HATIRLATMA:Aşaağıdakileri umursamadan çıktım. Ağlıyordum . Gözlerimden yaşlar akıyordu ve hiçbirşey görmüyordu gözüm. Sakin olmaya çalıştım ve bir ses duydum odamda biri vardı kimdi o gözlerimi sildim etrafımı görebiliyorum....
Kim olduğunu anlamam yaklaşık 4 saniyemi almıştı.
"Heyy odamda ne yapıyorsun? " dedim.
Odamdaki erkek kardeşim -size bahsettiğim üvey kardeşim- karşımdaydı. O yakışıklı sempatik gülüşüyle yarım ağız bana güldü. Haa adı mı ? Adı Asi :) tamam beyler bağyanlar küfür yok adı asi adı gibi asiydi ama :) Herneyse bana güldükten sonra ona anlamsız bakışlarımı attım oda;
" Haa odanda olmamın nedeni ................. seni özledim ya . " dedi ve devam eti " Aslında bakarsan bunu bana sorman çok saçma sen ne yapıyorsun ? Aşağıda partin var ." dedi.
Umursamaz bir bakış attım . Aslında üvey kardeşim olmasaydı ona karşı farklı şeyler hissedebilirdim yani baksanıza beni düşünüyor. - şimdi bana küfür ediyorsunuz içinizden yahu kızım senin kardeşin tabi düşünücek diyenler olabilir- herneyse bir an hayallerle baş başa olduğumu sanıp içimden bir ahhh çektim.
"Heeyy sen neye ahh çekiyorsun " dedi asi .
Lan içimdendi hani uff çok kötü oldu bu. Neyse bana şaşkın bir ifadeyle cevap vermemi bekledi boş boş baktığımı biliyorum yani onun gözlerindeki yansımadan anlaybiliyordum nasıl göründüğümü.Lafı dolandırmayıp;
"Hiçç " dedim. Bana baktıı ve "Tamam parti kaçağı ben gidiyorum şimdi görüşürüz " diyip odayı veya evi terk etti.
Şimdi asıl hüznümle baş başa kaldığıma göre kapıyı kilitleyim arkadaşım olan Mucizeyi aradım - yani şimdilik arkadaşım ilerki bölümlerde çok kötü şeyler gelicek başlarına-
"Nerdesin , yanıma gel yukarı çıktım rezilliği gördün mü ?" dedim . Bana " Hayır ama youtube da ve fecebook da görmeyenler bile gördü ne yapıcaz ?" dediğnde " Yukarı gel" dedim.Kafayı yemek üzereydim hemen laptopu kucağıma alıp facebook a baktım ;
"Aman allahım bu nasıl vicdansızlıktır ya rabbim ." dedikten sonra -sesli bir şekilde- yanımda beliren muczeyi gördüm. Kapıdan girdi ve kapıyı üstümüze kilitledi. "Annen herkesi göndermiş beni bile zor soktu içeri ." dedi.
Hüngür hüngür ağlamaya başladım moralim o kadar bozuktu ki onların kafalarını birbirlerine tokuşturup , saçlarında tutup domuz kakasına bulamak istedim . O kadar asice davranıyordum ki elimden herşey gelebilirdi. Sakin olmayı denedim ve aklıma Tutulma geldi hhıııı ne yapıcaktım artık ben onun yüzüne nasıl bakıcaktım . Aaaaaa-mmmm-aaaaaaa-nnn diyip sakin olmaya çalıştım Mucize bu halimi görüp korkmuş olmalı ki bana salak salak bakıyordu.
"Birşey söylesene!!!! "diyip bağrmaya başladım . "Heey heyy sakin ol , sinirlenme lebet onlarında başına bunun gibi bir olay gelicektir sakin ol sakın birşey yapmaya kalma öfkeyle kalkan zararla oturu na göre. " diyip beni yatıştırdı.
-----3 GÜN SONRA-----
Okuldakiler bana bakıp gülmeleri üzerine tam 2 gün sürdü bu olaydan sonraki gün okula gidebilecek cesaret yoktu bende. Ama ertesi gün hala hatılayıp bana gülüyorlardı . İç sesim -hıııı çok komik salağa bak senn çakma sarışın de dedi?- gibisinden iç sesimle konuşuyordum ve böylelikle sinirlerimi yatıştırıyordum. Tutulma mı ? ha o iyi iyi ama benimle o günden sonra konuşmadı. Kim konuşurdu ki yani ben onun yerinde olsaydım - ki mümkün değil- bende konuşmazdım yani haklı çocuk haklı taşım ya.
Yemeğimi alıp oturacak bir yer aradım ama tüm okul benden nefret ederken pek kolay olmadı yer bulmam ve köşede -çöplerin olduğu köşede- bir yer bulup oturdum . Çok utanıyordum böyle olmasından çok üzücü birşeydi bu olay. Yanıma biri geldi bir anda çok mutlu oldum elimi saçlarımın arasından çekip yanıma gelen kişiye baktım ama pekde mutlu olmamalıymışım yanıma oturan kişi Mucizeydi. :P amaaaaan. Cidden niye geldi ki bu kendi career ini zedeliyecek aptal
"Yaa kızım ne yapıyorsun sen burda?" dediğimde gözleri iri iri açıldı ve "Yanına oturuyorum yani oturmasamıydım ? " diyerek soruya soru sordu resmen. Bunu şaka anlamında söylediğini umarak dikkate almadım. Umursamadığımı görünce yanımdan bir hışımla kalktı.Okulun en popüler kızlarının masasına gidebilme cesareti gösterip onlara birşeyler fısıldayıp gülmeye başladılar bu sinir bozucuydu. Hemde çok...
CANLARIM NEDEN VOTE VERMİYOSUNUZ Kİ ALLAH AŞKINA YEAA NOLUR YEAA HADİ BAKEMM ELLER ÇALIŞŞIN ŞİMDİ SİZE SORU SORUCAM İLK 5 KİŞİ SORUMA İSTEDĞİ CEVABI VERİRSE -YANİ HERHANGİBİR CEVAP- ONLARIN KİTAPLARINA VOTE VERİCEM. SİDİ AREE YOUUU READYY :))) SORUYORUM: SİZCE MUCİZE OKULUN EN POPÜLER KIZLARINA NE DEDİ ? HADİ BAKEEMMM VOTE VE YORUM LÜTFEN BAKIN UĞRAŞTIM AMA )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk ve Tutulma
Roman d'amourBizi ele geçiren şey aşktır. Bizden beslenen, mutlu eden , ağlatan ve hatta yaşamı öğrenmeye yetecek şeydir aşk. Aşk ve Tutulma ile sizlerinde birlikte yaşayacağınız acılar , sevgiler ve daha birçok sürpriz bu hikayede...:)