a/n ja heb een depressie nu bc super lang hoofdstuk op mijn mobiel getikt en toen crashte wattpad hemen ben ik alles kwijt ja doei. hoe dan ook, dit werd een introducing hoofdstuk, omdat we nu eigenlijk alleen nog tyler troye quinten shannen selin en mystery-boy kennen. lol
Beyza staat nu voor de klas, klaar om iets te vertellen. We hebben nu studieles, van mevrouw van Ass. Ze vertelde ons dat het best heftig is, wat Beyza ons nu gaat vertellen en dat we er met een respectvolle manier mee om moeten gaan. "Zoals jullie weten, heb ik een vriend", begint Beyza. Ze haalt eventjes diep adem voor ze weer verder gaat. "En... Ehm, ik ben er dus enkele maanden geleden achter gekomen dat..."
"Dat ik zwanger ben", zegt ze uiteindelijk. De hele klas valt stil. Dit hadden we echt niet verwacht van Beyza. "En aangezien ik en Tim erg gelukkig zijn met ons toekomstige kind, zal ik het ook houden. Maar ik zal de komende paar maanden niet meer naar school komen. Dus vandaar mijn afwezigheid." En ze gaat weer zitten.
In de pauze heb ik even geen zin om bij Tyler en Troye te staan. Niet dat ik boos op ze ben, of wat dan ook. Ik heb gewoon eventjes mijn rust nodig en besluit naar de aula te gaan. Naar Selin, Marlinde of Michelle.
Als ik bij de "loner trap" aankom, zie ik dat er nog iemand op de trap zit. Een gebruinde jongen met donkerbruin haar in een kuif. "Ehm, hoi?" zeg ik vragend. Selin stelt hem snel voor. "Dit is Bruno, het vriendje van Miche-" De twee beginnen opeens te zoenen. Nou, eerder elkaar aftelebberen. Ik begin me ongemakkelijk te voelen, maar ook emotioneel, omdat dit me aan Quinten doet denken, dus loop ik weg. Een stukje verderop zie ik Beyza en Cennet op de andere trap zitten. Als ik hen nader, zie ik nog een meisje zitten, werkelijkwaar tegen Cennet aangeplakt. Ik schraap mijn keel om hun aandacht te trekken en ze kijken meteen op.
"Erg gezellig hier ook, zie ik", zeg ik sarcastisch. Beyza doet niets en gaat weer verder op haar mobiel. Maar het meisje dat aangeplakt aan Cennet zat, staat op en loopt op een dreigende manier naar mij toe. Nu zie pas dat het meisje Salima is. Ze komt steeds dichterbij en ik neem stappen naar achter, om zo ver mogelijk bij haar uit de buurt te blijven. Op een gegeven moment ben ik tegen de muur gedrukt en probeer ik zo veel mogelijk ruimte tussen ons te houden, door mijn handen tegen haar borst aan te drukken. "EY, WAT MOET JE DAN EH?!" roept ze woest en haar hand vormt een vuist die naar mijn gezicht vliegt. Zodra ik geraakt ben en zachtjes gil, komt er een kleine menigte om on heen staan, duidelijk genietend van mijn pijn. Ik voel mijn oog tintelen en daarna branden. "SORRY SORRY SORRY SORRY!" Blijkbaar aanvaard ze mijn excuses, want ze loopt weg. Net zoals de menigte die zich om ons heen had gevormd. Het is dus voorbij.
a/n ja nou daar hebben jullie zojuist onze lieve salima ontmoet. no offence hoor salimatje van me (ik hoop niet dat je dit überhaupt leest maar ok) maar ik probeerde gewoon in te schatten hoe jij in zo'n situatie zou reageren. PROTECTIVE GIRLFRIEND! <3333333
Het laatste uur heb ik biologie in een practicum lokaal, wat betekent dat Tyler en Troye sowieso naast me komen zitten. Ik zucht even en plaats mijn boeken op tafel.
En zoals ik al had voorspeld komen ze naast me zitten. "Hey Miekje”, zegt Troye vrolijk. "Kom je vanavond ook naar het feest?" Elke vrijdag is er een feest en we gaan er bijna elke week heen. Nog nooit heb ik precies geweten wiens huis dat was. Misschien dat ik diegene niet eens kende, maar dat boeide niet. Iedereen ging altijd, elke week, inclusief mij. "Ja", antwoord ik met tegenzin, maar ik heb Tyler en Troye deze week al genoeg genegeerd denk ik. "SICK! We halen je om 8 uur op, zoals gewoonlijk. Ik knik en open mijn boeken, want de les begint.
Om vijf voor acht heb ik me al omgekleed, niets bijzonders, gewoon een spijkerboek en een bloesje, en heb ik mijn make-up gedaan. Ook niets exotisch of zo. Gewoon simpel, ik heb geen zin om heel erg mijn best te doen voor dit feest, dus houd ik het simpel. Wel heb ik rond mijn oog een beetje poeder gedaan. Hij begint namelijk al een beetje paars te worden.
Tien minuten later staan Tyler en Troye voor de deur, hand in hand, klaar om naar het feest te gaan samen met mij. Ik zeg gedag tegen mijn ouders en zus en loop achter de twee aan. "Je bloesje is zó gaaf, meid!" roept Troye als hij de auto opstart en van de oprit afscheurt.
Het feest is zoals gewoonlijk weer overbevolkt, enkele mensen al dronken, andere een beetje tipsy, sommige pas net begonnen aan de drank, zoals Tyler en Troye. Zelf ga ik gewoon op de bank zitten en kijk naar hoe al de andere de tijd van hun leven hebben.
Na zo´n half uurtje naar mensen staren vanaf de bank, komt er een jongen naast me zitten met bruin gekruld haar en begint tegen me te praten. "Heeft je pooier je geslagen?" vraagt hij me ineens. Wat bedoelt hij hier nou mee? "Sorry?"
"Je oog", begint hij. "Heeft je pooier je dat aan gedaan?" Bedoelt hij dit nou serieus? Wat een vieze vuile ukkel. Mijn mond valt open en ik ben volkomen sprakeloos. "Ik ben géén hoer, houd alsjeblieft je bek dicht vieze respectvolle smeerlap." Ik kruis mijn armen en negeer de onbeleefde jongen, door de andere kant op te kijken. Hij grinnikt alleen maar en haalt een hand door zijn haren heen. Het niet-naar-hem-kijken gedeelte gaat behoorlijk slecht.
"Maar dat betekent toch niet dat we geen lol kunnen hebben", zegt hij brutaal. Wat denkt hij wel niet dat hij is? Arrogante klootzak. "Nee, dank je, ik kijk liever nog een aantal uur naar de dansende mensen hier", zeg ik vastbesloten en alweer grinnikt de jongen. "Ik niet."
"Nou ga dan lekker een ander meisje hier lastig vallen en mee rommelen. Genoeg sletten hier." Was ik nou maar bij mijn vrienden en niet bij deze gozer. "Maar Harry krijgt wat hij wil, wanneer hij het wil."
a/n maak kennis met harry de player
en applaus voor mij bc tweede keer dat ik update dit weekend en best lang hoofdstuk!!!! alleen idek of ik volgende week kan updaten bc fuking veel toetsen doei