Aşk ve Tutulma

641 22 5
                                    

Benim hikayem şöyle başlıyor doğduğum gün. İşte o gün . Hayatlarımıza lanet okuduğumuz ve bazende iyiki hayattayız ,iyiki varız dediğimiz bütün anların suçlusu olan gün. Ben Aşk BÜYÜSÜ ciddiyim adım bu ailem sağolsunlar hiç düşünmeden koymuşlar adımı süper. Hayata neden geldim ne için hayattayım bir fikrim yok gerçekten ama şimdiki hayatımı seviyorum. Şimdi 18 yaşındayım bugün doğum günüm. Annem  Umut evet bizim aile ad konusunda baya hassas bir yapıda bence. Herneyse. Annem sarışın mavi gözlü bende anneme çekmişim. Güzelliğimi ondan almışım. Benim babam yok uzun zaman önce- tarihini bile bilmediğim bir zaman içerisinde -ansızın yok olmuş. Nasıl mı ? bunu bende bilmiyorum. Anneme bağlı bir kızım . Ama o bana bağlı değil sanırım. Şuan çevreme baktığımda o kadar çok insan var ki anlatamam. Hepsi benim doğumum için kutlama yapıyor fakat ben şuan yukarıda düşüncelerimi dile getiriyorum. Bu yaşımdan aşk diliyorum . Ben aşık olmak istiyorum . Bundan emin miyim bilemiyorum ama istiyorum. Hyatım boyunca 15 senedir ne istersem gerçekleşti iki şey  hariç biri babam biri hayatımı onunla yaşayacağım bir aşk . Herneyse dileğim bunlar ben bunları istiyorum . Ha birde bi  abim var ama üvey çok farklı biri annem ben  olmadan önce onu çocuk esirgeme kurumundan almış . Yani hayat kurtarmış. Benden sadece 5 yaş büyük abim uzun boylu yakışıklı biri. Kahverengi gözlü ve sarışın biri çok sempatik vede  çok ılımlı biri. Seviyorum onu . Annem aşağıdan  bana sesleniyor  " Hadi kızım aşağıya gel arkadaşların burada ne ne yapıyorsun ?" diyim yanıma geldi. Kapıyı açtı beni gördü " Bir sorun mu var ?" Ben cevap vermesem olaz onun için " İyiyim sadece aşağıda çok ses vardı inmek istemedim" dedim. Ne kadar inandırıcı olmaya çalışsamda başaramadım sanırım . Aşağı indim herkes beni bekliyor , dans ediyor ve konuşuyordu. Aman tanrım bu Tutulma o burda inanmıyacaksınız ama ben ondan çok hoşlanıyorum herneyse. Bir saniye benim evimde benim doğum günümde benim partimde ne yapıyor ? Çok merak ettim . Ama yanına gidemem çünkü ben onu seviyorummmmm lanet olsun . O okulun en tatlı çocuğu yeşil gözlü kumrak ve çok tatlı biri. Gülümsemesi beni benden alıp götürüyor adeta. O burda. Konuşmalı mıyım ? Yok ya ne konuşucam o gelsin konuşsun benimle. Böyle kendimi yiyip bitirene kadar arkamda kimin oldğunu anlayamaz oldum. Arkamda tutulma varı . Benimle konuştu ve " selam! " dedi. "Ssss-eeee-llaa-mm "  diyebildim sadece . Lanet olsun . " Parti güzelmiş sevdim bunu ha bu arada mutlu yıllar." dedi. Sanırım ölücem aman tanrımmmm. Tamam tamam bende " Teşekkür ederim buraya geliceğini pek düşünmezdim" dedim . "Neden bence iyi birisin diğer kızlara benzemiyorsun ilgi aalanımdasın "  dedi. Durun ne dedi ne ne neeee!!! bu harika ve bu bir mücize. Hayır arkadaşım olan mücize değil :) Bu gerçek bir mucize ama . Parti devam ediyordu. Çok eğlenceli geçiyordu erken allah belamı verdi işte . Tutulma limden tutup slow bir şarkı eşliğnde" Benimle  dans eder misin?" dedi . "Tabi olur. " dedim.Dans ediyorduk çalan parça  Alex Band -Only One 'dı. Çok mutluydum. Gülücükler atıyordum etrafa . Şarkı bitmek üzereyd bu büyü bozulsun istemiyorum derken şarkı bitti ve beni çevirip belimden tutardak tam öpücekken ayağım kayıp yere düşmem bir oldu. Düştüğüm yerde duran bir kız sanırım kız çünkü hiçbirşey hatırlamıyorum elindeki kolayı üstüme bilerek döktü. Herkes bana güldü hem düştüğüme hemde üstüme dökülen kolaya . Tutulma da güldü çok kötüydüm ağlıyordum. Çevrmedlkilere kızıyordum. Annem yanıma geldi ve beni kaldırdı . Arkamdan biri " Ana kuzusuna bak sen" diyip. Herkesin bana daha da katıla katıla gülmesine neden oldu bu olay. Çok utanıyordum hemen odama çıktım . Aşaağıdakileri umursamadan çıktım. Ağlıyordum . Gözleimden yaşlar akıyordu ve hiçbirşey görmüyordu gözüm. Sakin olmaya çalıştım ve bir ses duydum odamda biri vardı kimdi o gözlerimi sildim etrafımı görebiliyorum.  

YENİ HİKAYEMDE DESTEĞİNİZİ BEKLİYORUM LÜTFEN OYLAMAYI UNUTMAYIN UMARIM BU HİKAYEMİ SEVERSİNİZ DEVAM GELİCEKTİR LÜTFEN VOTELAYIN SİZLER BİRTANESİNİZ.... :)

Aşk ve TutulmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin