1. kısım

13.1K 30 4
                                    

otobüsün kapısi açıldı
otobüsten indiğimizde o dolu oksijen ve havadaki kuru soğuk tüylerimizi diken diken etmeye yetmişti . büyükşehirin o rutubetli havası huzur dolu havaya kendini bırakmıştı .
bu memlekette başıma gelecek ilk güzel şeylerden biriydi .
evin yolunu tuttuk valiz gereksiz sekilde ağırdı ama benim umrumda değildi henüz 14 yaşındaydım ve hayat çok güzeldi . etrafta dolanan insanlarada kıl olmuştum saat sabahın sekizinde ne bu sosyallik . biraz uykum vardı ama hava yeterince uykumu açmaya yetiyordu .
rahat insan olmamdan dolayı ayağıma terlik giymiştim . memleketin taşlı yolları beni tiksindirecdk kıvamdaydı ayağıma giren taşlar bir yana valizin ayaklarıda takılıyordu 14 yaşındaydım ve hayat cok boktandı.
TIK TIK
bu ses hayatımın sesiydi yaşam vardı bu sesde bir enerji vardı.
hissediyordum o ellerin kapıya narince dokunduğunu ve o tahta kapı gıcırtısiyla açıldı
insan 1 yıl sonra sevgilisine rastlarya öyle bir sevinç memleketimize ulaşmıstik .
iste karsımda 1.60 boyunda siyah saçlı altında uzun bi eşortman üstünde siyah bidy bulunan ergenliğe yeni girdiğinden ötürü memeleri yeni yeni büyümüş 14 yaşında yanakları kocaman bir kız vardı .
elimdeki valizle yüksek girişli evden adımımı attım içeri valizi bırakmamla sarılması bir olan bu miniminnacık kızı sevmemem olanaksızdı  . amcamın ve yengemin garip bakışları arasında (ki bizim sülale full kuzen evliliği) kollarından tutarak ittim .
itmemin sebebi rahatsız olduğundan değil bişeylerin farkında olmamdandı.
2 üçlü koltuğunbirbirine dik şekilde konulduğu salona geçtim ve üçlülerden birine oturdum . benimle flört eden bir kız duruyordu karşimda ve odada yoktu şuan kapı arasından gülüp geçiyordu . ben salaktım şimdi olsun bu kızı hayatta bırakmazdım.
babam amcamı almiş mutfağa çoktan gitmişti bile annem ile yengem ise hasret gideriyorlardı . ben ise üçlü koltuğun ortasında oturmuş yanakları kocaman kuzenimi bekliyordum . yanıma gülerek (daha doğrusu sırıtarak ) geldi oturdu . bende o zamanlar utançlık belirtisi olarak görmezden geldim. (coolluk yapmışım haberim yok ) o arada kız benden hamle beklerken diğer kuzenim mehmet geldi ayağa kalkıp sarılmam bir oldu . hemen diğer odaya geçtik ve sohbete daldık bizim kız kuzen kıskanmıs bu durumu odasına kapandı baya içerlemis bu duruma . biz kuzenle otururken biyandanda aklımdan kuzen çıkmıyor . mehmete gel kuzenin yanına gidelim demem onun için ölüm fermanı oldu. kardeşine kin besleyen bu lavuk benle gelmeye karşı çıktı . kuzenin odasının yolunu tuttum.

alımlı kuzenim ve benim yaşamımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin