HATIRLATMA :"Yaa kızım ne yapıyorsun sen burda?" dediğimde gözleri iri iri açıldı ve "Yanına oturuyorum yani oturmasamıydım ? " diyerek soruya soru sordu resmen. Bunu şaka anlamında söylediğini umarak dikkate almadım. Umursamadığımı görünce yanımdan bir hışımla kalktı.Okulun en popüler kızlarının masasına gidebilme cesareti gösterip onlara birşeyler fısıldayıp gülmeye başladılar bu sinir bozucuydu. Hemde çok...
Mucizeye güvenmiştim oysa ki . Ahh doğruya kimseye güvenmemeliyiz bu hayatta ! .Acaba ne dedi neden bana bakıp güldüler ? Lanet olsun ki hiçbirşey bilmiyordum. Gözlerim doldu. Ağlamamalıydım cünkü ağlarsam güçsüz olucaktım onlarakarşı . Ağlamadım bu iyiydi gözlerimin dolması bu gerçeği değiştirse de yinede dikkat çekmedi. Sanırım. Tutulma bu halimi görmüş olmalı ki yanıma geldi .
"Hey sana ne oldu ?" dedi. İsteksizce " Yok bişey ben , ben sadece .." diyip onun kollarında ağlamaya başladım . Ne kadar huzur verici kokusu teni vardı. Onu seviyordum bunu biliyordum. Ben ona sarılırken bana karşılık verdi ve sarıldı . Bu çok hoşu. Çok hoşuma gitmişti. Kollarında olmak ...
Kollarımı çektim ondan bir adım geri çekildim. Gözlerimi silmeye başladım. Gözümün önüne düşen bir tutuam saçımı alıp kulağımı arkasına attı ve gözlerim gözlerine bakakaldı. O an sanki onunla ıssız bir adada yalnız olduğumuzu sandım ama bu çok uzun sürmedi . Yeşil gözlerini mavi gölerime dikip " Artık geçti ." dedi. Ne olduğunu biliyor muydu acaba ? Yani sanki biliyormuş gibi konuştu.
Bana veda etmek için tekrar sarıldı. Daha sonra arkasını dönüp erkek arkadaşlarının yanına gitti. Tam tuvalete hızlı adımlarla giderken biri bileğimden hızlıca tutup beni kızlar tuvaletinin önüne götürdü . Bileğimi bırakıp tek elini ağzımı sıkıca kavrayacak şekilde sıktı. Canım yanıyordu . Bağıramadım kmse yoktu etrafta . Bunu bana yapan o popüler kızlardandı ele başıydı. Yani tuvaletin boş olmasına şaşmamalıyım.
"Bana bak bir daha seni tutulmanın yanında görürsem bu sefer ağzını değil boğazını sıkıp seni öldürürüm !!! Sakın onnla konuşma Sakııııın !!!!" dedi. Çok fazla tehtitkar bir kız bu. Adını bilmiyordum ama bir takma adı vardı" Dehşet meleği " neden öyle diyorlardı. Ama tam bir melekti çok güzeldi . Mavi gözleri muhteşem bir fiziği ardı ama şeytan gibi bi kızdı . Hairka dehşet.
Elimi ağzıma götürdükten sonra yabağımın morardığını hissettim çok acımıştı hemen pudra sürdüm. Artık ağlamak yoktu. Acımakta yokru. Erkeğimi şeytana bırakamazdım . Güzel şeytana. İş başına . O şeytandan korkmuyordum !
Bir güzel hazırlandım tutulmanın evinin yerini öğrendim . Saçlarımı düzleştiridim. Üstüme siyah deri ceket, altıma siyah jean çektim. Hazırdım. Güzeldim İnşallah beni beğenirdi çünkü bu bir görev etkileyen kazanır. !
Taksiyle evin önüne geldiğimde kapıyı yavaşça tıklatım. Kapıyı tutulma açtı . Şaşırdı beni beklemiyordu.
"Merhaba! " diyip cıvıldadım en tatlı halimle. "Merhaba girsene içeri ." dedi. Ölebilirdim. İçeri girdim onu etkileyebilmek için uğraşma çabalarıma başaldım. " Habersiz geldiğim için kusura bakma ben sadece teşekkür etmek için geldim . Çok teşekkürler. " dedim. Sanki bunu diyeceğimi biliyormuş gibi " Birşeyler içmek ister misin ? " dedi . Ne yani cevap vermeyecek miydi. Herneyse . "Olur " dedim. Şöinenin başında onu bekliyordum . Çekici olmaya çalıştım sanırım bunu başarmış olamlıydım ki beni çok dikkatlice süzdü ve daha sonra elinden şarap bardağını bana uzattı . Ev onun gibi kokuyordu. Bu harikaydı.
