Din perspectiva Annei:
Azi este duminică şi eu cu Jack vom merge la tata la mormânt. O să îmi fie greu, nu am mai fost de câteva luni...
Mă dau jos din pat şi mă duc la baie unde îmi voi face rutina de dimineață. M-am îmbrăcat cu un tricou negru, o pereche de blugi negrii şi teneşii albi.
Jos, la bucătărie era Jack făcând 2 cafele.
Eu: Neața iubire.
Jack: Neața iubito.
Eu: Eşti bine ?
Jack: Nu prea...Mă gândeam dacă vrei să mergem şi la mama după...
Eu: Logic ! Hai să ne grăbim să avem timp.
Jack: Ok, hai.
Perspectivă încheiată.Anna: La stânga ! La dreapta ! În față.
Jack: Mai avem ?
Anna: Încă 20-30 de minute.
Jack: Ok, pe unde o iau acum ?
Anna: Stânga.Din perspectiva lui Jack:
Încă 15 minute şi ajungem la tatăl Annei şi după mergem la mama. Nu am mai fost de 5 luni la ea.
O văd pe Anna că nu mai are răbdare să ajungem. O înțeleg...
Anna: Am ajuns !
Se pare că am ajuns. Anna a început să alerge spre un mormânt...Este al tatălui ei...
Perspectivă încheiată.
Anna: Tatăăă !
Jack: Anna, stai puțin !
Anna: Bine, scuze.
Jack: Esti ok ?
Anna: Acum da.Din perspectiva Annei:
Am ajuns la tata. Am inceput să fug până la mormântul său. Il aud pe Jack cum mă strigă.
Bună tată, ce mai faci ? Îmi e greu fără tine...Te vreau înapoi ! Îmi pare rău că nu am petrecut mai multe clipe împreună...Chiar îmi pare rău... De când tu ai plecat toate lucrurile au luat o întorsătură groaznică, mama este cu unu Andrew şi este însărcinată cu el...Am încercat să îi îndepărtez dar nu am reușit. Sunt la o facultate de psihologie împreună cu Jack, iubitul meu. Aş vrea să vin în fiecare zi la tine, să îți povestesc tot ce am facut până acum. Dar astăzi nu pot pentru că mergem şi la mama lui Jack, poate v-ați cunoscut acolo sus. Nu pot să îți spun acel cuvânt dureros...Pa tată.
Perspectivă încheiată.Anna: Gata, am terminat...
Jack: Eşti sigură ?
Anna: Da, hai şi la mama ta.
Jack: Bine, hai.
CITEȘTI
Mesajul Anonim
RomantizmCuminte, deşteaptă,frumoasă-acestea sunt cuvintele ce o descriu pe Anna, o fată de 17 ani Frumos, nu prea cuminte-acestea sunt cuvintele ce îl descriu pe Jack, un băiat de 17 ani, anonimul Annei Annas îşi face un cont pe o rețea de socializare şi...