acht

57 1 0
                                    

hee nadat mijn pc was uitegevallen de vorige keer na 500 woorden ben ik toch verder gegaan aye alleen heb ik geen inspiratie at the moment dus ga ik maar wat typen lelz hey een vlieg

Ik zit alleen op het podiumblok van de aula, mijn nieuwe SMS van Selin (een lang verhaal, blijkbaar erg belangrijk) te bekijken op de tijdelijke nokia die ik helaas moet gebruiken, als Quinten naast mij komt zitten.

"Hey," zegt hij met een dikke glimlach. Vlugjes kijk ik om mij heen, om zeker te weten dat hij het tegen mij heeft en ongemakkelijke situaties te voorkomen. “Ik heb het tegen jou, silly,” grinnikt hij, waarop ik antwoord met een alsnog awkward glimlach. “Ha, hi hoi.”

“Ik wilde weten hoe je onze date uiteindelijk vond, ik was nogal sukkelig sorry dat we verbannen zijn door mij m-” begint Quinten te rammelen, maar ik onderbreek hem al snel en stel hem gerust. “Ik vond het geweldig, Quin, no worries.” Ik leg mijn hand op zijn schouder en maak me weer even zorgen over Selin’s SMS, maar dat is snel voorbij als Quinten mijn hand vast pakt en er in knijpt. Zodra onze handen in contact komen voel ik, hoe cliché het ook klinkt, vlinders in mijn buik rond fladderen. Of misschien meer als wespen, aangezien ik nu vele steken in mijn maag voel en er een zuur smaakje in mijn mond begint te vormen. Ik laat Quinten’s hand vallen en ren richting de WC, ik hoor een verwarde Quinten mijn naam roepen, maar ik kies om het te negeren.

Een geurtje dat naar een geplette bananenprutje ruikt. vult het kleine WC hokje en ik spel gauw door voordat ik nog eens zal overgeven. Opgefrist loop ik de WC’s uit om mij daarna ziek te melden bij de dagwacht. Ik moet niet vergeten Quinten te SMS’en, aangezien het allemaal nogal vreemd overkwam, ik wegrennend van hem nadat ik zijn hand vast hield.

Mijn moeder was er van overtuigd dat ik helemaal beter was de volgende ochtend, ik voelde mij gelukkig ook al veel beter. Beetje buikpijn, maar that’s it.

god idk what happened to me maar ik schrijf opeens shit sos

De laatste bel is gegaan en we zitten in het practicumlokaal van biologie, Tyler en Troye zoals altijd weer naast mij. Onze lerares besloot, aangezien het lente is, het seizoen van liefde en voortplanting, maar ook omdat wij de leeftijd bereikt hebben dat de meeste van ons met seks beginnen, de tweede klas stof te herhalen en condooms om te doen. Met een nep penis voor elk groepje van drie en ieder een condoom luisteren wij naar de uitleg van onze leraar. Naast mij hoor ik Tyler en Troy egiechelen, mijn hoofd schiet opzij naar Troye die onze fake piemel een fake blow-job aan het geven is. Ik begin echt hard te lachen als Tyler de penis richting zijn anus duwt en doet alsof hij anale seks heeft, met overtuigend goede gezichtsuitdrukking.

i just had to

Ik heb kort oogcontact met Quinten in de pauze, maar ik merk al snel aan de snelheid waarop hij wegloopt, dat hij mij niet wil zien. Dan realiseer ik mij dat ik helemaal vergeten ben tegen Quinten te praten over gister. “HEY, QUIN!” roep ik en ren achter mij aan. Hijzelf blijft door lopen, alsof ik er helemaal niet ben. Rude. Als ik mijn hand op zijn schouder leg, draait hij zich eindelijk in een vloeiende beweging om. Woede duidelijk in zijn ogen. “WAT?” roept hij woedend. “Woah, Q, calm your titties!” Hij zucht alleen maar, duidelijk niet in een prettig humeur. “Ik rende gisteren alleen weg omdat ik spontante kots neigingen had, ik weet het niet mijn lichaam heeft zijn eigen wil, niet door jou. Echt niet, ik vond het juist fijn dat je mijn hand vast hield”, leg ik uit op een geruststellende toon. Deze woorden zien hem goed te doen, aangezien zijn schouders omlaag zakken en hij al heel wat vriendelijker naar mij kijkt. “Gelukkig, Annie.” mompelt hij in mijn haren, nadat zijn armen om mij heen geslagen zijn.

“Hey, wat dacht je ervan vanavond te komen eten bij ons thuis, mijn ma stelde het voor…” zeg ik en trek terug uit de knuffel. “Ja, leuk” zegt hij al snel en ik glimlach naar hem.

>>> 

Als ik thuis kom zie ik tot mijn verbazing een groene envelop op de deurmat liggen. De groene envelop die ik nog maar één keer had ontvangen en dat was jaren terug. Ik kon niet wachten hem nu te lezen, ik zal eindelijk weer iets van hem horen, na al die jaren. Opgewonden scheur ik de envelop open en begin te lezen.

Hey Miekje,

Alles gaat goed met mij, geen zorgen. Ik ben dolgelukkig met Shannen hier in Duitsland. We hebben een konijn geadopteerd, genaamd Skitul. Het is echt een bitch, maar op een goede manier. Ik zal je nog altijd missen tho!

Liefs, <3

Dat was alles, dit was het. Alleen maar crappy nieuws over hoe geweldig leuk het gaat met die Shannen, you know what bitch I don’t fucking care about die Shannen. Niet eens antwoord op de honderden vragen die ik hem in het afgelopen jaar heb gesteld. Ik was diep teleurgesteld.

lelz geen zin meer in schrijven I'll leave ta guys with dis bye

Boy 7Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu