HATIRLATMA: Evden hızla çıktım koşuyordum nereye gittiğimi bilmiyordum. Peşimden tutulma geliyordu. Gelmesin ,istemiyorum onu . Çok hızlı koşuyordu okul takımında olduğu için . Bana yetişti kolumdan tutu. Ormanlık biryerdeydik burası çok ıssızdı hemde çok fazla. Ellerini kafamı tutarcasına koydu. Yeşille mavinin buluşması oldu tekrar ağlıyordum çok fazla bana döndü ve " Şttt sakın ağlama!" dedi. Ama imkansızdı. "Biliyorum" dedi. "NEE-Yİ ?" dedim.
"Bana değer verdiğini biliyorum. Ama bu çok tehlikeli bunu yapamayız dehşet öğrenirse diğer kıza yaptığını sanada yapıcak. Kaç kurtul. Bana aşık olma!!" dedi. Aman allahım ne yaptı ki ? meraklı kişiliğim yüzünden başıma çok iş gelmişti ama ölürdüm öğrenmezsem. " Ne yaptı ki ? " dedim en saf halimle. "Onu öldürdü. Benden vazgeçmedi ve öldü ondan önceki kızları felç etti bak bu kız sadist lütfen dinle beni git buralardan gittt !" dedi. Gözleri karardı sanki yaşadıkları aklına geldi. Elimi istemsizce ağzıma kapattım. Korkmuş göründüğümü biliyordum ama korktum, beklemiyordum. Bir iki adım geriye gittim ve arkama bakmadan koştum.
Eve geldiğimde mahvolmuş olan makyajimi sildim pijamalarımı giydim ve sakin olmaya çalıştım. Kitap okudum en sevdiğim roman "Alacakaranlık Efsanesi" onu açtım yok olmuyor yani kafam dağılmıyor. En iyisi uyumak dedim hemen yatağın içine girdim. Bedenimi hayal dünyamda gezintiye çıkardım.Uyandığımda Tutulmanın dedikleri geldi aklıma ne yapacaktım. Gözlerim ağlamaktan yanıyordun ve kıpkırmızıydı.Kendime çeki düzen verim ve aynaya bakarak " Yeter ben sevdiğim çocuğu kaptırmayacağım ben diğer kızlar gibi değilm!!!" dedim. Dediklerime emin olmaya çalışırcasına.
Çünkü rüyamda beni öldürüyordu. Ondan kaçmaya çalışıyordum ama olmuyordu beni buluyordu.
Kararım aniden değişmeden gitmeliydim. Tutulma beni sevmesede benim vazgeçmemi istese de bunu ona yapamam. Bunu kalbime yapamam ona karşı geemem güçlü olmak zorundaydım. Evden çıkıcakken bileğimden biri tuttu aniden kendine çekti. Amanınnnnn ! Assiii .
"Nereye bıcırık ?" dedi. Soluk tenim kızardı bunu hissediyordum. "Bir arkadaşımın yanına gitmem gerekiyor bırak gidiyim." dedim kararlı gözükmeye çalışarak. İstemsizce elimi çektim. - ki elimi çekmeye niyetim yoktu.-"Hop hopp ben izin vermedim " dedi. Ayyy çok klasik yahu. "Nedenmiş o " dediğimde alaycı şekilde güldüm. "Çünkü annen evde değil sana ben bakıyorum unutma küçük kız " dedi ve beni öptü. Kızarmıştım zaten lan ne yaptı bu ayyyy. Domatesten beter oldum.
Çekildiğinde ona sertçe baktım ve "Benim gitmem gerek " dedim . Ve hızlıca çıktım evden. Ağlamayacaktım çünkü güçlü olmalıydım. Hassaslığı bir yana bırakıp güçlü olmaya bakmalıydım. Koştum ve en sonunda Tutulma 'nın evinin önündeydim. Cesaretimi toplayıp kapıyı çaldım. Bana kızıcağını bildiğim halde çaldım o kapyı.
