7

270 18 0
                                    

No Way Out!

Boynumu öyle çok sıkıyordu ki nefes almakta zorlanıyordum."ŞİMDİ SENİ YARATAN EFENDİNDİN EMİR VERİYOR! HEMEN O ZAVALLI ÖLÜMLÜNÜN KANINI İÇİYORSUN!HEMEN!"
------------

Beni duvardan çekip yatğa doğru fırlattı ve yatağın tam karşısındaki koltuğa oturdu.

Zar zot nefes aldığım için biraz bekledim. Nefesim düzene girdiģi zaman bedenim tekrar istem dışı çalışmaya başlayıp Seung'a doğru yaklaştım. Bunu fark edince güldü ve kendisi yaklaştı. Kafasını eğdi ve yüzümü tutarak mistik toprak kokusunu içime çekmemi sağladı.

İşte şimdi arzularıma,bedenime ve ona yenik düşmüştüm.

Burnumu yavaşca boynuna sürttüm. Bundan hoşlandığı belliydi. Gözlerimin etrafında damarlar belirhenleşmeye başlamıştı bile. 

Açlığın tamamen beni ele geçirmesine izin verdikten saliseler sonra o güzel,iştah açıcı kanına yumulmuştum bile.

Tadı gerçekten güzeldi. Istedikçe istiyordum. Dişlerimi boynundan ayırmadan belinden yutarak kendime çektim. Elimi sırtında, saçlarında geziyor kendime çekmeye çalışıyordum ama beynimde bir şimşek çaktı ve bırakıp hızlıca yatağın ucuna geçtim. Seung'a özür diler gibi bakıyordum.

Sehun kalktı ve Seung'un yanına oturdu. Dişleriyle,bileğini yaralayıp kanını ona içirdi ve boynuna,tam diş izlerinin üzerine bir öpücük kondurdu. "Dönüşümünü tamamlamış oldun Jongin. Senin yerinde olan birisi,kanının tek bir damlasına kadar içmeden duramazdı. Demek ki seni özel yapanda bu. Kontrol. Kendini kontrol edebiliyorsun ama bana karşı çıkamazsın çünkü ben senin YARATICIN ve EFENDİNİM. Şimdi ayağa kalk ve buraya gel." İstemsizce kalktım. Söylediģi sözler beni etkisi altına alıyor ve yapmamaı emrediyordu. Beynim karşı çıksa bile bedenim karşı çıkamıyordu. "Bunu nasıl yapıyorsun?"dedim yavaşça onlara doğru gelirken." Daha sonra çıklayacağım. Şimdi Seung'un gözlerinin içine bak ve 'Bu sabaha ait her şeyi unutup, 24 saat boyunca evinden çıkma ve belaya bulaşma yoksa ölürsün'de." Seung'un önünde durup tam gözlerinin içine bakmaya başladım. İrisleri büyüyüp küçülüyordu. 

Hepsini harfiyen söyledikten sonra kafasını sallayıp odadan çıktı.

"Artık aynı türdeniz Jongin." Ürkekçe karşısına oturdum."A-anlat Sehun-ah." Güldü." Artık senin sahibin benim Jongin. Benim evladımsın. Benimsin ama ben senin değilim. Seni vampir yapnak istedim çünkü özelsin. İşime yarayacaksın. Yaratıcı fikirlerin var. Bunları boşverelim şimdi. Sana vampirlimle ilgili şeylerden bahsetmem gerek.
1- Biz ölümsüzüzdür ama Beyaz Meşe ağacından yapılmış bir kazık kalbimize saplanırsa ölürüz. Nerdeyse herkesin evinin bahçesinde Beyaz Meşe ağacı vardır ve bilenlerin kesinlikle kazıklarıda vardır. Dikkatli ol. Her zaman tetikte olmalısın ve eskisi gibi davranmalısın. İnsanların içindeyken kendini dizginlemen zor olabilir ama ileride ustalaşacaksın. Sonsuzuz bir yaşam var.
2-Yaratıcının sözleri her zaman senin için bir emirdir. 'Seni evlatlığımdan azad ediyorum.' Diyene kadar ve aranızdaki bağı koparıncaya kadar onunsundur. Yaratcına karşı gelir, ondan kaçmaya çalışırsan kalbinde bir sıkışma olur. Sanki kalbini ellerinin arasında sıkıyormuşçasına. Er ya da geç geri dönmek zorunda kalırsın. Eğer gidersende kalbin parçalanır ve ölürsün.
3- Biz vampit olsak bile sarhoş oluruz, zevk alırız, severiz ve yer içeriz. Bir kısıtlama yok sadece insan kanı ile hayatta kalıp nor al insanlardan daha güçlüyüz. Bu kadar.
4- Bir vampir isterse duygularını kapatabilir. Bu şu demek oluyor ki, bir vampir duygularını kapattığında hiçbir duygu hissetmez. Ne sevgi, ne aşk, ne acıma ne de nefret. Hiçbirisini hissedemezsin. Sadece yaparsın ve pişmanlık duymazsın.
5- Duygularını kolayca kapatırsın ama açmak o kadar kolay değildir. En azından bir duygu hissedebilmelisin ve bu çok zordur.
6- Biraz önce yaptığın gibi bir insanı ya da vampiri etkin altına alabilirsin ama tabii ki istisnalar var. Mesela yaratıcın ve kendinden asırlarca büyük vampirler. Bunları asla etkileyemezsin. Eğer etkilemeye çalışırsan kendini ölmüş bil. Ahhh~ birde Vampi Kurulu var. Sana kafayı takarlarsa kimse seni onların ellerinden kurtaramaz ve her şeyden haberleri vardır. Bu kadar. Sorun var mı" aklıma tek bir şey takılmıştı."Peki senin yaratıcın kim?"

NO WAY OUT.!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin