Eylül ve Berk dansa kalktıklarında Berk Eylülle kısa bir süre dans edip geri yerlerine oturdular.Eylül Berke ne oldu neden hemen geri oturdun dedi.Berk ise illa bir şey olmasımı gerek dedi Berk Eylüle çok ters davranıyordu nedenini bilmiyordu Berke sordu ve bir anda Eylülün telefonu çaldı.Arayan babasıydı.Alo dedi ve Eylülün hizmetçisi babanız kalp krızinden öldü dedi ve Eylül bir anda telefonu elinden düşürdü.
Berk ne oldu Eylül dedi Eylül ise babam ölmüş dedi ve Berk sizin eve ben götürüyüm dedi ikisi birlikte Eylülün babasının evine geldi.Eylülün göz yaşları sel olmuştu cenazede Güneş yiğit Berk Eylül ve Eylülün babasının iş arkadaşları vardı.Cenazeden sonra Eylül babasının resimlerine baktı Eylül bir kutu bulmuştu bu babasının kutusuydu.İçini açınca bir mektup vardı mektubu açıp okudu bu Eylülün ölmüş annesiyle ilgiliydi.Eylülün babası ise senin annen yaşıyor ben sana yalan söyledim annen çok yakında dedi ve onu bul dedi.Eylül ise çok sevinmişti.
Eylül bunu Berk ile paylaştı Berk ise çok sevindim ama baban için çok üzgünüm dedi.Berk ise önce babanın acını unut sonra anneni buluruz dedi.Eylül ise haklısın Eylül Berke sen bana babamın öldüğü gece bir soru sormuştu.Berk bunu söylüycek zaman yok dedi.Eylül peki sen ne zaman istersen dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz Aşk
Romanceeylülün okul değiştirmesi ile başlayan bir maceradır.okulda kendisini kurtaran berk aslında onun belasıdir.gelin beraber eylül ve berkin bu aşkını okuyalim