Eylül biraz da olsa acısı dinmişti artık çok sabırsızdı çünkü babasının dediği gibi annen çok yakında demişti mektupta.Onu kaybetmemek için Berkle birlikte bütün sokakları aradılar Eylül annesinin adını biliyordu.Annesinin adı ise Melikeydi.Sokaklarda ise hiç Melike adında bir kadın yoktu.Berk akşam oldu gel artık sen evine git sonra tekrar ararız dedi.Eylül Berke çok teşekkür etti.
Eylül çok yorulmuştu ayakta kalacak hali yoktu.Yatağına yattı Eylülün de telefonu çaldı Eylül zorlanarak sehpanın üzerinden telefonu aldı telefonu açtı ve siz kimsiniz dedi.Arayan kişi cevap vermedi ve telefonu kapattı.Eylül ise allah allah aramak için tanımadıkları kişileri arıyıp birde yetmemiş gibi yüzüme kapatıyor dedi ve telefonu sinirle sehpanın üzerine koydu.
Sabah olmuştu Eylülün yine telefonu çalıyordu.Arayan kişi Berkti Berk Eylüle sana yardım olucak kişiler getirdim dedi Eylül ise onlar kimlerki dedi Berkte Yiğit ve Güneş dedi Berk bahçedeyiz gelmiyormusun dedi ve Eylül tabi geliyorum dedi ve kıyafetlerini giyerek Bahçeye gitti.Eylül Berk Yiğit ve Güneş Eylülün annesini bulmak için karakola başvurdular ve oradan cevap gelmesini beklediler ama bir andan da Melike adında kaç kişi var diye bakıyorlardı.Ama bulamadılar karakoldan haber gelmişti Eylüle.Karakol müdürü anneniz hakkında bir ceset var sizin dediğimiz fiziksel özelliklere benzer sizde gelin ve beraber bakalım dedi.
Eylül ve Berk gitmişlerdi oraya polis cesedi gösterdi Eylüle Eylül cesede uzun uzun baktı annesinin bu kadın olduğuna bakıyor bakıyor annesini nasıl biri olduğunu kafasında canlandırıyordu Eylül ben size yardımcı olamam sonra yine geliriz ben şimdi annemi hayal edemiyorum dedi.Polis ise tamam biz morga götürüyoruz orda bakarsınız dedi Eylül ve Berk oradan ayrıldı.Eylül evine geldiğinde Berke yalnız kalmak istiyorum ne olur kabul et dedi Berk ise tabii sen yeterki iyi ol dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz Aşk
Romanceeylülün okul değiştirmesi ile başlayan bir maceradır.okulda kendisini kurtaran berk aslında onun belasıdir.gelin beraber eylül ve berkin bu aşkını okuyalim