Twelve

314 23 2
                                    

Sziasztok!
Tudom, már vagy lassan két éve nem jelentkeztem, de kezdetben nem volt időm, aztán el is feledkeztem róla. De én most itt vagyok, ha van még valaki aki olvasná akkor írjatok kommentbe légyszi, hogy tudjam érdekel e valakit!💕 Jó olvasást.xx

Luke szorosan ölelte Diana-t, nem akarta elengedni. Csak pár percig voltak így, de óráknak tűnt.
"Szia."-suttogta a hajába.
"Már mondtad"-mondta es elnevette magát. Elengedték egymást és így szembe kerültek.
"Wow, de alacsony vagy."- mondta Luke, és közelebb lépet, hogy ezt be is bizonyítsa.
Diana duzzogodt, és a mellkasára csapott, hogy befogja. Luke majdnem elfelejtette hogy Ashton is ott van, így amikor megköszörülte a torkát, megijedt.
"Szia, Ashton vagyok."- mutatkozott be mosolyogva-"sokat hallottam rólad, miss"
Diana nevetett és Lukera nézett, aki elpriulva bámulta a földet.
"Remélem csak jókat."
"Főképp"-mondta, majd Diana ismét elnevette magát.
"Na srácok, bemegyünk?- kérdezte egy hatalmas mosollyal Diana.
******
"... És ezért hívjuk Luke-ot már 4 éve Pukas-nak."-fejezte be Ashton a sztorit.
"Uramisten"-nevetett Diana. Azonban Luke duzzogva kulcsolta össze a kezeit. Próbált rájönni megbánta e, hogy elhozta Ashtont vagy sem. Egyrészt nagyon-nagyon megbánta, mert Ashton kellemetlen sztorikat mesélt róla, másrészt viszont ha nem lenne itt, talán nem ülne most itt Diana-val. Diana boldog volt, amiért Ashton elhozta Luke-ot. Ha Luke nem győzi meg Ashton-t, talán soha nem találkoznak. Ráadásul Ashton nagyon jófej.
Pár perc csönd után Diana megszólalt:
"Szóval, voltál már a városban?" Mindketten a fejüket rázták.
"Két másik haverunkkal jöttünk, Calum-mal es Michael-el úgy egy hónapja egy klubba. " "Klub? Nem vagytok még ahhoz túl fiatalok?"-vigyorgott és felhúzta a szemöldökét.
"Talán."- motyogták, mire Diana nevetett.
"Oh tehát ott találkoztál azzal a lánnyal, aki tartozik neked egy szopással?!"-kérdezte Luke-ra nézve.
"Igen! Azt hiszem..."-válaszolt.
"Talán akkor tudja ki vagyok..." "kb annyi éves lehet mint én"
"Igen, talán"-mondta Luke.
******
Befejezték a kajálást, mostmár Ashton autója mellett álltak.
"Mikorra kell visszamennetek Sydneybe?"-kérdezte Diana.
"Nem igazán tudom. A szüleim talán nem is tudják hogy itt vagyok. Valószínűleg azt hiszik hogy egy barátomnál vagyok."-mondta Luke.-"Igazából Ash-en múlik. Vagy talán nálad tölthetném az éjszakát es leszoph..."
"Lucas!"-háborodott fel Diana és újra meg akarta ütni a mellkasát, de Luke megfogta, és inkább magához húzta.
"Csak vicceltem, kicsi lány."-suttogta a fülébe, és kezeit a derekára tette. Diana felsóhajtott és hozzábújt. Diana nem akarta hogy elmenjen. Majdnem igent mondott az ajánlatára, csak hogy itt maradjon. Csak még egy kicsit.
"Haza kell  mennem legkésőbb éjfélre. Holnap dolgom van."-sóhajtott Luke.
"Akkor nem sokára indulnotok kell. Már..."-húzta elő a telefonját-"... Kilenc óra van. Csak úgy repül az idő! Azthittem még csak hét körül van."
"Indulnunk kéne."-mondta Ashton. "Gyere adj egy búcsú ölelést, Diana"- Diana nevetve ölelte meg.
"Remélem nemsokára látlak."
"Fogsz! Nem szabadulsz meg tőlem."-mondta, majd elengedte.
A kocsihoz ment, Diana pedig LukeH-hoz fordult, aki össze volt törve, nem akart elmenni.
"Nem akarom hogy elmenj."-suttogta Diana és megölelte.
"Aw, én se akarok menni. De nemsokára látjuk egymást. Addig is, ott a snapchat."
"Tudom."-motyogta a pólójába.
"Viszlát Didi. Küldök majd snapet a kocsiból."-mondta.
"Visz. Lát. Luke."
Luke beszállt a kocsiba, Diana pedig integetett nekik, és úgy érezte hogy a szíve egy darabja hagyta el.

snapchat.→l.h {magyar fordítás}Où les histoires vivent. Découvrez maintenant