Kapan- BÖLÜM 3 ♥

88 14 2
                                    

HATIRLATMA:Barmenden en ağır içkiyi istedim. Bir-iki-üç... durmadan içiyordum nefes almadan kafam birmilyondu. Yanıma biri oturdu ve bana " Heyy sen çok kötüsün evin nerde hadi bebeğim söyle bana?" dedi ve ben " Sevim seni bir kere başkasını sevemem deli diyorlar banadesinler değişemem desinler değişemeğğğmmmmm!" diye bağırıyordum. Birden kendimi sahnede buldum .

 Uyandığımda kendi evim dışında bir yerdeydim. Nere burası. Dün ne oldu ne yaptım?Kendimle boğuşurken odaya biri girdi sessiz bir şekilde.Acanba dehşet beni bulup kaçırıp, organlarımı mı çıkaracak canlı canlı? Ayyy! yok ya hani korkmuyordum ben ondan hıh!

Yanıma gelen kişiyi az çok hatırlıyor gibiyim. Dün ne yaptığımıda öyle. Sahne,mikrafon,teoman ve tanımadığım bir  kişi. Hatırladım dün tanıştığım biri. Ama benim yanımda pardon benim onun tanında ne işim vardı kı ? Tabii ya sarhoş oldum. Ne! ne  neeeee!!!! sarhoş oldum ve onun evindeyim aman tanrım ayy napcam ?

"Selam uyandırmak istemedim. Üzgünüm! Aç mısın? kahvaltı hazırladım." dedi.  Beni tanımayan birine göre oldukça samimydi.Sinirlendim onun evinde ne yapıyordum ki ben aman allahım ya bana sahip olduysa!

Yatağın başında sopaya benzer birşey vardı onu hemen iki elimin arasına aldım ve etrafa sallamaya başladım. "Benim burda ne işim var bana dokundun mu? Söylesene hiç acımam sana elimdeki sopayı geçiririm kafana söyleeee!" dedim. Karşımdakini sanki tanıyordum ama bilemiyorum hafızam çok şaşırtıcıdır. Uzun boylu esmer biriydi. Bu kadar yakışıklılığın kafamı dağıtmasına izin veremezdim.

"Sakin ol ben sana sadece yardım ettim. Dün çok sarhoştun telefonunda şifre vardı ve ailene haber veremedim . Korkma sana dokunmadım bile ." dedi. İçim sanki daha bir rahatlamıştı ama ona güvenmiyordum. Eşyalarımı toplayım hemen taksi çağırdım .

Eve geldiğimde Asi sinirli bir şekilde titriyordu. Yanına gidemiyecek kadar pasaklı görünüyordum.-yataktan kalkmış saç baş orda burada.-

Bana "Gel buraya!" dedi. Umursamamaya çalıştım hem zaten beni öptüğü için çok utanmıştım. Yanına gidemezdim. "Gel burayaaaa! " diye bağırdı.Siniri gözlerinden okunuyordu ve eli bileğimi kavradı ve bileğimi sıktı. "Hangi cehennemdeydin. Kiminleydin , kiminle beraber yattın söyle?!" dedi. AĞlıyordu gözlerinden yaşlar geliyordu. İki elimi onun yüzünü kavrayacak şekilde kaldırdım ve yüzünü okşadım.Bunu aslında istemsizce yapıyordum.

"Sakin ol! sadece birinde kaldım o kadar bana bişey olmadı bunları nerden çıkarıyorsun ABİ?" dedi. Ayy! abi dedim yaaa. Bana kızgın bir bakış attı ve beni belimden tutarak kendine çekti ve öptü ve devamı geldi . Onu ittirdim ama olmadı. Çok güçlüydü. Beni seviyor muydu acaba? Bunları düşünecek zamanda değildim aslında beni emmeye başladığı an bunun yanlış olduğunu düşünüp onu bir hışımla ittim.

Sadece "Özür dilerim ben..." dedi. Koşarak odama çıktım. Sinirlenmiştim. Aslında hoşumada gitmişti.Aman tanrım ne diyorum ben? Unutmaya çalıştım olmadı kalbim onun öptüğü dudaklarım için atıyordu adeta.Bu çok yalnıştı.

Telefonumu alıp Mucizeyi aradım. "Yarım saat sonra Sunset Cafe de buluşalım " dedim. Onu bir güzel hırpalayacaktım . 

Cafenin önüne geldiğimde orada oturuyordu. Yanına asil bir şekilde gitmeye çalıştım. Yanına oturduğumda bana pis pis sırıtıyordu." Ne var komik mi?" dedim. Bana " Yooo sadece çok eğleniyorsun bu aralar ya." dedi. Lan ona ne eğlenmemden ona neee! Tamam sakin olmaya çalıştım. "Ne kastettin açık konuş" dedim. "Emin misin?" dedi.

Gayet emin şekilde kafamı salladım . Bana tekrar baktı ve piç gülüşü yaptı. "Bunu sen istedin unutma!" dedi. Hazırdım tüm savaşlara hazırdım veya herneyse onlara . Cebinden telefonnunu çıkarım bana telefondan gösterdiği şeye baktım. 

 Zaaaa acaba neee lütfen vote&yorum çok önemli ya bu kadar kötü bir yazar mıyım yahu ben :( Lütfeggn :D ♥ size öpücüklü kalpler hadi bakalım yorumlarınızda ne gösterdiğini yazın lütfen. 

Aşk ve TutulmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin