Sziasztok!❤️
A találkozós részek mindig hosszabbak, így várható hogy azokat nemtudom már másnap kirakni. Remélem ezt megértitek:)
Valamint ha valaki olvassa/olvasta az eredetit, feltűnhet hogy egy-két mondatot kihagyok, ez azért van, mert úgy rengeteg lenne a szóismétlés, ami szerintem élvezhetetlenné tenné.
Jó olvasást, igyekszem a következővel.xxx"Hogy találkoztál velük?"-kérdezte Logan Dianatól mégegyszer.
Dianat mostmár nagyon idegesítette. Amióta csak megemlítette hogy jönnek, egyfolytában idióta (legalábbis Diana szerint) kérdéseket tett fel. A nappaliban ültek és reggeliztek. Bár ez már inkabb ebéd volt. Mindketten fent voltak késő estig. Amikor Logan tegnap hazaérkezett, Diana örült neki. Nem számít mennyire idegesítő, Diana annyira szereti őt pont annyira amennyire néha utálni tudná. Késő estig fent voltak és az élet nagy kérdéseiről beszélgettek.
"Luke bejelölt snapchaten"-válaszolt Diana, és egy másik csatornára kapcsolt.
"Válassz már valamit kérlek"-mondta Logan.
Diana bocsánatot kért, és az Igazábol szerelmen hagyta a tv-t, ami az egyik kedvenc karácsonyi filmje.
"Szoval lehet hogy pedofil. Mi is a neve?"
"Luke, és nem az. Minden snapen látom az arcát. És már találkoztunk is." -valotta be Diana.- "Nagyon kedves srác, ne ítéld el. Szerintem bírni fogod."
"Sajnálom. Én csak aggódom érted. Utoljára amikor beszéltél Joh..."
"Tudom."-mondta gyorsan, nem akart róla beszélni.-"Szeretlek Logie"
"Én is téged"
❅ ❅ ❅ ❅
Luke, Ashton, Calum és Michael beültek a kocsiba. Kicsivel négy után volt.Sweet Home Alabama szólt, Ashton spotify playlistjeből és mindannyian énekeltek. Izgatottak voltak a partik miatt, Luke pedig boldog volt hogy végre újra találkozik Dianaval.
luke.hemmo: úton vagyunk:-)
luke.hemmo: *videó ahogy éppen énekelnek*
dianaa-york: izgatottak vagytok?
luke.hemmo: csak egy kicsit:-)
"Izgulsz?" -kérdezte Calum, aki hátul ült, Luke mellett.
"Naná!"-mosolygott."Hiányzik."
"Én is várom hogy találkozzunk."- mondta Ashton, és egy kicsit lehalkította a zenét.-"Csodás lány, imádni fogjátok srácok!"
"Csak ne hozzatok kellemetlen helyzetbe. A múltkori elég volt."
Ashton fenevetett."De tök vicces volt, Pukas"
"Jézusom. Elmondtad neki?"röhögött Calum.
"Még mindig nem felejtette el"-sóhajtott Luke.
❅ ❅ ❅ ❅ ❅
Diana az ágyán ült, legjobb barátnője, Scarlett mellett. Most mondta el az egész sztorit Lukeról. Scarlett amilyen gyorsan csak tudott, jött Dianahoz hogy elmondja neki mennyire rossz ötlet ez. Négy idegen!
"Igazából csak kettő idegen"-mondta Diana miközben a snapchatet frissítette, hátha küld valamit Luke és elküldheti Scarlettet.
"Nem ez a lényeg, Diana. Hanem hogy rossz emberek is lehetnek!
"Nem, Scar. Ismerem Luke-ot, és Ashtont is. Nem hoznának ide rossz embereket. Rendesek!"
"Rendben. De hívni foglak! Ha nem válaszolsz, azonnal idejövök. Csak hogy tudd."-figyelmeztette.-"Aggódok érted."
"Olyan vagy mint Logan"-puffogott Diana."Tudom hogy aggódsz, de ígérem, hogy rendes srácok.
Scarlett felsóhajtott.
"Oké. De attól még hívni foglak."-Diana bólintott.
"Gondoltam."
Duda hangja hallatszott be. Diana lenézett a telefonjára.
luke.hemmo: már csak egy óra!!
dianaa-york: miért indultatok el ilyen korán?dianaa-york: kb hatra itt lesztek így
dianaa-york:csak 8-9 körül indul be igazán a buli
luke.hemmo:talán megkértem őket hogy korán induljunk...
luke.hemmo: látni akartalak.
dianaa-york: aw luke
dianaa-york: de ugyis maradtok estére
dianaa-york: nem kelett volna ilyen korán elindulnotok
luke.hemmo: hát úgy tűnik egy ideig nálad leszünk
dianaa-york: oké:-)❅ ❅ ❅ ❅ ❅
"Diana! Kint áll egy kocsi!"-kiabált Logan.
"Miért nem nyitod ki akkor az ajtót?"
"Kizárt! Vagy 2,70 magasak és izmosak!"-mondta, majd felrohant. Diana nevetett, majd felállt a kanapéról. Kiment, hogy segítsen a csomagokkal.
"Diana!"-kiabál Luke amikor meglátta, majd oda futott hozzá, és szorosan átölelte.
