Interes (iliti, zamenljivost)

21 1 0
                                    


INTERES (iliti, zamenljivost)

Mnogi ljudi ne primećuju da svoje odnose zasnivaju na kompleksima, bilo u ljubavi, bilo u prijateljstvima. Postavlja se pitanje:
Kako možeš proceniti da li se tvoji odnosi zasnivaju na lažima, i kako možeš proceniti da li te neko voli?
Kompleksi su ti koji te teraju da misliš kako te neko voli, dok to u stvarnosti nije istina. Neki ljudi odnose zanivaju na lažnome, dok se pretvaraju kako imaju ljubavni odnos i prijatelje.
Mnoge žene danas žive samo za polni organ i interes.
Na koji način?
One misle, ako danas neće Janko, onda će Marko. Ako neće Marko, onda će Steva...
Opisaću nešto što se danas veoma često dešava, a ne bi smelo. Pritom u ovom primeru pol osobe nije bitan.
Jedna devojka se zaljubi u muškarca. Oni počnu da se zabavljaju. Problemi nastupe, pa se posvađaju. Kada se posvađaju, devojka iz osvete i povređenosti pronađe drugoga. Tada želi prethodnog da kazni a da sebe spasi i pokaže sposobnom za ljubav. Sa ovim drugim ima takođe kratku vezu, ali i sa njime se raskanta.
Tada se ona seti prethodnog muškarca i želi da mu se vrati. Kao bajagi je uvidela koliko je on dobar i sposoban. Ako je ovaj iskompleksiran, on će želeti da veruje kako je superiorniji od onog drugog i kako je taj drugi bio greška. Pritom, on ne shvata da devojka samo živi svoj egoizam, i u takvom ponašanju se ne krije ljubav.
Ako si iskompleksiran, tada ćeš voleti da misliš kako je neko shvatio da si poseban i kako te voli, dok on u stvari samo traži raspoloživog partnera za sebičnost, provod i egoizam.
Ako imaš posla sa takvima, tada moraš da se zapitaš: kakve to ima veze sa tobom? Zašto neko sebi daje za pravo da te smatra zamenljivim? Zašto neko misli da ima prava da bude sa tobom i da seksualno opšti sa tobom, a da te ne voli i ne poštuje? Zašto neko misli da ima prava da ode od tebe, da bude sa drugim, i da ti se vrati kad god mu tako odgovara? Zbog čega bi dozvolio emotivno i seksualno iživljavanje nad tobom, i još da veruješ kako je to ljubav?
Sve u svetu je zamenljivo, pa i ljudi. Kada nekoga nema, bez njega se može. Ipak, to nije razlog ne poštovati ljude, i smatrati da su zamenljivi kada je ljubav u pitanju. Ljudi koji tako čine su robovi sopstvenih predrasuda i nesreće. Mnogi kažu da su to perfekcionisti. To nije istina. Za takvu izjavu moraš znati šta je perfekcionizam. Takvi ljudi su u stvari sebičnjaci koji od drugih zahtevaju da ugađaju njihovoj sebičnosti i polnom organu. Oni sami ne daju ništa ni blizu perfektno. Ako si perfekcionista, tada i ljudima pružaš ono što je perfektno.
Pouka glasi:
Ne veruj onima koji misle da si zamenljiv u ljubavnom odnosu.

Preuzmi knjige na:   https://savremenaduhovnost.club/moje-knjige-na-srpskom/


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 19, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Povratak Bogu (serbian)Where stories live. Discover now