Eylül ben sana şimdi gerçekleri anlatacağım yeni gelen kız yani Hazan benim eski sevgilim dedi.Eylül bu duyduklarına şaşırdı ve aslında Berke çok kızmıştı Eylül bu gerçekmi dedi Berk ise evet ama ben Hazana aşık değilim dedi.Eylül sana inanmıyorum Berk bide aynı sınıftasınız neyse ben bu konuları konuşmak istemiyorum eve gideceğim dedi Berk ise dur Eylül gitme dedi ve Berkin yanına Hazan geldi.Hazan o sevgilin seni terk etti bakıyorum da dedi Berk ise çekil be kızım şurdan saten canım burnumda dedi.Berk arabasına binip Eylülü takip ediyordu ve sonra Hazan da bir taksiye binip Berki takip etti.
Eylül evine geldiğinde taksiden hızlıca indi ve eve girdi Berk ise Eylül aç kapıyı konuşalım dedi.Eylül ise kapıyı açmayıp odasına çıktı Berk bir süre daha kapıyı tıklatmıştı ama Eylül açmadı.Hazan ise taksiden izliyordu Hazan içinden demekki Eylülün evi burasıymış dedi.Hazan Eylülün evin orasından ayrılarak evine gitti.Berkte biraz bekledikten sonra pes etti ve Eylüle tekrar geleceğini söyledi.Eylül pencereden izliyordu olanları ve Berk gidince yatağına yattı ve olanları düşündü.
Hazan bu okulu nerden buldu ya Berk söylediyse yani başka biri bulamaz Berkin okuduğu okulu.Çok garip ki bu kız Berki nasıl buldu sır gibiydi sanki kafasında düşündü düşündü ama kafasındaki sorunun cevabını bulamadı.Bu soruyu düşünürken uyuyakalmıştı.Hazan eve geldiğinde telefonunu alıp Berki takip etmeleri için adamlarına talep etti.Berk nereye giderse takip edeceksiniz dedi.Hazan ise Berki yeniden kazanmak istiyordu bunun için her şeyi yapardı ve vazgeçmiyecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz Aşk
Romansaeylülün okul değiştirmesi ile başlayan bir maceradır.okulda kendisini kurtaran berk aslında onun belasıdir.gelin beraber eylül ve berkin bu aşkını okuyalim