Kimliksiz 2

175 21 45
                                    



Lina
Hira
Yağız
Yekta



Sanırım çıldırmak üzereyim eve geldiğimden beri askılı tişörtümü arıyorum ve bakmadığım yer kalmamasına rağmen bulamıyorum. O benim en sevdiğimdi. Acaba Hira mı aldı? Eğer ondaysa benden habersiz almış demektir ve bu beni feci halde sinirlendirir. Aah hayır tabi ki de sinirlenmem o benim kardeşim değil mi sonuçta. Aklımda kalmaması düşüncesiyle Hira'yı aradım. ''Kardeş ya benim en sevdiğim tişörtüm vardı ya hani onu bulamıyorum ne olur sende olduğunu söyle'' sesim çok üzgün çıkmıştı. ''Sesinin haline bakılırsa evde her yere bakmış olmalısın.''

''Aksi mümkün mü? Tuvalette ki çöpe bile baktım ama yok.''

''Kızım sana aptalsın diyorum bana kızıyorsun çöpte ne işi var, ayrıca tuvaletin çöpünde.''

''Bilmiyorsun sanki kontes sırf gıcıklık olsun diye ben uğraşayım diye neleri nerelere sokuyor. Hatırlarsan bana aldığın saat dış kapıda ki saksıdan çıkmıştı. Köpek değil mübarek şeytan.''

''Hey o sana babanın hediyesi onun hakkında böyle konuşma. Sadece seninle oyun oynamak istiyor o kadar.''

''Her neyse ben kapatıyorum biraz daha arayacağım yarın okulda giymek istiyorum.''

''Diyorsun ki yarın yine herkesin gözü bende olacak.''

''Her zamanki gibi.'' Kendimi beğenmişliği bırakıp telefonu kapattım. Bakmadığım yer kalmadı, nerede olabilir ki? Sinirle bağırdım ''kontes çabuk buraya gel'' bu köpek çok akıllı adını duyunca hemen geliyor. Ellerimi belime koyup konuşmaya başladım. ''Senin aptal oyunlarından sıkıldım tişörtümü nereye soktuysan çıkar getir. Artık sabrım taşıyor.'' Az önce akıllı mı demiştim boş verin şu anda aptal aptal suratıma bakıyor. Sesimi yükseltmemden dolayı suratı asıldı ve olduğu yere çöktü. ''Aptal köpek senden de sıkıldım. Babama da aferin o kadar derdimin arasında seni başıma sardı. Neymiş evde yalnızlık çekmeyecekmişim. Kötü niyetli erkekleri evden uzak tutacakmış.'' Kendi kendime konuşmam son bulduktan sonra kafasını yere eğip odamdan çıktı. Hadi ama şimdide küsecek misin? Kim demiş hayvanların hissi yok diye külliyen yalan ne zaman bağırsam suratını asıp bir köşeye siniyor. Hayır, yani sorun küsmesi değil gönlünü alması zor oluyor. Neyse onunla daha sonra ilgilenirim.

Tişörtü aramaktan yemek yemeği unuttum iyi mi? Şimdi kim yemek yapmakla uğraşacak. Sonuç olarak yine makarnaya kaldım, lanet. Suyu ocağa koymuştum ki telefonuma mesaj geldi.

Gönderen
Kardeş

''Sen o tişörtü bulana kadar yemek yemeyeceksin ve hala bulamadığına göre -çünkü bulsan sevinçle arardın- hala yemek yemedin. Tuvalete gitmeye üşenen biri olarak yine makarnaya kalacaksın. Onu yiye yiye daha çok aptal olacaksın. 20 dakikaya kadar kapına kurye gelecek ve sana çok sevineceğin bir şey getirecek :): )''

Aman Allah'ım bu kız gerçekten bir kâhin. Hira'ya cevap vermeden banyoya koştum yemek gelmeden önce kısa bir duş alıp yemeğimi rahat rahat yemeliyim. Saçlarımda hala havlu varken kapı çaldı açtığımda karşımda kapüşonlu bir çocuk vardı elindeki kutuyu aldım daha teşekkür edemeden arkasını dönüp gitti. Bu havada o giydiği şeyde neydi öyle yüzünü bile görememiştim. Yatmadan önce Hira'ya teşekkür etmek için mesaj attım. Cevabı göremeden uykuya dalmışım.

*********

KİMLİKSİZ   (DÜZENLENİP TEKRAR DEVAM EDİLECEKTİR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin