"Танихгүй танилуудын золголт" 2 хэсэг

34 0 0
                                    

Хоёр

Рагчаа, Хүрээний нууц хүнд холбогдох сэжим, Зүүн хүрээнд наасан ухуулах хуудасны агуулгатай уялдаж буй сэжгийг ажиглангуут Богдын ордны дэргэд дэх ихэс дээдэстэй холбоотой бүхнийг шалгахаар шийджээ.

-Доржоо! Өнөө шөнө Сэцэн ханы хорооны Зүүн гудамжинд суудаг Паарал-ван гэдэг хүнтэй очиж уулз. Юуны өмнө Богдын ордноос хилийн чанад руу элч илгээсэн эсэхийг сурагла. Нөгөө талаар Богдын ордонд болж байгаа зүйлийг ямар, ямар хүмүүс мэддэгийг тодруул гээд нэгэн зурвас хийж өгөөд Паарал ванд холбогдох зарим зүйлийг товч ярьж өгчээ. Чингэтэл Хүрээний дин буудлуудын эздийн холбоог тодруулахаар явсан Нацаг эргэж иржээ.

Хүрээний зарим дин буудлын эзний гарал угсаа, танил тал, хань холбоотныг тогтоосон баримтаас үзвэл Өргөн чөлөөний өндөр Далайн буудал Рагчаагийн анхаарлыг татлаа. Барон, хүрээнд ирсний дараа гаминтай холбоо бүхий пүүсний эздийн хөрөнгийг сэгсэрсэн мөртлөө өндөр Далайн мэдлийн газраас сэмэрхий хадаг, сэтэрхий зүү ч авсангүй. Бароны тагнуулын газрын дарга Сапайло өөрийнхөө сүүдэрт итгэдэггүй мөртлөө гарын үсэг бүхий онцгой эрх эдэлж болохыг тогтоосон бичиг Далайд хайрласан байв. Хорлон сүйтгэх ажиллагаанд дадсан Сапайло гамингийн нэр хүндтэй хамсаатныг ямар ч зорилгогүйгээр эрхлүүлэхгүй билээ.

-Барон Унгерны яргачин Сапайло, өндөр Далай, Баргын генералууд болон Хүрээний нууц хүн... Эд нар маш сайн нууцлагдсан учгаар холбогдсон байж болох уу? гэж Рагчааг асуухад олсон баримтаа бодит байдалтай тулгаж нэлээн зүйлийг гадарласан Нацаг,

-Спайло, Далай хоёр бол Унгерны гар хөл. Хоёр генерал бол атаман Семеновын нүд чих. Ингэхээр Хүрээний нууц хүн бол япон, цагаантантай дөрөө нийлүүлсэн хорлон сүйтгэгч байж таарна. Иймээс японы тагнуулын газар, эдний гар, хөлийг бие биенд нь мэдэгдэлгүйгээр холбож, өөрсдийг нь сүлбэх ганц тэвэнд сүвэгчилж орхисон бололтой гэлээ.

-Тэгвэл түрүүчийн эзний түнш, сүүлийн эздийн дуулгавартай зарц болж таарна гээд Рагчаа, суудлаасаа өндийж нууцынхаа авдраас нэгэн бичиг гаргаж ирээд,

-Нацаг аа! Чи энэ баримттай танилцаад саналаа боловсруулаарай. Бүх баримтыг нарийвчлан эрэгцүүлбэл Харбинаас, Хүрээнд байгаа цагаантны нэг хурандаатай уулзахаар Гакамоку гэдэг төлөөний түшмэл одоо хүрээнд ирсэн байх ёстой. Миний бодлоор бол “ОСТАМ”-ын анхааруулсан Хүрээний нууц хүн, Баргын сүмийн тахилчаас илгээсэн энэ баримтын Гакамоку хоёр нэг хүн шиг санагдана. Иймээс Гакамоку гэдэг үг нууц нэр үү, нууц дохио юу? гэдгийг тогтоох хэрэгтэй байна. Харин одоо хоёулаа Далайн буудлаар очъё гэхэд Нацаг суудлаас босож хувцсаа янзлав.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 21, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

"Танихгүй танилуудын золголт" 2 хэсэгHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin