Eylül Annesini Buluyor

49 1 0
                                    

Eylül ile Berk cesede bakmaya gittiler Eylül morga girdi.Bu benim annem değil bu başka birisi dedi.Eylül oradan sevinerek çıktı.Dün akşam arayan kişi yine arıyordu Arayan kişi Bu kez konuşmuştu Eylüle seni hastanenin arkasında bekliyorum dedi Eylül merak etti.O kişi arkada benim diyerek Eylülün bulmasına yardımcı oldu.O kişi ben senin annenim bak benim gördünmü dedi.

Eylül senin adın ne dedi O kadın ise benim adım Melike dedi.Eylül sen benim annemsin dedi ve annesine sarıldı.Seni özledim anne nerelerdeydin bunca zaman seni çok özledim dedi babam senin için bana annen öldü demişti ama şimdi yaşıyorsun dedi.Berk dışarı çıktığında Eylül bak benim annem dedi Berk çok sevindim dedi annesiyle birlikte evlerine gittiler.Eylülün annesi baban nerde dedi Eylül iş sizlere ömür dedi.Eylülün annesi ise çok üzüldüm dedi.Eylül ben yatıyorum sende yat dedi Eylülün annesi tamam sen git ben geliyorum dedi.

Eylülün annesi salonu gezdi Eylülün babasının resimlerine baktı.Onun için çok üzülüyordu.Eylülün annesi de yatmıştı.Sabah olmuştu Eylül için yeni bir gün bekliyordu.Eylül ise annemi buldum ama babamı kaybettim dedi keşke babam da olsa ne güzel olur dedi.Ama annesini bulmuştu yinede hayata sıkı sıkı tutunmaya çalışıyordu.

Sessiz AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin