Eylül Berke arkadaşının adı ne dedi ve Berkte Yiğit dedi.Yiğit ise git git iyileşiyor ve hatta ayağa tak başına kalkıyordu.Yiğitin iyi bir eğitim alması gerekiyordu.Çünkü bu hastalıktan dolayı okula gidip gelememişti.Berkin gittiği okula kayıt yapılmıştı.Berk yeni okuluna gelmişti etrafa bakıyordu.Etrafını süzerken birden Güneşi gördü sanki ona aşık olmuştu.
Yiğit dalıp gitmişti onu kendine Berk getirdi.Ders zili çalmıştı Yiğit ise hala hangi sınıfta olduğunu bilmiyordu.Müdürün yanına giderek bunu da çözmüş oldu.Tesadüf gibi bir şey gibiydi sınıfında Güneşte vardı.Çok sevindi heyecandan havalara uçacaktı ama kendi içinde yaşadı hislerini.Öğretmen Yiğite boş bir yere otur dedi Yiğit Güneşin sırasına baktı ama doluydu ama Güneşin arka sırası boştu ve gidip oraya oturdu.Tenefüs zili çalmıştı ve Yiğit sınıfla tenefüste tanıştı.
Herkesin çok iyi bir kişiliği vardı.Güneşle tanışamadım çünkü hemen tenefüs zilinde Güneş çıkmıştı.Yiğit onu buldu ama yanına gitmedi.Onu uzaktan izledi hal ve hareketlerini ve anladım ki Güneş çok soğuk başkalarına karşı.Yiğit dayanamadı Güneşin yanına gitti ve ben sizin sınıftanım daha bugün geldim sizin sınıfa dedi.güneş aslında sevmişti Yiğiti ama arkadaş olarak sevmişti.Yiğit kalbinde birisi var mı dedi Güneş ise artık bir şeyleri içine atmaktan yorulmuştu dolu bir kutu gibi oldu artık bir dert ortağı gerekiyordu ve bulmuştu o kişi Yiğitti.
Yiğide öncelik olarak Berki sevdiğini anlattı be Yiğit beyninden vurulmuşa dönmüştü.Çünkü Yiğit Güneşi seviyordu.Berkin yanına gitti ve ben Güneşi seviyorum dedi ve Berk iyi yaptın çok iyi yaptın dedi o kız piskopatın önde gideni ya ona nasıl aşık olursun dedi.Yiğit ne oldu Berk kıskandınmı dedi Berk bu sözleri duyunca Yiğitin cevabıda eksiksiz kalmadı.O kız pisikopat okulda herkes onu tanır deli o kız dedi ama Yiğitin umrunda değildi.Güneşi seviyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz Aşk
Dragosteeylülün okul değiştirmesi ile başlayan bir maceradır.okulda kendisini kurtaran berk aslında onun belasıdir.gelin beraber eylül ve berkin bu aşkını okuyalim