Eylül Serkayı Evden Kovuyor

40 3 1
                                    

Serkay sen baban öldüğünde bile bu kadar acı çekmedin bak bunu merak ettim dedi.Eylül ise buradan gidermisin yoksa polisi çağıracağ8m dedi.Serkay ise tamam sakin ben giderim kendim dedi.Eylül ise iyi edersin dedi.Serkay dışarıya çıktığında Eylül ise sinir krizi geçiriyordu Eylülün annesi canım o adam kim dedi.Eylül ise Berkin arkadaşı dedi.Eylülün annesi o adamı gözüm hiç tutmadı seri katil gibi bir şey senden ricam o adamdan uzak dur dedi.Eylül ise tamam anne sen nasıl istersen ama biraz uzanmak istiyorum odamda Eylülün annesi ise peki kızım dedi.

Eylül Berki çok özlemişti keşke gelseydi onunla çekildiğimiz bir fotoğraf bile yok dedi.Eylül keşke bunun bir kabus olduğuna inansa ama olmuyordu.Eylül yatıp uyudu.Rüyasında Berki görmüştü  hayattaydı yaşıyordu keşke gerçek hayatta da Berk yaşasaydı keşke bir mucize olsaydı dedi.Eylül labobaya girdiğinde elini yüzünü yıkamıştı.Aynaya baktığında ise Berki görmüş gibi oldu ama sadece hayal görüyordu.Eylül dışarıya çıktı Berlin mezarlığına gelmişti.Eylül Berlin mezarlığının yanına geldi arkadan Berk izliyordu onu ama Eylül Berki göremiyordu.

Berk Eylülün yanına geldi Eylül çok şaşırmıştı Eylül ise Berke sen yaşıyorsun bu sensin dedi.Berk ise evet ben ölmedim sadece katilimin peşine düştüm seni böyle üzgün olduğunu görünce senin yanına gelmek istedim.Eylül ise seni vuran adam kim dedi Berk ise adını bilmiyorum ama kendisini çok net biliyorum.Gel sanada gösteriyim dedi.Eylül ise çok mutluydu çünkü Berk gelmişti.Eylül ile Berk Berki vuran adamın yanına gidiyorlardı.

Sessiz AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin