Thirty-eight

144 12 0
                                    

Amint Lukeot felébresztette Diana, csókoloztak egy ideig, de aztán visszaaludt. Először Diana próbálta fent tartani, de Luke őt okolta a kialvatlanságáért így egy órára békén hagyja. Diana le akart menni de képtelenség lett volna kiszabadulnia Luke karjai közül. De Diana nem aludt el. Fent marad és körbe nézett Luke szobájában. Egy idő után viszont unatkozni kezdett és azon gondolkozott milyen kár hogy lent hagyta a telefonját. De Luke telefonja az éjjeli szekrényen volt. Óvatosan nyúlt érte, nehogy felébressze. Feloldotta, és megnyitotta a snapchatet, gondolta valaki csak fent van már. Ráközelített Lukera és lefotózta. Írt hozzá valamit és elküldte három embernek.

luke.hemmo: na mizu
cal.hood: mi a fasz
ash_irwin: *zavarodott arc*
cliffoconda: Korán van a snapchathez
Diana ráharapott az ajkaira, hogy ne nevessen fel hangosan, miközben levideózta Lukeot ahogy horkol. Piros bajszot rajzolt rá, majd elküldte.
ash_irwin: Diana ott vagy???
cal.hood: mi a fasz
cliffoconda: hagyj aludni diana
luke.hemmo: szeretsz
ash_irwin:TUDJA MÁR HOGY OTT VAGY?
cal.hood: mi a fasz
cliffoconda: Hagyj aludni
Diana a szemét forgatta és inkább csak Ashtonnal beszélt tovább, most hogy jófej volt.
luke.hemmo: igen de még aludni akart
ash_irwin: wow milyen romantikus
luke.hemmo: ugye
ash_irwin: Miért vagy Luke telójáról?luke.hemmo: az enyém lent van és Luke nem enged el
ash_irwin: lusta dög

❅ ❅ ❅ ❅ ❅

Már egy pár órája abba hagyták a beszélgetest és már egy ideje megunta hogy Lukera vár, így lement és most épp Celestetel volt. Mikor lement, látta hogy ő is unatkozik így úgy döntöttek hogy kimennek. Először Jack és Ben is kint volt, de unalmasnak találták és inkább bementek. Nagyon könnyen tudtak egymással beszélni, minden szóba került ami épp eszükbe jutott. Elég jól kiismerték egymást mostanra.
"Meddig maradsz? Liz azt mondta maradhatnál legalább karásonyra."
"Talán 3 nap. Liz azt mondta bármeddig maradhafok de a héten hazamegyek. Hálás vagyok hogy itt lehetek és nem kell egyedül lennem."
"Ja igen, hallottam amikor Liz és Andrew beszéltek róla. A családod... Miamiba van?"
"Igen. Nem vagyunk elég fontosak a szüleinknek hogy haza jöjjenek így nekünk kell menni. De nem akartam úgyhogy nemet mondtam nekik."
"Rossz lehet távol lenni a tesóidtól."
"Igen, persz..."
"Hát itt vagy! Azthittem csak álmodtalak."-jött be Luke, még mindig álmosan. Leült Diana mellé, közelebb húzott egy széket es egy puszit nyomott az arcára.
"Szia baby."-Diana mosolygott.
"Oké, azt hiszem ez a végszó. Később találkozunk gerlék."-nevetett Celeste és magukra hagyta őket.
"Miről beszéltetek amikor bejöttem?"
"Semmi fontosróly."-válaszolt Diana és megcsókolta.-"Amúgy pár perc múlva indulunk Calumhoz."
"Mi? Mikor döntöttük ezt el?"
"Próbátok van. Calum mondta mikor te még aludtál."

❅ ❅ ❅ ❅

Már egy órája játszottak amikor Calum mondta hogy írt egy új dalt amire elég büszke. A fiúk örültek, hogy végre kész lett, ebből Diana tudta hogy már régóta írta.
"Mi lett a címe?"-kérdezte Ashton.
"Beside You."-válaszolt Calum és kiosztotta a kottákat a szövegekkel együtt. Pár percig csöndben ültek, amíg elolvasták. Egy idő után Michael elkezdte játszani gitáron, Ashton pedig dobbal csatlakozott. Aztán a másik két fiú is csatlakozott, és amikor összehangolták Calum énekelni kezdett, majd a többiek is. Diana őket nézte folyamatosan. Koncentráltak, de mindannyian nagyon boldognak tűntek. Elhivatottak voltak a zene iránt, ez látszott miközben játszottak. Diana szereti őket nézni (főleg Lukeot) zenélés közben, hisz annyira szerették csinálni.
Amikor befejezték, Diana megtapsolta őket.
"Ez nagyon jó volt! Calum nagyon jó zeneszerző vagy!"
"Igen ez tényleg nagyon jó volt, Cal. Megérte rá várni."-helyeset Ashton.
"Ezt muszáj előadnunm a turnén."-javasoltak Luke és a többiek mind egyetértettek.
"Akkor megvan az összes dal!"

❅ ❅ ❅ ❅ ❅

A következő reggel Luke hamarabb felébredt, mint Diana gondolta.
"Diana, baby. Kelj fel! Karácsony van!"
"Baby, nyisd ki a szemed. Szeretném oda adni az ajándékodat."
"Mondtam hogy ne vegyél semmit."-motyogta és lassan kinyitotta a szemeit.
"Ohh ne már. Te is vettél nekem valamit, kuss legyen."-nevetett Luke és felült, magával rángatva Dianat is. Az éjjeli szekrény felé nyúlt, felkapta az ajándékot és a lány ölébe tette.
"Nyisd ki."
Diana felsóhajtott és a kezébe vette a kis csomagot. Leszedte a csomagolást és kinyitotta a dobozt lassan, mindvégig Lukera sandítva.
Egy boríték volt benne a nevével és egy arany nyaklánc, amit a kezébe vett és közelebről is megnézte. Egy vékony lánc volt, középen egy kisebb és egy nagyobb gyűrű. A nagy közepén egy L betű volt, a kisebben pedig egy D. Gyönyörű volt.
"Uramisten, Luke."-kapta a kezét a szájához. Mosolyogva nézett a fiúra, majd szorosan magához ölelte.
"Nagyon szépen köszönöm. Annyira gyönyörű! Segítenél felrakni?"
"Azt mondtad az egyszerű dolgokat szereted, szóval gondoltam adok valamit, ami kicsi és egyszerű, de azért mégis szántam rá időt."-magyarázta, miközben felcsatolta a kezére.-"De  borítékot is nyisd ki."
A neve gyönyörűen volt ráírva a borítékra.
"Ezt nem te írtad rá ugye?"
"Megsértettél!"
"Ohh nemár! Láttalak már írni."-nevetett miközben óvatosan próbálta kinyitni.
"Oké, Celeste írta."-vallotta be végül.
Diana benyúlt a papírért. Az első feliratra nézett és gyorsan átfutotta.
"Luke... Ez az amire gondolok?"
"Ha azt gondolod hogy ez egy koncertjegy a kedvenc művészed koncertjére akkor igen."
"Uramisten, Luke!"-sírta el magát örömébe.-"Nem tudom el hinni hogy Sam Smith jegyeket vettél! Iszonyat drágák lehettek."
"Nem annyira mint gondoltam. De van még. Olvasd el a másikat is."
Diana szót fogadott.
"Backstage jegy egy One Direction koncertre?"
"Igen. És egy jegy hogy lásd az elképesztően dögös pasidat a színpadon."
"Ó tényleg ti is felléptek..."
"A pasim?"-eszmélt fel egy kicsit később Diana.
"Hát... Igen... Mármint... Ha te is akarod."-dadogott és zavarában a nyakát vakargatta.
"Mármint... Najó, Diana Eleanor York, lennél a barátnőm?"
"Igen, Luke."-mosolygott, és odahajolt hogy egy csókot nyomjon az ajkaira.
Kikelt az ágyból, majd kivette a táskájából Luke ajándékát.
"Boldog karácsonyt, Luke. Nem akkora mint a tied de gondoltam tetszeni fog..."
"De hát ez a doboz hatalmas! És amúgyis, szeretni fogom hisz tőled van."
Luke amikor kibontotta a dobozt először egy levelet látott meg.
"Egy nap, amikor azt csinálok veled amit csak akarok?"
"Igen. Egy nap amikor csak a tied vagyok és azt csinálsz amit csak akarsz. Gondoltam ez jól fog jönni most, hogy egy csomó időre elmész."
"Ez nagyon jó, Diana."-mosolygott és tovább bontotta ajándékát.
A következő dolog egy póló volt "you complete Mess" felirattal.
"Gondoltam tetszeni fog."
"Imádom. Tényleg."
Még volt egy fullcap benne, egy nyaklánc és pár karkötő bandanevekkel.
Luke félrerakta a cuccokat és magához húzta Dianat. A takaró alatt ölelkeztek.
"Köszönöm, baby."
"Köszönöm. Boldog karácsonyt, Lulu."

snapchat.→l.h {magyar fordítás}Où les histoires vivent. Découvrez maintenant