HATIRLATMA : Etrafa gülücükler atarken biri bileğimi çok sıkı tuttu. Canım çok acıyordu hatta morarmış olduğuna yemin bile edebilirdim. Kimdi bu hangi cürretle bu şekilde tutabilirdi bileğimi?
★abcdefg★ KEYİFLİ OKUMALARRR★abcdefg★
Gözlerimden ateş fışkırıyordu adeta.Bunun hesabını çok feci ödetecektim. Yeşi gözlerim onunkilerle buluştu. Bu Tutulma idi. Bana kızmış gibiydi. Neden böyle bakıyordu bana benim suçum neydi? Korkmaya başlamıştım onu böyle kızdıracak ne yapmıştım? İlgi odağı olmak suç muydu ?
"Sana neler oluyor böyle bu halin ne? Erkeklerin kucağında orda bura ne işin var kim yaptırıyor bunları sana allam delireceğim?" dedi. Sanırım şimdi anlıyorum. Bunşarı Dehşet denilen kız soktu bunun aklına kesin bak.
"Ben kendimim olmam gereken gibi , savaşçı gibi kazanmak için" dedim. Benden iğrenirmişcesine bakıyordu sanki bir SÜRTÜKmüşüm gibi ama Dehşet bunları yaarken ona böyle bakmıyordu. Evet ondan kaçıyordu şuanda onu istemiyordu ama onu böyle sevmişti.
Peki, neden bana böyle davranıyordu ki?
Ben sözümü bitirdiğimde hiçbirşey demeden arkasını dönüp gitti. Ne yani ilgilenmiyecek miydi benimle ? Herkes gibi popüler olduğumu düşünmüyor muydu?
Bu fikirler aklıma geldiğinde kafam birmilyondu adeta sarsıldım. Me yapacağım hakkında bir fikrim yoktu. Hiçbirşey.
Dehşet önümde piç gülüşü yapıyordu. Ne yani onun havası söndü bu okulda ama Tutulma bana böyle dedi diye bu kadar mutlu olması çok tehlikeliydi.Korkmuordum. Ama anladım ki yapmam gerekenler varmış.Ben böyle değilde ben olduğumda seviliyordum
Peki ya Dehşet? O nasıl seviliyordu ? Yani hem popüler hem de piskopattı.
Yanaklarım kızardı gözlerim ateş içindeydi. Ve birden kendimi Dehşetin üstünde buldum. açını çekiyor ona acımasızca vuruyordum. Dehşet ise arada bir karşılık veriyordu. Sanki dövülmek istercesine.
Tüm hıncımı ondan aldığımda Tutulma 'nın kollarında olduğumu fark ettim. Beni ayırmıştı. Artık kendimdeydim ama hala aynı görünüşte değildim yanağımda ufk tefek tırnak çiikleri saşım baım dağılmış makyajım akmıştı. Aynaya aksam öcü diyekorkup kaçardım
"Sen ne yapıyorsun yeter kendine gelll.. Bak ne peşindesin bilmiyorum ama artık yeter uğraşamam seninle...Sürekli Dehşet 'in peşindesin bir intikam peşindesin içinde olduğun intikam seni ateşlere atar bak Dehşet hiç unmadığı kadar tehlikeli ve akıllı onunla başa çıkamazsın sen ZARİFSİN. Yani eskiden öyleydin . Artık bitti sana ilgi duymuyorum uzak dur benden !" dedikleri beni sanki Körfez Dağından beni aşağıya atmış gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk ve Tutulma
Roman d'amourBizi ele geçiren şey aşktır. Bizden beslenen, mutlu eden , ağlatan ve hatta yaşamı öğrenmeye yetecek şeydir aşk. Aşk ve Tutulma ile sizlerinde birlikte yaşayacağınız acılar , sevgiler ve daha birçok sürpriz bu hikayede...:)