sechs

79 1 6
                                    

a/n: OMFG IK HEB NET EEN LIEDJE GELUISTERD EN HEB ZOVEEL INSPIRATIE NU MAAR WSS KENT NIEMAND VAN JULLIE HET LIEDJE DUS GA IK GEEN QUIZ DOEN MAAR OMG BEREID JE VOOR OP INTIEME HOOFDSTUKKEN DIE NU GAAN VOLGEN

Het is maandagmorgen, de eerste pauze, net na twee fanatieke lesuren L.O., als Quinten naar me toe komt lopen. We hebben de afgelopen paar dagen elkaar absoluut genegeerd, zelfs in de klas keken we elkaar niet eens aan. “Hey, Annemieke”, zegt hij zachtjes, bijna onverstaanbaar. “Ehm, hoi?”

“Alles oké?” Verlegen krabt hij met zijn hand over zijn nek. Dit is niet de Quinten die ik ken.

“Ja, fine.”

a/n: ik vind het grappig om soms engelse woorden te gebruiken go mainstreet

Hij grinnikt eventjes ongemakkelijk. “Ik mis je”, zegt hij. Waarom mist hij mij? What the fuck ik dacht anders wel dat híj het uit had gemaakt.

“Oké”, antwoord ik maar voor het geval dit in een prank is.

“Annemieke, zeg geen ‘oké’. Het is niet ‘oké’. Helemaal niet”, zegt hij weliswaar zonder emotie.

a/n OMG ZEMZEM IS VAN MIJN SCHOOT AF GEGAAN

“Q, wat in hemelsnaam wil je dan dat ik zeg, je hebt het met mij uitgemaakt omdat ik mijn twee beste vrienden uit de brand wilde helpen for fucks sake.”

“Sorry! Oké?” roept hij uit na een korte stilte. Quinten what the fuck gozer? “Sorry dat ik zo tekeer op je ging in de WCs, het spijt me. Ik… Ik mis je gewoon…”

a/n plot twist!!! nee ok ni echt

>>> 

Zacht gekreun vult de lege schoolhallen, die op dit moment van de dag altijd leeg zijn. Het is kwart over vier, de meesten mensen zijn het 7e uur al weg, en enkele klassen het 8e maar die peren hem al snel. Ik bedoel, wie moet er nou tot kwart over vier nog door de school lopen. Het is dat mijn moeder mij naar school gebracht heeft, maar me nu pas kan komen ophalen. Dus heb ik gewoon op mama gewacht tot nu.

De kreunen worden steeds luider, en mijn nieuwsgierige kant wil ook steeds dichterbij het onbekende gekreun komen. Ik volg de nieuwsgierige Annemieke die het innerlijke gevecht blijk te winnen tegen mijn brave Annemieke, naar de voorraadkast van de congierges, hier op de derde verdieping.

Voor ik me kan bedenken wat er allemaal achter deze deuren zou kunnen gebeuren, wie er achter de deuren bezig is, en wat de consequenties zijn, heb ik de deur al geopend en zitten er twee meiden voor me op het kleine kastanje houten ladekastje in de voorraadkast. De meiden zijn allebei naakt, tot op enkele sokjes na. Hun haren zitten wild, half voor hun gezicht en de wangen van de meiden zien allebei rood. Ik weet niet of dat komt omdat ik zojuist de deur heb geopend, of door het gene waar ze mee bezig waren voor dat ik de deur opende.

De meiden zitten anders nog steeds aan elkaar aan gekleefd, de een kijkt me met bange, grote ogen aan, terwijl de lippen van het andere meisje nog half op die van haar rusten. De heupen van de twee zitten dicht bij elkaar. Je zou denken dat het ultieme punt was bereikt waar je niet nog dichterbij elkaar zou kunnen zitten.

Het smalle meisje met krullend haar kijkt naar me op, als haar partner haar niet terug kust en merkt mijn aanwezigheid dan op. “Annemieke…” zegt ze zachtjes, op een verbaasde toon, een toon waarbij ik denk dat ze me eventjes niets aan zal doen. Maar ik heb het mis.

Al snel zet ze dreigende stappen richting mij, en ik neem vlugge stappen naar achteren tot ik tegen de muur gedrukt ben. Ik krijg een déjà vu momentje, maar dat is maar kort want ik word al uit mijn gedachtes gesnapt als haar vuist me in mijn maag raakt. “Kzweer”, zegt ze en kijkt me aan, met haar dreigende blik.

“Als iemand hier achter komt, man. IK SLOOP JE. IK SLOOP JE.” En met deze woorden, stapt Salima de voorraadkast weer in om samen met Cennet haar intieme moment af te maken.

a/n hot

>>> 

“ÉÉN MYSTERIE DUIZEND VRAGEN DIT IS HET HUIS ANUBIS. MEER GEHEIMEN ALLE DAGEN DIT IS HET HUIS ANUBIS. KOM WEES DAPPER EN ONTRAFEL DIE GESCHIEDENIS!!!!! VAN HET HUIS… AAAAANUBIS!!!!!!”  zing ik, met mijn haarborstel in mijn hand, in mijn ondergoed rondrennend door mijn kamer. Thank God dat ik alleen thuis ben.

a/n iDEK i had het lied opeens in mijn hoofd dus yOlO nee

Ik loop helemaal te jammen op mijn afspeellijst op mijn iPod die aangesloten zijn aan mijn speakers. Maar als het volgende liedje opkomt, begin ik meteen te twerken van blijdschap.

“YO I’LL TELL YOU WHAT I WANT WHAT I REALLY REALLY WANT! SO TELL ME WHAT YOU WANT WHAT YOU REALLY WANT” Zo loop ik het hele liedje lang te jammen op de Spice Girls.

Na een partijtje favoriete liedjes zingen, maar werkelijk waar me ook omgekleed te hebben, sta ik in de woonkamer in mijn appel te happen, netjes in mijn donkerblauwe avondjurk, die strak zit aan de bovenkant, maar wijd uitloopt. Ik draag pikzwarte stiletto hakken met een hapje uit de neus en wacht op mijn date van vanavond. Mijn zogenoemde ex-vriend die het weer goed wil maken met mij en dat zullen we dan wel zien.

a/n beh nog zo’n 300 woorden gvd ik heb honger en wil fanfics lezen maar ik doe dit voor jullie

Als de bel gaat haast ik me naar de voordeur, maar niet te snel, om ongemakkelijk scènes te voorkomen door met een gekneusde enkel door het restaurant te lopen met mijn date. Want laten we zeggen, zó ontzettend handig ben ik ook niet met hakken. Ik probeer de voordeur zo stylish mogelijk te openen en met een sexy gezichtsuitdrukking voor hem klaar te staan. Maar het komt denk ik meer over als een derderangs rapeface.

“Hey, Mieke, wondervol je te zien. Je ziet er leuk uit.” zegt hij met een vriendelijke glimlach en hand mij witte rozen. Ik voel mijn wangen rood worden, maar neem de rozen aan en excuseer mezelf, zodat ik ze binnen in een vaas kan doen. Ik heb officieel nog huisarrest, maar toen ik zei dat ik met Quinten op een date ging, vond mijn ma dat ik wel kon gaan. Ze hóud immers van Quinten en ik denk niet dat ze weet dat het uit is gegaan. OF WAAROM HET UIT IS GEGAAN. Nee, laten we hopen van niet.

Ik keer terug naar de voordeur en loop samen met Quinten naar zijn kleine tweedehands auto, die uit de vuilstort blijkt te komen, maar dat boeit mij niet zoveel.

a/n AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW ROMANTISCH EN AWWWWWWWWWWWWW IK HEB GEUODATE

 

ja bedank me like ik had het ook niet kunnen doen

ohja en voor het volgende hoofdstuk wil ik votes en comments want dit voelt zo LONER

 

DUS 2 COMMENTS EN 1 VOTE VOOR HET VOLGENDE HOOFDSTUK

Boy 7Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu