“Weetje, Miekje”, begint Tyler. “Ik heb altijd al willen weten hoe het is om een trio te hebben met je vriendje en je beste vriendin.” Wat? Troye knikt meestemmend. “Helemaal gelijk, liefde delen met de drie mensen waar je het meest van houd!” Daar zit wel wat in. “Maar ik heb Quinten, wat als hij er achter komt?” vraag ik, aangezien ik van Quinten houd en hem geen pijn zou willen doen, maar aan de andere kant hebben Tyler en Troye gelijk.
“Ik denk dat ik het wel wil doen, maar alleen voor jullie, omdat ik jullie mijn beste vrienden zijn”, vertel ik na zo’n vijf minuten waarin ze mij over probeerden te halen. Het kan toch ook geen kwaad, en al zou Q er achter komen, hij begrijpt me vast wel. “YES! WANNEER?!” roept Troye enthousiast. Ik haal kort mijn schouders op.
“Right here, right now.” fluisterd Tyler naar ons twee en Troye begint al zenuwachtig te klappen. “K-kunnen we het niet beter tijdens een lesuur doen? En waar the fuck wil jij het doen?” stotterde ik, het is gewoon spannend, in zo’n situatie is het normaal te stotteren. Denk ik. “Ja, lesuur is oké. En gewoon in de jongenstoilet, niet de meisjes. We zijn hier met twee jongens en een meisje, sorry Miekje.” zegt Tyler met een glimlach. Ik zucht diep en loop weg, naar het lokaal voor het volgende lesuur.
Als ik zo’n vijf minuten in de klas zit, ontvang ik een SMS van Troye.
Miek, kom je nu? De WC bij onze kluisjes!
God, dan is het nu tijd hè. Langzaam loop ik naar het bureau van meneer Thissen en vraag toestemming om naar de toilet te gaan.
“MIEKJE HEY!” roept Tyler enthousiast als ik de toiletten binnen loop. “Geen zorgen, ik heb de condooms”, zegt Troye op een geruststellende manier. Ik sla mezelf in de gezicht. Dat was niet iets waar ik me direct zorgen om maakte, ook al zou ik dat wel moeten. Tyler geeft me een klap op me kont. “YEH LET’S GET STARTED!”
a/n sorry miekje ik weet dat je geil bent maar geen gedetailleerde seksscène l o l en sorry dat ik dit hier zet en met geil bedoel ik niet dat ik je geil vind, maar dat je horny bent (voor als dat nog niet duidelijk was voor bijv lezers als beyza). JA HOI BEYSIE hier is je shout-out luv u <3 u mi nr 1 bff <33 ja k ik ga weer verder maar ik weet niet hoe ik dit moet beschrijven want wat voor een geluid maken mensen tijdens trio seks en wiens naam schreeuwen ze dan god ik ben hier niet bekend mee oke sorry als ik faal
“OH GOD GUYS I’M SO CLOSE!” roep ik door de toiletten. “GOSH JULLIE ZIJN MIJN OTP” En het was al iets te laat om te beseffen dat ik zulke dingen niet keihard moet schreeuwen. Want ik heb nu seks op de WC. In school. Wat nou als een leraar dit hoort en nu binnen komt lopen, of nog erger…
“Miekje?” hoor ik een stem verbaasd zeggen vanuit de deuropening. We vallen alle drie stil en kijken naar het figuur dat naar ons aan het staren is, alsof hij net zijn oma heeft zien strippen voor een andere man.
“HEY DAT IS MIJN BIJNAAM VOOR HAAR!” roept Tyler naar hem. Niet het moment Tyler, niet het moment. “Q, ik kan het uitleggen ik zweer het”, zeg ik wanhopig tegen mijn vriendje die mij net seks heeft zien hebben met twee homoseksuele vrienden van me.
Als ik mijn broek dicht heb geritst loop ik naar Quinten toe en doe mijn hand op een geruststellende manier op zijn schouder. “Het was gewoon…” Dit is moeilijker uitleggen dan ik dacht. “Liefdadigheid.” Quinten neemt een stap naar achteren en mijn hand zakt weer naar beneden. Hij schud zijn hoofd. “Q, ik wilde alee-”, hij laat me mijn zin niet eens afmaken. “Nope.” zegt hij en loopt weer richting de deur. “Het is over Annemiek. Het is uit.” En daarmee, stapt hij de kamer uit.
Mijn ogen voel ik vochtig worden, maar ik vecht tegen de tranen, ik wil niet zwak lijken. Tyler en Troye staan nu naast me en één van hen wrijft met zijn arm over mijn rug en de andere doet het woord. “Sorry Annemieke, het is allemaal onze fout, we hadden je niet moeten dwingen dit te doen. Ik kan wel met hem praten als je wil, ik weet niet of het werkt, maar”
“Nee het is jullie schuld niet en ik kom er wel overheen, dankje.” zeg ik hen en loop weer richting mij lokaal, zodat ik daar weer achter mijn tafel kan zitten. Alsof er niets gebeurt is.
a/n lol deze dingen schrijven is leuk kweenie of jullie het irritant vinden persoonlijk ik wel maar i don’t care about jullie gevoelens lol vooral niet om die van annemieke hey annemieke wat vond je van dit seksuele en hartenbrekende hoofdstuk? ik vind het wel erg deprimerend tbh. ik heb trouwens geupdate vandaag, vrijdag, zoals ik beloofde ik kom altijd mijn beloftes na ik ben zo’n goed mens ja oke ik ga het nu publiceren denk ik. of zou ik nog een alinea schrijven ja nog een alinea. lol verrassing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Thuis pak ik meteen pen en papier en begin ik te schrijven.
Hey kapiteinscheetpiraat,
Zie je hoe ik je bijnaam heb gebruikt! Haha. Maar vandaag is iets ergs gebeurt op school en ik wilde je het even vertellen. Ik hoop dat je me daarom deze keer een brief terug stuurt. Want ik heb je steun nodig.
En toen schreef ik het hele verhaal op.
a/n wow 945 woorden dat is veel de vorige keer had ik maar 600 ofzo dus bedank me ja oke twee hele lange noten van mij maar toch ik blijf trouwens ff door typen tot ik 1000 woorden heb. PRECIES 1000 WOORDEN DAT IS SWEG oke maar ik hou van jullie dus dag schatjes van mij o