Sziasztok💕
Tegnap belekezdtem egy új blogba, ami nem fordítás, hanem a saját írásom. Nagyon hálás lennék ha benéznétek és esetleg kommentelnétek vagy jeleznétek valahogy hogy tetszik e vagy sem.
http://my.w.tt/UiNb/5lkl71MYUE
Köszönöm és jó olvasást!❣️Dianat az ébresztője keltette reggel hétkor, december 24-én. Hangosan felnyögött és kinyúlt, hogy lekapcsolja azt az idegesîtő hangot. Egy pillanatig elgondolkozott miért is kelt fel ilyen korán a téli szünetbe de aztán persze rájött. Ma fogja meglepni LukeotY kiugrott az ágyból és egyenesen a fürdőbe ment hogy elkészüljön. Mindent tökéletesen megtervezett. Hálás volt Luke családjának hogy mindenben segítettek neki. Amikor Liz tegnap felhívta minden egyes kis részletet elterveztek. A nyolc órás vonattal megy Sydneybe, és Jack fogja őt felvenni. Ben egész éjszaka fent tartotta Lukeot, hogy másnap addig aludjon amíg Diana oda nem ér. És akkor majd felmegy és felkelti őt és örülni fog hogy látja. Lukenak csak aludnia kell ehhez. De Ben szerint ezzel nem lesz probléma. Luke azonnal kidőlt ahogy négy körül lefeküdt. És a snapek alapján amiket Luke küldött arról hogy Ben milyen gonosz hogy fent tartja őt, úgy döntött hisz neki.
Diana lent találta a tesóit amikor lement, éppen reggeliztek. Bátyja, Christian két napja jött Melbourneből, ahol tanul. De már csak pár órát volt itt. Amint elvitte őt az állomásra, hazamegy Loganért és elmennek a reptérre. Miamiba mennek, ahol a szüleik vannak munkaügyben. Diana inkább Canberraban tölti a karácsonyt. Valahogy nem volt kedve átutazni az egész világot csak azért mert a szülei arra se képesek hogy hazamenjenek karácsonykor.
"Jó reggelt."-mosolygott Diana
Felnyúlt egy tányérért és tele öntötte a kedvenc müzliével, majd leült közéjük.
"'Reggelt."-motyogta és fel se nézett Dianara.-"Mikorra kell ott lenned?"
"Hát nyolckor megy a vonatom. 10 perccel előtte ott kéne lennem.
A bátyja morgott egyet. Di tudta hogy Chris csalódott amiért nem megy velük Miamiba. Mindig együtt töltötték a karácsonyt. Tudta hogy Diana mérges a szüleire, de szerinte ez a viselkedés gyerekes volt.
"Chris ne haragudj rám kérlek. Nem szeretem amikor ilyen vagy."
"Majd máskor megbeszéljük. Megyek összeszedem a cuccaimat. Mindent összepakoltál, Logan?"
Logan bólintott, nem akart vele beszélni. Ő is ki volt akadva a szüleikre, neki sem volt túl sok kedve menni.
Inkább Dianaval akart maradni. És őt is idegesítette Chris. Szerinte hülye volt hogy haragszik Dianara. Logan megölelte nővérét amint befejezte a reggelizést.
"Nem akarok menni."
"Tudom. De biztos jó lesz."
"Nem. Anyu és apu ott lesznek."
Diana megrázta a fejét, hiába nem akart de elmosolyodott.
"Nemàr. Kedvesek. Néha."
"Talán. Hiányozni fogsz, Didi."
"Te is nekem Logie."
Mosolygott Diana és elengedte őt. Logan felsétált, Diana pedig egyedül maradt. Megkérdezte Jacket, telefonját a kezébe véve, hogy Luke alszik e még. A válasz igen volt. Diana örült hogy minden a terv szerint halad.❅ ❅ ❅ ❅ ❅
Christian kitette a testvérét az állomáson, de el se köszönt tőle. Ki se szállt a kocsiból, ami Dianat rosszabbul érintette, mint gondolta volna. Tudta hogy mérges, de nem gondolta volna, hogy így fog viselkedni. Mindig is közel álltak egymáshoz, még jó hogy rosszul esik neki, ha így bánik vele. Diana bement a várakozó terembe és leült.
Két óra múlva a vonat megétkezett Sydneybe. Pár perccel a leszállás előtt kapott egy üzenetet hogy Jack és Celeste már megérkeztek, szóval most őket kereste.
"Diana!"-hallotta meg Celeste hangját valahonnan. Megfordult és meglátta őket.
Amint oda értek, Celeste megölelte őt. Üdvözölték egymást, majd a kocsi felé vették az irányt.
"Milyen volt az utad?"-kérdezte Jack.
Diana beült Celeste mögé, Jack pedig a kormányhoz.
"Minden rendben volt. Felhívtam a barátomat, szóval nem unatkoztam legalább."
"Várod már hogy találkozz Lukekal?"-kérdezte Celeste.-"Elég közel kerültetek egymáshoz a múltkor."
"Oh."-nevetett Diana.-"Igen, nagyon várom."
"Hát ha tudná, ő is nagyon várná. Mióta elmentél csak rólad beszél, ami igazából elég idegesítő."
Attól kezdve hogy oda értek, Diana nem tudta abbahagyni a mosolygást. Sok gondolat és érzelem kavargott benne. Izgatott volt, ideges, de boldog is. Végre megint találkoznak!
Amikor belépett a házba azonnal megérezte a karácsony hangulatát. Liz kijött a konyhából és megölelte Dianat. Andrew és Ben szinténz üdvözölték őt. Mind nagyon szerették, örültek hogy viszont látják. De főként annak örültek, hogy Luke nem mondja el többször mennyire hiányzik neki.
"Luke még mindig a szobájában alszik."-mondta Liz mosolyogva.-"Szóval akkor ébreszted fel amikor akarod. Rád nem fog haragudni."
Diana amint a szobájához ért, ideges lett. Majdnem megfordult és hazament. Mi van ha nem is akarja látni?
Mély levegőt vett és kinyitotta az ajtót. Luke még tényleg aludt. A hátán feküdt, fejét oldalra döntve horkolt. Diana szerint nagyon aranyosan nézett ki. Odasétált hozzá és megnézte mégegyszer mielőtt felébresztette. Lefeküdt és így a szája a fülénél volt.
"Ébresztő, Lukey."-suttogta.
Szemeit kinyitotta és egy halk sikoly féleség csúszott ki a száján. Próbált kiszabadulni a rajta fekvő Diana alól. A lány nevetve szállt le róla.
"Diana, mi a fasz?! Úristen."
"Bocsi."-nevetett, és megpuszilta Luke arcát.-"Jó reggelt, babe."
"Ki is nyírhattál volna."-dörzsölte meg fáradt szemeit.
Végig nézett Diana arcán, majd szorosan megölelte.
"Uramisten, babe. Hogy kerülsz te ide?"
"Meg akartalak lepni."
Luke közelebb húzta magához és megcsókolta.
"Remélem nem gond."
"Persze hogy nem."-csókolta meg megégszer.-"Uramisten ez életem legjobb karácsonya."
VOCÊ ESTÁ LENDO
snapchat.→l.h {magyar fordítás}
Fanfic"hé, gyere át és szopj le!" "eww ki vagy te egyáltalán?" [Highest ranking: fanfiction #142] all rights reserved. © copyright 2014 | malin anna Az eredeti író: @fallouthood A fordítás az ő engedéjével történik.