Eylül Berkin Nasıl Öldüğünü Öğreniyor

44 2 0
                                    

Berkin babası beni depoya hapsettiler Berki çağırttılar bana ben de telefonla arayıp Berki çağırdım Berk bütün adamları dövdü benim ellerimi çözdü tam çıkıyorduk ki oradaki kötü adam Berke tabancasıyla sıktı.Bende kaçtık dedi o kötü adam da kaçmıştı ben ambulansı çağırdım aldılar götürdüler oğlumu dedi saten sonrası sende biliyorsun dedi.Eylül ise peki her şeyi anladım o kötü adamın yüzünü hiç mi görmedin dedi.Berkin babası yüzü maskeliydi dedi.Eylül tamam görüşürüz dedi.

Saten sizin işleriniz yoğundur ben sizi tutmuyum dedi ve gitti.Eylül evine gidiyordu.Bir taksiye bindi.Berkin katili Eylülü takip ediyordu.Eylül taksiden indikten sonra evine girdi ve Berkin katili Eylülün kapısını tıklattı.Eylül ise buyrun ne istemiştiniz dedi.Berkin katili ben Berkin arkadaşıyım sizden çok bahsetti içeriye girebilirmiyim dedi.Eylül ise buyrun girin saten içerde daha iyi sohbet ederiz dedi.Eylül Berk sizden hiç bahsetmedi dedi Berkin katili çünkü biz uzun zaman önce tanışmıştık.Eylül ise sizin adınız ne dedi Berkin katili ise benim adım Serkay dedi yalan atmıştı katil Eylül ise buraya gelme amacınız tam olarak ne dedi Eylül Serkay ise acın gerçekten çok o yüzden yaranı dindirmeye geldim dedi.

Belki acını biraz da dindirebilirmiyim diye geldim inşallah bu konuda başarılı olurum dedi.Eylül ise benim acım dinmezki ancak Berk buraya gelmeli dedi.Serkay ise üzgünüm artık o gelemez bende istiyorum ki Berk gelsin ama olmuyor dedi.Eylül ise acımı iki kat daha arttırdın dedi sanki buraya beni yakmaya yıkmaya gelmişsin dedi.Lütfen gidebilir misin acımı kendim dindirmeye çalışacağım.Serkay ise Berk senin için neden bu kadar önemli dedi.

Sessiz AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin