Forty

177 6 1
                                    

Diana az ágyán ült, előtte lévő laptopján a tumblrt böngészte és dúdolta a Love Me Like You Dot amit Ellie Goulding énekelt.
3 napja jött el Luketól, 3 napot töltött ott. Már nagyon hiányzott neki. Mielőtt megismerte, sose gondolta volna hogy van valaki aki ilyen nagy hatással lesz majd rá. Luke volt az, aki miatt érdemes volt élnk, aki beragyogta a napjait. A saját kis napsugara. Ha ő boldog volt, Diana is boldog volt. Ha szomorú volt, hát ő is. Mégha csak pár napja vannak hivatalosan együtt, többet jelentett neki, mint bárki más a világon. Amikor vele volt mindig boldog volt és pillangók voltak a gyomrában. Ha távol volt tőle, úgy érezte egy darab hiányzik belőle. Akár mennyire is nyálasnak hangzik, így érzett.
1:20 volt, amikor az órára nézett. Kezdett aggódni barátnője miatt, amiért késik. Scarlettnek egyre ott kellett volna lennie és ő az a fajta ember, aki nem szokott késni. Amikor bezárta a tumblrt és kezébe vette a telefonját, látta hogy kapott tőle egy snapet.
scarlett-o: baj ha viszek magammal valakit hozzátok?
dianaa-york: nem?? Kit??
scarlett-o:  majd meglátod
scarlett-o: és légyszi ne utálj
Diana már válaszolni akart, amikor megszólalt a csengő. Felkelt az ágyból és ajtót nyitott. Két ismerős arccal találta szembe magát.
"Scarlett és... Emmy?"-zavarodott össze.
"Szia drága legjobb barátnőm."-üdvözölte idegesen nevetgélvr, miközben Emmy ott állt lesütött szemekkel.
"Beszélhetnénk a konyhába most azonnal? Igen? Remek!"-ragadta meg Scarlett Diana kezét és kirángatta őt, amíg Emmy a hatalmas nappaliba várakozott.
Emmy melepődött hogy ilyen nagy ez a ház. Mármint kívülről is nagynak tűnik de nem ennyire.
"Scarlett, mi a szart keres itt ez a lány? Tudod hogy nem kedvelem! És azthittem ő sem engem. Nem ő volt az aki gazdag sznob picsának hívott?"
"Talán? Tudod... Annyira nem rossz, ha jobban megismered. És a véleménye is megváltozott rólad."
"Igen? És egyáltalán miért kezdtél el vele beszélgetni? Azt hittem azt gondolod róla hogy gonosz."
"A klubban találkoztunk, amíg Sydneyben voltál és elkezdtünk beszélgetni. Nagyon jó barátok lettünk. Szeretném ha ti is azok lennétek. Tudom hogy te is meg fogod kedvelni ha elkezdesz vele beszélgetni. De komolyan, Diana.
Nagyot sóhajtott és először nem tudta hogy higyjen e Scarlettnek vagy sem.

❅ ❅ ❅ ❅ ❅

Diana végül megengedte hogy maradjon. Végülis nem lett rossz vége. Egy pár órával később már az ágyán ültek és dögös celebekről volt szó meg az iskolába járó pasikról.
"Nem, Scarlett! Cole sokkal jobban néz ki, mint Adam."-mondta Emmy.
"Nem is! Diana mond meg neki!"
"Bocs, de Emmyvel értek egyet."-pacsiztak le.
"Hát eléggé egyezik az izlésünk szóval..."
"Hogy érted?"-kérdezte Diana.
"Ohh hát nem tudtad? Azt hittem Scarlett elmondta! Én voltam az aki megmondta a snapchat nevedet... Fú mi is volt a neve? Tudod a magas szőke srác..."
"Luke?"-lepődött meg Diana.
"Oh, igen!"
"Te ígérted meg neki hogy leszopod?"
Emmy bólintott. Diana teljesen elfelejtette hogy először Luke megkérdezte hogy Emmy e tegnap estéről. De ha eszébe is jutott volna, arra tuti nem gonolt volna hogy Emmy Garcia volt az, angolról. Diana teljesen meglepődött és összezavarodott.
"Miért adnád neki meg az én snapchat nevemet?"
"Mert idegesítő volt és te jutottál eszembe róla. Mindketten ugyanolyan idegesítőek vagytok. Szóval hogy megszabaduljak tőle, megadtam neki a nevedet. Bár elég dögös volt."
Diana nem is tudta, hogy reagáljon. Nem tudta hogy mérges legyen vagy örüljön. Az érzései összezavarták. Ha nem lenne nem is ismerné Lukeot. Emmy és Diana sose kedvelték egymást, de most mégis itt volt, először kedvesen viselkedett, most meg ilyeneket mond. Diana gyakran gondolozott azon, hogy ki adhatta meg a nevét. Most hogy megtudta, nem igazán tudta hogy mit mondjon.
"Hát... Köszönöm."
"Nincsmit. Scar mondta hogy ti kedden jártok?!"
"Igen."
Diana mosolygott, ahogy szóba került Luke.
"Ez cuki. Nagyon dögös."
Diana bizonytalanul mosolygott és bólintott. Persze hogy Luke jól néz ki, de nem örült neki, hogy ezt Emmy szájából hallja. Luke biztos szexinek tartotta Emmyt, hisz majdnem lefeküdtek. Dianat kezdte idegesíteni Emmy. Majdnem féltékeny volt. Nem tetszett neki ahogy Lukeról beszél. De úgy gondolta nincs semmi amiért aggódnia kéne. Luke őt kedveli, és nem Emmyt.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 14, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

snapchat.→l.h {magyar fordítás}Where stories live. Discover now