Koş!!

167 6 0
                                    

*Flora*

Herseyi basta anlamalıydım.Belkide o zaman hersey farklı olurdu.Ah benim aptallıgım.Taksi durdugunda melez kampının oralarda olmadıgımıza emindim.Danny bir beyefendiymis gibi arabadan inip kapımı actı.

"Neresi burası?"diye sordum arabadan cıkarken.Danny taksiciye gitmesini söylerken bende basımın ne kadar dertte oldugunu düsünüyordum.

"Danny.Cevap cer."dedim ama planladıgım gibi sesimdeki huzursuzlugu saklayamamıstım.Bana döndügünde gözlerinin doldugunu fark ettim.Aglamak icinmi buraya gelmisti?

"Üzgünüm Flora.Ama bunu yapmak zorundaydım.Ben kimseyi incitmek istemiyorum.Bunu bana neden yapıyorsun!?!"diye bagırdı.Anlasılan Danny kafayı yemisti.Sakin olmaya calısarak;

"Pekala Danny.Sakin ol.Sana kim ne yapıyor?"dedim yavasca gerilerken.

"Yapmıyor.Yaptırıyor."Yandaki heykellerden birine gidip arkasından bir hamcer cıkardı.O acıkıyor.Ve kana ihtiyacı var.Ölmesini istiyorum.Ama ölümü o daha cok seviyor."

"Ne?Pekala Danny.Yeter artık.Kendine gel!"bu sözüm hicbir işe yaramamıstı.Dany gözlerinden yaslar süzülürken bana yaklasıyordu.Anlamadıgım bir dilde birseyler söyleyip duruyordu.Bıcagın parıltısı gözlerime vurunca artık cok yaklasmıstı.Korkudan hareket edemoyordum.Sadece öyle olanları izleyebilecektim.Tam önüme geçtiginde sustu.Bıcagı kaldırdı.Ucunun ne kadar sivri oldugunu görebiliyordum.

Tam o anda bir ok Danny nin karnına saplandı.Acı icinde bagırarak yere düstü

Ben ise hala hareket edemiyordum.Rahatlamam Kharion un görünmesiyle geldi.Elinde sıkıca tuttugu up uzun bir yay vardı.

"Khairon."dedim zar zor.Bana bakıslarında sinirlilikmi anlayısmı oldugunu anlamamıstım.

"Kampa gidiyoruz."dedi.Sesi bakıslarındaki duygusuzlugu aratmıyordu.Itaat edercesine basımı öne egip taksinin bizi bıraktıgı yere yürümeye basladım.Kharion un arkamdan gelip gelmedigini anlayamamısken onun cıglıgıyal irkildim.Hızla arkamı döndüm.Khairon ön ayaklarına düsmüs hemen elinde o korkunc bıcagı tutan danny vardı.Nasıl hala ayakta durabiliyordu?

Bıcagı kaldırmıs hızla bana dogru kosarken kendimi savunmak icin ellerimi öne uzattım.Ister istemez bir cıglık.Birden gecenin karanlıgında bir ısık ve bir ısı hissettim.Gözlerimi actıgımda danny e bır ısık topunun carpıp onu ilerdeki bir satir heykeline fırlattıgını gördüm.

"Git!"bu kharion du."Git cabuk."Yanına gittim.

"Hayır seni bırakmıycam."beni takmıyordu bile.Neresinden cıkardıgını anlamadıgım bir haritayı bana uzattı.

"Kos."danny nin uctugu yerdeki hareketligi farkettigimden artık daha fazla üstelemenin bir anlamı yoktu.Hızla kostum.Sadece kostum...

Yoldaki sokak lambalarının ısıgından faydalanarak bile zar zor okuyabildigim haritayla kampı bulmak saatlarimi almıstı.Ama sonunda o patikatı tanıdım.Danny nin gizlice cıkmak icin kullandıgı.Yorgunluktan bayılmak üzerede olsa burada duramazdım.Burayı birtek danny biliyordu.Ve burada rastlıycagım tek kisi o olabilirdi.Patikadan cıkıp kampa girdigimde aksam görünen den cok daha az melezin nöbet tuttugunu fark ettim.Şansıma Posaidon klübesi patikaya cok yakındıda kimseye görunmeden klübeye gectim.Iceri gordigimde Zek in bana olan dehsetengiz bakıslarıyla karsılastım.Ben ile birlikte bir cesit kagıt oyunu oynuyorlardı.Merlin ise benim yoklugumu fırsat bilip yatafa gecmis bir kitap okuyordu.

"Tanrılar aşkına! Nerede kaldın seni cok merak ettik."

"Pekala biraz gec kaldım cünkü buraya yürüyerek gelmek zorunda kaldım ve canımı danny nin elinden zar zor kurtardım."

"Ne?"anlasılan bu merlin inde ilgisini cekmisti.Onlara tüm geceyi anlattım.Bazı duygusal kısımlar haric tabi.Bunalrı ancak bianca ile paylasabilirdim ama simdi hic öyle bir niyetim yoktu.

"...delirmis gibiydi anlıycagınız.Kharion un verdigi harita sayesinde yolu buldum."

"Iyide bu cok sacma."dedi merlin."Danny neden böyle birsey yapsınki? Daha 2 saate kadar bizimle sohbetlesip gözlerimizin icine gülümsüyordu."

"O aptal cocugu öldürecegim."dedi Zek sinirle arkasından.

"Hey sakin ol tamammı?"dedim."Belkide Danny haindi ve Romalılara calısıyordu."

"Iyide o zaman neden adak icin insanları kurban ediyor olsunki?"merlin be sefer haklıydı.Bu isin içinde baska bisey vardı.

"Peki birilerine söyelyecekmiyiz."Ben in sorusuna bir süre kimse cevap veremedi.Sonunda merlin kararlı cıkmasını umdugu belli olan ama kesinlikel huzursuzlukla cıkan sesiyle;

"Hayır."dedi."Kampın zaten yeterince sorunu var.Bunu biz halledecegiz."

Olimpos EfsaneleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin