Eşti imaginea mea din oglindă şi continuarea unui cuvânt neterminat!
Eşti prelungirea chipului meu reflectat în luciul cristalin al unui lac de munte!
Eşti rima frumoasă a unei poezii de dragoste şi preludiul unui basm fermecat!
Eşti zborul legănat al unui fluture în jurul lămpii şi planarea gingaşă a unui pescaruş deasupra mării!
Eşti jumatatea mea de măr şi frunzele care întregesc puritatea trandafirului!
Eşti lava fierbinte a unui vulcan şi milioanele de picături a unei cascade!
Eşti nisipul care umple clepsidra şi acele unui ceasornic de aur!
Eşti petala unei flori din grădina şi trilul romantic al unei privighetori!
Eşti dulceaţa din miere şi fagurele care o produce!
Eşti nota de pe portativ şi arcuşul care mângâie vioara!
Eşti penelul pictorului şi pana poetului!
Eşti valul învolburat al mării şi pânza care menţine corabia spre ţărmuri neumblate!
Eşti palmierul aplecat spre pământ şi nuca de cocos care îl încovoaie!
Eşti roşeaţa din obrajii mei şi caldura buzelor care îi atinge!
Eşti aripa îngerului şi norul pe care pluteşte!
Eşti raţiunea care îmi dă chibzuinţă şi balanţa care îmi dă echilibru!
Eşti numărul meu norocos şi trifoiul care îl susţine!
Eşti zumzetul albinei-regină şi mirosul liliacului înflorit!
Eşti balada cântată de mandolină şi tridentul lui Neptun!
Eşti căluţul de mare care înnoată printre corali şi meduza care pluteşte atât de frumos printre valuri!
Eşti o stea de pe cer şi una din mare!
Eşti căldura din soare şi adierea din lanul de grâu!
Eşti oaza de apă din deşert şi pacea mea sufletească!
Eşti un gând frumos într-o zi mohorâtă şi un refugiu pentru inocenţa cuvintelor!
Eşti aerul care îl respir,apa care îmi potoleşte setea,jumătatea care ma înţelege şi Universul în care îmi duc existenţa!
Eşti fata care îmi dă puterea sa fiu ceea ce sunt!
Eşti sufletul meu pereche!
Doar TU!
CITEȘTI
Ador sa te iubesc
Poetryunsprezece minute... ar fi suficient timp sa îmi supun sufletul unui test cu detectorul de iubire. unsprezece minute... ar fi atât de puţin timp să îmi exprim iubirea ce ţi-o dedic în fiecare zi care trece. unsprezece minute... un hotar invizibil al...