Güneş Yiğitten Hoşlanıyor

90 6 0
                                    

Yiğitin aklında şöyle bir soru kalmıştı.Ben Güneşi seviyorum ama o beni seviyormu diye kara kara düşünüyordu.Güneş ise çok yalnız bir kadındı Güneş ise Yiğitin duygularından habersizdi.Yiğit ise artık içinde tutamadı ve hemen Güneşin yanına giderek Güneşe senden hoşlanıyorum dedi.Güneş ise Berki aklında bitirmişti.Çünkü onu sevmeyen birisini sevmekten artık Güneşte yorulmuştu..

Yiğitin cevabına bende senden hoşlanıyorum dedi Yiğit ise donup kalmıştı.Güneş ise Yiğitin haline gülüyordu.Yiğit hemen Eylül ile Berkin yanına gitti Yiğit ben ile Güneş sevgili olduk dedi.Berk bu işe çok sevindi kendi arkadaşının hayatına birisi girmişti.Eylül Güneşle kavgalı olsa da Güneşi tebrik etti.Berk ile Eylül şöyle bir şey düşünmüşlerdi Güneş Yiğit Eylül ve Berk hep beraber bir partiye gidiceklerdi.Bunu Berk Yiğit ve Güneşi arayarak onlar da bu teklifi kabul etti.

Eylül hemen kendi evine giderek kıyafetlerine bakıyordu çünkü akşam ki partiye gideceklerdi.Berk te güzel bir kıyafet bulmuştu.Eylül çok güzel Berk ise çok yakışıklı bir kişi oldular.Akşamki partiye Güneş Yiğit Berk ve Eylül gelmişlerdi.Partiye geldiklerinde Herkes kendi sevgililerini dansa kaldırdılar Berk ise Yiğiti dürtüp Güneşi dansa kaldırsana dedi.Yiğit ise gerçekten kabul ederim dedi.Berk ise neden etmesin ya dedi siz sevgilisiniz dedi.Yiğit ise Güneşi dansa kaldırdı ve Güneş tabiki olur dedi.Eylül Berke bakıyordu.Beni dansa kaldıracakmı diye.Artık Eylül dayanamazdı.Berke ise biz neden dansa kalkmıyoruz dedi ve Berk sen istersen kalkalım dedi ve dansa kalktılar.

Sessiz AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin