Sziasztok! Ne haragudjatok a rengeteg kihagyásért, de egyszerűen nem volt energiám egy ilyen hosszú (legalábbis az előzőkhöz képest) részt lefordítanom. Valamint szeretnék elnézést kérni az olykor nem teljesen pontos fordításért, de sok helyen csak így tudtam megoldani. Jó olvasást.xx
Az első dolog, ami Diana eszébe jutott, mikor felkelt 7:20-kor, Luke volt.
A mai nap volt "A nap". Ma valóban találkozik vele, és nagyon ideges volt. Találkozik azzal a fura fiúval, aki tévedésből egy másik lányt adott hozzá snapchaten. Amikor megnézte az első snapet a szopásról, nem gondolta volna hogy ez fog történni. Kapott egy barátot ez által, és nem is akármilyet.
Diana felkelt, és elkészült, amikor hallotta hogy csipog a telefonja. Ahogy látta, hogy egy snapet kapott Luke-tól, azon kapta magát hogy elmosolyodik. Megrázta a fejét, és megnyitotta a snapet.
luke.hemmo: DIANA MA VAN "A NAP"
dianaa-york: TUDOM LUCAS
luke.hemmo: UTOLJÁRA MONDOM
dianaa-york: NEM LUCAS A NEVEM
Diana lezárta és farmerzsebébe csúsztatta a telefonját. Megfogta a táskáját, és elindult a suliba.
Ez a nap nagyon hosszú lesz.
*****
"Ti ketten mióta beszélgettek?"-kérdezte Michael, ahogy a négy fiú leült egy asztalhoz a McDonald'sban. Ashton felvette őket a suliból, hogy együtt tudjanak ebédelni.
Luke elmondta Michael-nek és Calum-nak, hogy végre találkozni fognak. Mindannyiuknak tetszett az ötlet, ugyanakkor úgy gondolták hogy a dolgok túl gyorsan történnek.Calum úgy érezte mintha csak tegnap lett volna, mikor Luke átment hozzá, és mesélt erről az igazán dögös lányról snapchaten.
"Mi már úgy... három hete beszélgetünk. Majdnem egy hónapja."-mondta Luke.
"Tudod egyáltalán, hogy néz ki?"-kérdezte Ashton.
"Perszer hogy tudja, Ashton"-mondta Calum és elnevette magát.-"Snapchatelnek, nem pedig üzengetnek."
"Oke, de nem muszáj az arcodról snapet küldeni, tudod...
"Ezt hogy érted?"-kérdezte Calum felvont szemöldökkel.
"Sehogy, sehogy..."-mondta Ashton és felkuncogott.
Michael, Ashton és Calum tovább beszélgettek a snapchatről, de Luke nem figyelt már rájuk, inkább küldött egy snapet Diana-nak.
luke.hemmo: didi
dianaa-york: luc-ass
luke.hemmo: ma találkozunk
dianaa-york: tudom
luke.hemmo: eldöntötted már hogy hol fogunk enni?
dianaa-york: én döntsem el?
luke.hemmo: nos, igen
luke.hemmo: tevagy az aki itt él
dianaa-york: te vagy* és rendben
dianaa-york: Ashton velünk fog enni?
luke.hemmo: nem tudom, talán
dianaa-york: egyáltalán mit szeretsz?
luke.hemmo: mindent
dianaa-york: oké, akkor valami olyat fogunk enni amit én akarok
dianaa-york: csak mert jelenleg szörnyen bosszantó vagy
Luke lezárta, majd az asztalra tette telefonját, így tudott enni.
"Diana-val beszéltél? Megint?" kérdezte Ashton somolyogva.
"Persze hogy vele"-mondta Michael-"Senki mással nem beszél. Biztos vagyok benne, hogy bele zúgott a csajba."
"Kuss."-motyogta Luke
De igaz volt. Nem a második fele, hanem az előző. Az elmúlt hónapban szinte csak Diana-val beszélt. Valami oknál fogva boldog volt, mikor vele beszélt. A lány boldoggá tette Őt.
*****
Diana a Nando's előtt állt, Luke-ra és Ashton-ra várva. Minden öt percben kapott egy snapet arról, hogy hol vannak a fiúk. Az utolsó snap alapján, pár percen belül ott kellett lenniük.
Azt mondani, hogy Diana ideges, elég enyhe kifejezés lenne. Jelenleg teljesen ki volt készülve. Ma találkozik Luke-kal! Így izgulni egy fiú miatt, furcsa volt Diana számára. Sosem érzett még így, és ez kiborította. Nem tudta szavakkal kifejezni amit érez, és ez aggodalommal töltötte el. Csak egy fiú.
Luke izgatott és ideges volt. Végre találkozik azzal a lánnyal, aki miatt egész éjszaka fent volt, és snapchateltek közel egy hónapja. Szürreális volt. Ideges volt, hogy elbassza az egészet. Ha Luke ideges, akkor egy félénk, és kínos fiúvá válik. Nem akarta hogy Diana azt higgye, ő egy kínos, fura idióta.
"Hé, jól vagy haver?"-kérdezte Ashton, Luke felé pillantva.
"Igen."-fújta ki a levegőt.
Ashton felkanyarodott a parkolóhoz, és akkor Luke meglátta Őt. A bejárat előtt állt, az a gyönyörű lány, akivel annyira akart találkozni. A telefonját nézte, valószínűleg a twitterét nézte. Luke tudta hogy twitter függő.
Luke és Ashton kiszálltak a kocsiból, és felé indultak. Mikor már csak egy fél méterre voltak, fel nézett és tekintete azonnal találkozott Luke-al.
"Szia."-köszönt mosolyogva.
"Szia."-mosolygott Luke is.
És mielőtt Luke-nak újra lehetősége lett volna beszélni, már a karjaiban volt. Szorosan ölelte.
KAMU SEDANG MEMBACA
snapchat.→l.h {magyar fordítás}
Fiksi Penggemar"hé, gyere át és szopj le!" "eww ki vagy te egyáltalán?" [Highest ranking: fanfiction #142] all rights reserved. © copyright 2014 | malin anna Az eredeti író: @fallouthood A fordítás az ő engedéjével történik.