Twenty-nine

153 14 0
                                    

Másnap Luke egyedül ébredt, ami összezavarta. Biztos volt benne, hogy Dianaval aludt el. Mi van ha elhagyta? Ha elrabolták? Vagy lent beszél a családjával? Mi van ha elijesztik? Vagy rosszabb: kínos sztorikat mesélnek róla. Mert volt egy csomó. Luke szinte kiugrott az ágyból, felvett valami ruhát és lement. Igaza volt. Diana lent ült a családjával, mindannyian nevettek.
Diana korán kelt és lement hogy igyon egy pohár vizet, de végül ott maradt Andrewval és Lizzel. Később Jack, Celeste és Ben ks csatlakozott, már csak Luke aludt.
"Jó reggelt, édesem!"-köszöntötte Liz a fiát.-"Kérsz gofrit?"
Luke megrázta a fejét és leült Diana és Jack közé. Diana vidáman mosolygott rá.
"Jó reggelt hétalvó."
"'Reggelt. Mióta vagy fent?"
"Kb egy órája."
"Miért nem keltettél fel?"
"Mert csak egy vízért jöttem. Aztán visszamentem volna. De a szüleid reggelit csináltak, én pedig itt maradtam segíteni."
"Jól is jöttek a segítő kezei."-mondta Andrew.-"Profi gofri-készítő."
"Akkor azt javaslom tartsd meg, Lukey."-nevetett Jack, ugratva az öccsét.
Diana nagyon megkedvelte Luke családját. Nagyon kedvesek voltak, otthonosan érezte magát náluk. Családtagként üdvözölték őt. Reggel, amikor reggelit csináltak, rengeteg sztorit meséltek Lukeról, ami ráébresztette mennyire kedveli őt.
Tegnap este a randi után, amikor a parton voltak, el akarta mondani hogy kedveli Lukeot, de persze beijedt. Nem akarta tönkretenni a barátságukat. De akkor úgy érezte több van köztük.
"Kuss."-mormogta Luke, de azért mosolygott. Ezért Diana is.

❅ ❅ ❅ ❅ ❅

luke.hemmo: szia
dianaa-york: miért snapelsz nekem?
dianaa-york: melletted ülök
luke.hemmo: miiii
luke.hemmo: nem mondod?
dianaa-york: kuss
luke.hemmo: *tokás selfie*
*dianaa-york: szexi
luke.hemmo: tudom baby
luke.hemmo: ez egy jó alkalom megkérni téged arra amit beígértél?
"Luke!"-suttogta Diana, és a lábára csapott. Erősen.
"Au! Csak kérdeztem!"
"Nem kérdezhetsz ilyeneket amikor itt van körülöttünk van a családod!"-suttogta.
A kertben ültek. Jacket, Celestet és Bent nézték, akik játszottak. Legalább Liz és Andrew az asztal másik végén álltak.
"Miért ne? Úgyse látják."
"A válaszom nem. De ez mégis kínos. Itt ülnek előttem."
Luke nevetett és újra elővette a telefonját.
luke.hemmo: akkor ez egy igen? ;-)
dianaa-york: kanos vagy vagy mi?
luke.hemmo: talán
dianaa-york: luek
luke.hemmo: ne hibáztass. Nem tudom irányítani.
"Uramisten."
dianaa-york: menj fel akkor
luke.hemmo: akkor csatlakozol? :-D
dianaa-york: nem :-----)
luke.hemmo: gonosz :-(

❅ ❅ ❅ ❅ ❅

6 körül Diana és Luke találkoztak a fiúkkal Michael-el. Gyakorolniuk kellett, Diana pedig szívesen csatlakozott. Nagyon szerette volna hallani őket. Látta már pár videójukat (najó, az összeset, egyik vezetett a másikra, és végül egy éjszaka alatt kivégezte) és nagyon tetszett neki.
A srácok elhelyezkedtek és játszottak egy kicsit. Diana elöttük űlt és nézte őket.
"Oké. Szóval ez a Try Hard."-mondta Calum a mikrofonba mosolyogva. Ashton beszámolt, majd elkezdtek játszani. Diana folyamatosan nézte őket. Olyan boldogak voltak ahogy ugráltak, énekeltek, játszottak és nevettek. Nem tehetett róla, de Lukera mindvégig jobban figyelt mint a többiekre. Mosolygott, amikor épp nem énekelt. A zene a szenvedélye volt. Diana rájött a tegnapi beszélgetésükből a zenéről és a bandáról lefekvés előtt.
"Nagyon jók vagytok!"-mosolygott Diana és megtapsolta őket.
"Köszi."-mondta Luke, és megölelte a lányt, ahogy oda sétált.
"Didi milyen volt a tegnapi randi?"-kérdezte Calum.
"Csodálatos volt!"-mosolygott Diana.
"Ooo, szóval Luke végre elm..."-
"Szoooval srácok! Szerintem próbáljuk el az egyik új dalt."-szakította félbe Luke, reméve hogy Calum nem jön rá milyen beszari.-"Talán a Voodoo Dollt?"
A srácok bólintottak, Diana pedig visszaült, és azon gondolkozott amit Calum mondott. Mit mondott volna el Luke tegnap?

snapchat.→l.h {magyar fordítás}Where stories live. Discover now