vier

107 2 2
                                    

“Dus, babe, kom eventjes mee naar boven” fluistert Harry in mijn oor. Voordat ik kan reageren, hem uit kan schelden of weg kan rennen, heeft hij me al beet bij m’n pols en word ik de trap op gesleurd. Hij trekt me zodra we boven zijn naar het balkon en ik begin meteen te gillen. Zijn hand bedekt mijn mond snel. “Ik wil alleen even praten”, grinnikt hij.

Als hij mij los laat ga ik op het bankje zitten, die in de hoek staat. “En waarover zou jij met mij willen praten?” Ik trek mijn wenkbrauw omhoog en wacht op zijn antwoord.

“Mijn moeder zei mij dat ik op therapie moest. Dus vroeg ik de dokter: kan je uitzoeken wat er mis met me is? Ik weet niet waarom ik met elk meisje wil zijn die ik ontmoet. Ik kan het niet beheersen. Ja, ik weet dat het me over neemt. Ik word gek. Zo vertel me wat ik zal doen?”

Ik was geschokt dat hij opeens zijn hele levensverhaal aan mij verteld. Het is lief dat hij zich opent voor mij, terwijl ik hem amper ken. Zal ik hem advies geven? Ja.

“Hey, It’s alright. Zorgt het dat je je levend voelt. Kijkt niet terug, leef je leven. Al is het alleen voor vannacht”, vertel ik hem geruststellend. Hij glimlacht naar me, een teken van dank, denk ik.

We zijn allebei even stil, gewoon naar elkaar starend met een glimlach op ons gezicht. Tot hij opeens naar voren leunt. Even denk ik dat hij me gaat zoenen, maar hij leunt richting mijn oor. Hij fluistert er iets in wat ik niet zal herhalen.

Ik voel mijn wangen rood worden en kijk hem met grote ogen aan. “Ehm, oké”, vertel ik hem onzeker. Hij kijkt me meelevend aan. “Als je het niet wil dan-” Ik grijp meteen in. “Ik maak me gewoon zorgen over wat mijn vrienden van me gaan denken” zeg ik zachtjes en kijk naar de grond. Ik klink als een onzeker klein kind. “Wat zal ik doen?”

“Hey, It’s alright. Zorgt het dat je je levend voelt. Kijkt niet terug, leef je leven. Al is het alleen voor vannacht”, zegt Harry terwijl hij zijn hand over mijn rug wrijft. Ik krijg er een tintelend gevoel van in mijn (a/n: vagina) maag.

Ik glimlach naar hem en pak zijn hand vast. Ik knik kort mijn hoofd om hem te laten weten dat ik het goed vind en hij glimlacht naar mij, waarna hij me meeneemt. Van het balkon, naar de slaapkamer die ermee verbonden is.

a/n annemieke je krijft geen getailleerde seksscène omdat ik boos op je ben

enkele minuten later

“Wop, wop, wop on that dick babe.” zegt Harry hijgend en ik stuiter omhoog en omlaag. “Hmmm”, kreunt hij en ik stuiter verder. “Ik ben zo… Close…” Zijn handen bewegen omhoog naar mijn borst, waarna ik zachtjes kreun.

Enkele minuten later spuit hij het eruit.

a/n SORRY IK MOEST GEWOON HAHAHAHAHAHNAHAA oke lieve klasgenoten als jullie dit lezen: het is niet wat het lijkt oke. echt niet ik doe dit gewoon puur om annemieke te pesten dus ja story of my life. en de seksscene niets van aantrekken oke het is niets nope gewoon een beetje annemieke pesten GOT THAT BITCHES oke doei

“Houd mijn shirtje aan, babe.” verteld hij als ik mijn broek al aan getrokken heb en mijn shirt wil verwisselen, om naar beneden te gaan. “Maar mijn vrienden…”

“Fuck je vrienden.”

HOE DAN OOK HIER IS DE PRIJSVRAAG OMDAT IK ZO AARDIG BEN

dit hoofdstuk is gebaseerd op 1 lied (one direction midnight memories album)

degene die dit lied raad (zet in reacties) krijft OF een gastrol in een van de volgende hoofdstukken OF als je er al in voorkomt een leuk moment zeg maar bijv loterij winnen

suc6

Boy 7Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu