan gülüsme sesleri ve fısıldaşmalar geliyordu.
Sinirle debelendim.Ellerinden kurtulup cimen zemine düstüm.
"Lanet olsun."diye bir ses geldi.Bu sesi tanıyordum.Ares klubesinden bir cocuktu.Benimi kacırıyorlardı?Belkide o kılıc egittimine gittigim gün kardesine yaptıgım sey icin benden intikam alıyorlardı.
Tabi bilmediginiz cok sey var.Ben kurtarıldıktan sonra Flora nın Apollon klübesinde kalmaya basladıgını ögrendim.Nida nın benim ölmem gerektigini söyledigni söyledigimde Khairon da güvenligim icin beni Ares klübesine vermisti.Oysa burda resmen daha tehlikedeydim.Zek inde Demeter klübesine verilmesiyle yarattıgımız toplu tepki yüzünden Khairon bunun geçici bir durum oldugunu ve kendimize bir klube yapana kadar klubelerde kalmamız gerektigini söylemisti.Tabi kendimize klube yaparsak bunun diger melezlerin farketmemesi için kamp sınırlarının dısında yapabilirdik.Buda kamp güvenliginden mahrum kalıcagımızı gösteriyordu.Yarın medusanın inine gidecektik ne varki ben daha su an nereye gittigimi bilmiyordum.
Gülüsme sesleri arttı.Sinirlenmeye baslamıstım.Birden tüm baglarım cözüldü, torba kafamdan cıktı tamda tahmin ettigim gibi 4 tane Ares cocugu bana bakıp gülüyorlardı.Melez kanpındaki gölün iskelesindeydik.
"Sana bizim kardesimize yamuk yapmayı ögretiriz."diye anırdı iclerinden biri.Tam karsımdaydı.Yanındada kısa boylu sarı saclı bir kız pis pis sırıtıyordu.Diger iki cocukda beni kollarımdan tutumustu.Kurtulmaya çalıstım ama fazla güclüydüler.Karnıma yedigim bir tekmeyle kendimi bıraktım ve acıyla ögürdüm.
"Umarım yuzmeyi biliyorsundur."dedi cocuk.Beni tutan iksine basını salladıktan sonra ben acıdan kıvranıken ayaklarımdan ve ellerimden tutup göle attılar.
Gölün soguklugu acıyı dindirmisti.Ama batarken yukarı yüzücek halim yok gibiydi.Sonunda ölüm oldugu için yukarı dogru yuzmeye basladım.Tam o anda birden dibe cekildim.Beni dibe ceken bir akıntı olusmustu icerde.Korkarak tekrar yukarı dogru cırpınmaya basladım.Bu sefer daha derine sürüklenmistim.Basınctan basım agrıyordu.Etrafımda bir su girdabı olusmustu.
Sonrada o tanıdık dehsetengiz sesi duydum.
Merlin.
Bu benim dahada paniklememe ve korkmama yol açmıstı.Bu sobekti.Harcıycagım havayı düsunerek sessiz kalıp konusmadım.
Seni bir çöp cuvalı gibi attılar Merlin.Acız biriymis gibi hemde.Ve bunu yaparken adaleti sagladıklarını düsünüyorlar.Onların adaleti 1 kisiye 4 kisi Merlin.Hemde seni uykunda kacırdılar.Kendilerini senden daha üstün göruyorlar.Peki sen kabul ediyormusun.Onlar senden dahamı üstünler?
bu sobek her ne diyorsa kesinlikle cok haklıydı.O salaklar bana bunu yapamazlardı.Onlar benden biraz bile üstün degillerdi.Sinirle;
"Hayır!"diye bagırdım.Ellerimi yukarı kaldırdım.Artık kontrol bendeydi.Su girdabı inanılmaz bir hızla yüzeye cıktı.Ve iskeleyi paramparca etti.Gölün metrelerce üstünde su girdabının başında duruyordum.Gölden pek uzaklasmamıslardı 4 melez.Karanlıkta zar zor secebildikleri bana bakıyorlardı.Kollarımı seri hareketlerle bir ahtapota benzettim.Hortumdan, sudan olusmus 4 ahtapot kolu kacısan 4 melezi bir cırpıda yakaladı.Kollarımı kaldırıp sertce göle savurdum.Ahtopot kollarda yaptıgımı takip etmis dehsetle bagıran 4 melezi göle fırlatmıstı.Hortumu yavasca indirdim ve gö lun kenarına düstüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Olimpos Efsaneleri
FantasiaVarolmuş herseyden daha eski,ama varoluşu 21.yüzyılda başlayan bir hikaye: Bildiginizi sandıgınız bu tanrıların inanılmaz dünyasında bile ne kadar çok şeyin bizden saklı karanlık bir sır oldugunu, ve herseyin baslangıcını ögrenmeye hazır olun...