"Tek başına mı yaşıyorsun ?" dedim. "Evet " dedi. Uzun bir sessizlik oldu. Bana baktı gülümsedi sanki komik birşey demşişim gibi ama uzun bir süre boyunca konuşmadık yani çok saçaydı. "Ne? " dedim çekiciliğimi kullanarak ve gülümseyerek. Daha sonra ne yaptığımı şaşrımış olmalıyım ki onu öpmeye başladım.
Ne oluyordu oda bana karşılık veriyordu beni itekleyip "e yapıyorsun? " da diyebilirdi ama demedi çok istekliydi hemde çok fazla sonra durdu. Anlamadım karşılık vermişti şimdi neden durdu ki. Hüsranla ona baktım bana "Çok çekici olmuşsun bunu beni elde etmek için yaptığına inanamıyorum Amazingg ! sırf dehşet meleğini kıskandığın için bunu yapman çok derin " dedi. Çok utandım kızardığımı hissedebiliyordum . Kafamı önüme eğerek ona bakmamaya çalıştım.
"Hey utanma bu önemsiz sana ne yaptığıı biliyorum. Ve sana hak veriyorum bu arada buraya geleceğini biliyordum " diyip gülümsedi. Çok utandım aman allahım nerden biliyordu ki bunları ?
"Nasııl öğren-" devam edemeden beni öpmeye başladı . Ve daha sonra kapı açıldı . Eyvahh bu Dehşet lan ne b*k yiyicem şimdi . Erkeğini almak için geldim mi desydim herhalde bei öldürürdü. Bana baktı mavi gözleri önce turuncu sonra kırmızıya döndü. Ayrıca o buraya nasıl girmişti. Dehşet "Senin ne işin var burda ?" dedi. "Asıl senin ne işin var ? " dedim. Tutllma çok komik gibi gülüyordu . Dehşet yanıma geldi kolumdan tutu " Sen ne sürtük bi kızsın laftan anlamıyor musun en son ben sana ne dedim canım seni öldürürüm dedim dimi şimdi söyle canına mı susadın ?" kız delirmiş gibi eline bıçak aldı. Lan buna ne sevgilisi değil birşeyi değil buna ne oluyor piskopat canımı okuyacak vallahi.
Hemen karşılık verdim " Sana ne oluyor be dağ mı burası ne yapıyorsun aptal ?" dedim. Tutulma elimi tutu ve "Dehşet git burdan sadece tek bir gün yaşadık sen istedin bunu sen yaptın bana hap verdin şimdi de bana sahip çıkmaya çalışıyorsun sen aptalsın yapma istemiyorum seni iyi birisin hemdeçok ama benimle olan kızlara bunu yapamazsın bana bakan kızları tehtid edemezsin şimdi git" dedi.
Whowwww çok hoştu . Kız ağlamaya başladı . Açıkcası üzüldüm. -kızım ne üzülüyorsun o seniöldürücekti- dedi iç sesim. Haklıydı. Dehşet kapıyı çekip gitti. Tutulma gülmeye başladı . Neden gülüyor bu komik olan ne ki diye düşünüp duruyordum. "İyi artık peşimi bırakıcak çok saol valla çok yardımcı oldun. " dedi. Ne dedi ne bune beni kullandı mı bu? Aman allahım . Kendimi çok kötü hissediyordum. Beni öpmesi elimi tutması ağlarken saçımı kulağımın arkasına atması aman allahım çok kötüydüm.
BÖLÜM PARÇASI : MARAH CAREY - MY ALL
Evden hızla çıktım koşuyordum nereye gittiğimi biliyordum. Peşimden tutulma geliyordu. Gelmesin istemiyorum onu . Çok hızlı koşuyordu okul takımında olduğu için . Bana yetişti kolumdan tutu. Ormanlık biryerdeydik burası çok ıssızdı hemde çok fazla. Ellerini kafamı tutarcasına koydu. Yeşille mavinin buluşması oldu tekrar ağlıyordum çok fazla bana döndü ve " Şttt sakın ağlama!" dedi. Ama imkansızdı. "Biliyorum" dedi. "NEE-Yİ ?" dedim.
owww ben kendimi baya kaptırdım yazmışım baya. Emeğimin hakkını veriniz lütfen lütfen ccanlarım yorum ve vote verin lütfen bu arada multimediada dehşet ve tutulmayı görebilirsiniz bundan sonra bölüm parçası yapıcam bölüm parçasını dinleyebileceğiniz yere yazdım hoşunuza gidek umarım öpüldünüz vote ve yorum lütfenn !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk ve Tutulma
RomanceBizi ele geçiren şey aşktır. Bizden beslenen, mutlu eden , ağlatan ve hatta yaşamı öğrenmeye yetecek şeydir aşk. Aşk ve Tutulma ile sizlerinde birlikte yaşayacağınız acılar , sevgiler ve daha birçok sürpriz bu hikayede...:)