Kapıyı açtı ve " Senin ne iş-" demeden onu delicesine öpmeye başladım. Karşılığımı verdi. Tutku dolu öpüşüyorduk. Şuan Dehşet gelse bile umrumda değildi . Onu seviyordum ve Asi 'yi ne yapacaktım bilmyorum 18 yaşımda olmama rağmen olgun olamıyordum. Dudaklarımı onun düünceleriyle buluşturdum onlar konuşuyordu bedenler hareket ediyordu. Bu çok zevk vericiydi.
Geri çekildi bunu yapamayacağını anladığında geri çekildi. Kendimi tam bir abaza gibi hissediyordum. Çok utandım yüzüne bakamadım. rkamı dönüp gidicekken beni belimden kavrayım sıkıca öpmeye başladı durmadan öpüyordu nefes alamadım alamıyordum. Geri çekilirsem olmazdı acaba beni boğmaya ı çalışıyordu ? yok artık.
Hafifce onu ittirdim ve elinin tersiyl ağzını sildi ve " Pardon kendimi derin sulara bıraktım!" dedi. Bu beni yumuşatmayı başardı . Ona bakıp yarım ağız gülümsedim. Hoşuma gitmişti boğulmaya çalışmak. Sanırım.
"Neden burdasın?" dedi "Bak ben çok düşündüm ama senden uzak duramam anlıyor musun lütfen anla yapamam ona karşı gelicem ama bunu tek başıma yapamam yardım edicek misin ?" dedim. Bana bakıp kahkaha atmaya başladı ne vardı ki yüzümde mi bişey vardı acaba yine mi kızarmıtım acaba? allah allah ne oldu buna. "Ne oldu?" dedim.
"Bak Aşk bu duruma kendini alıştırma ben her kızla öpüşürüm" devam ediyordu konuşması ama ben onu ne görüyor nede duyuyordum. Gözleim dolu, kulaklarım yankıda gibiydi "Ben her kızla öpüşürüm " ve tekrar, tekrar. Nefes alamıyordum.
BÖLÜM PARÇASI : RİHANNA - RUSSIAN ROULETTE
Hissedemiyordum. Kalbim sanki durmuştu o bilmiyor muydu ona karşı olan hislerimi bünyemi? -Bilmiyordu ki böyle dedi - dedi iç sesim. İç sesim haklıydı. Çok fazla.
Hava kararmıştı. Eve gitmek istemiyordum çünkü Asi 'yi görmek istemiyordum. Ykınlarda bi bar vardı. Çok uzak değildi. Kendimi barın önünde buldum herkes kahkaha atıyor, dans ediyordu . Ama ben sadece içmek için burdaydım.
Barmenden en ağır içkiyi istedim. Bir-iki-üç... durmadan içiyordum nefes almadan kafam birmilyondu. Yanıma biri oturdu ve bana " Heyy sen çok kötüsün evin nerde hadi bebeğim söyle bana?" dedi ve ben " Sevim seni bir kere başkasını sevemem deli diyorlar banadesinler değişemem desinler değişemeğğğmmmmm!" diye bağırıyordum. Birden kendimi sahnede buldum .
Sonrası mı hahahahsahsjhjghxfkg hadi bakalım lütfen eller vote tuşuna bakın şu yıldız olan ona basın lütfenğğnnn bu arada size bir ip ucu bardan sonra gidecegği ev kendi evi değil :DDDD +18 olsun mu olmasın mı bilemedim yorum atıın & votee <333333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk ve Tutulma
RomanceBizi ele geçiren şey aşktır. Bizden beslenen, mutlu eden , ağlatan ve hatta yaşamı öğrenmeye yetecek şeydir aşk. Aşk ve Tutulma ile sizlerinde birlikte yaşayacağınız acılar , sevgiler ve daha birçok sürpriz bu hikayede...:)