"Szia"
"Szia"-nevetett, és hozzá bújt.-"Pukas"
Luke felnyögött és elhúzodott tőle. "Látod mit tettél Ashton?"
A fiúk nevettek, Ashton pedig megölelte Dianat.
"Szia"
"Szia Ash."-mosolygott.
"Ők Calum és Michael."-mutatta be őket Luke, a két fiúra mutatva. Köszöntek, majd segítettek egymásnak bevinni a csomagokat.
"Wow, hatalmas házatol van, Diana."-mondta Calum, ahogy lerakta a cuccokat a nappaliba.
"Tudom. Túl nagy."-motyogta Diana.-"Főleg hogy kb csak én meg az öcsém vagyunk. A szüleinm üzletemberek és sokat utaznak."
A fiúk bólintottak és tovább nézelődtek a nappaliba. Luke tekintete megakadt egy képen. 3 gyerek volt rajta. Két fiú között egy gyönyörű lány, hatalmas mosollyal. Igazán boldognak tűnt.
"Ez te vagy?"-kérdezte Luke.-"és a tesóid?"
"Igen. Asszem 9 éves voltam. A szülinapomat ünnepeltük Miamiba, nagyon boldog voltam."
"Látható."-mosolygott.
"Ha már testvérek... Az öcsédnek nem kéne itt lennie?"
"Itt van. Fent bújkál."-nevetett.-"meglátott titeket és felrohant." Majd idézte amit mondott. "Ijesztőnek talált titeket."
"Hé nem is vagyunk olyan magasak! Csak Luke."-mondta Michael vigyorogva."ő hatalmas."
"Nem is!"-védekezett.-"Talán köszönünk kéne neki. És elmondani hogy rendesek vagyunk."
"Megpróbálhatjátok."-mondta, majd visszaült a kanapéra.
"Az emeleten, az első szoba balra."
Luke és a srácok felmentek. Nehéz volt megtalálni, sok ajtó volt, de az egyiken egy nagy L betűt láttak. A fiúk bekopogtak, Logan pedig kinyitotta. A szeme kikerekedett amikor látta milyen magasak igazából.
"Uramisten."
"Szia, Logan, ugye?"-mondta Luke mosolyogva.
"Igen."-bólintott.
"Örülök hogy találkoztunk. Én Luke vagyok, ők pedig Calum, Michael és Ashton."
"Sziasztok. Szeretnétek valamit?"
"Csak köszönni szerettünk volna és megmutatni hogy nem vagyunk olyan magasak."
Logan szeme tágra nyílt.
"Diana elmondta nekünk."
"Szemét."-morgott Logan és becsukta az ajtót.
"Szimpatikus.."-mondta Calum, majd lesétáltak.
❅ ❅ ❅ ❅ ❅
Olyan fél kilenc lehetett. Ashton, Michael és Calum kb egy órája mentek el. Diana és Luke egy-egy tányér fölött álltak a konyhába, ami tele volt csokis kekszekkel, amit ők maguk csináltak.
"Talán adnunk kéne Logannek."-vetette fel Luke és beleevett a sütibe. Diana felnyögött de bólintott.
"Logan! Van számodra pár süti lent."-kiabált fel neki.
"Most komolyan?"-vette el a kezét a füleitől.-"Lusta vagy."
"Tudom. Lusta és büszke."-mondta és felült a pultra.
"Basszus. Cuki vagy."-sétált oda mellé.
"Köszi. Te is néha. Néha!"
"Mindig az vagyok."-mondta Luke. Előtte állt.
"Majdnem magasabb vagyok mint te."-mondta büszkén Diana és kihúzta magát.
"Nem igaz."
"De igen! Gyere ide."-mondta és széttárta a lábait hogy Luke oda jöhessen. Diana kezeit a vállára tette és kinyomta magát.
"Látod?"
"Jó. Majdnem."-nevetett amiért ilyen büszke volt magára Diana.
Egymást nézték. Amikor egymás szemébe néztek, rájöttek milyen közel vannak egymáshoz. Diana kezei még mindig Luke-on voltak. Luke Diana száját nézte. Lassan közeledett felé. Már majdnem összeért a szájuk...
"Oh! Bocsi..."-jött be Logan.
Luke azonnal ellépett a lánytól, aki pedig leugrott a pultrol.
"Logan! Tesó! Mit csinálsz te itt?"
"Azt mondtad van süti..."-mondta Diananak, aki magában szítkozodott.
"Igaz. Hát tessék."-mutatott a nasira. Logan gyorsan felkapott párat és felrohant. Diana mély lélegzetet vett, és megfordult, remélve hogy nem lesz kínos.
"Szóval..."
"Szóval..."
"Nézzünk egy filmet vagy valami?"-kérdezte Diana, miközben a pulcsi úját húzogatta.
"Persze."-mosolygott Luke.
Leültek megint a kanapéra. Most Luke és Diana közelebb ültek egymáshoz. Luke a karját Diana mögé rakta. A kanapén nyugtatta a kezét. Diana észrevette, és nagyon örült neki. Talán nem lesz kínos.
VOUS LISEZ
snapchat.→l.h {magyar fordítás}
Fanfiction"hé, gyere át és szopj le!" "eww ki vagy te egyáltalán?" [Highest ranking: fanfiction #142] all rights reserved. © copyright 2014 | malin anna Az eredeti író: @fallouthood A fordítás az ő engedéjével történik.