-Karakter Tanıtımı-

127 11 9
                                    

LİNA

Anakarakter. Üniversite okuyor, ailesinden ayrı yaşıyor ve bir köpeği var. Hayatıciddiye almayan, insanlara hemen güvenen ve çok fazla konuşkan. Babası veannesi öğretmen. İç mimarlık okuyor.



YAĞIZ

Anne ve babasını çok küçükken trafik kazasında kaybeder. 11 yaşına kadar yetimhane kalır ve daha sonra zengin bir aile tarafından evlatlık alınır. Evlatlık alan aile onu her ne kadar kendi çocukları gibi sevse de Yağız yetimhanede büyümenin verdiği sebeple hep çok sessiz biri olmuştur. Hiç arkadaşı yoktur, kimseyle konuşmaz ve göz göze gelmez. Her zaman karanlık biri olarak geçirmiştir hayatını.



HİRA

Lina'nın ailesiyle kendi ailesi üniversitesi arkadaşı olduğu için Lina ile doğduklarından beri beraber büyümüşler. Lina'nın aksine ciddi bir kişiliğe sahip. Babası avukat annesi çalışmıyor.




YEKTA

Lina ve Hira'yla üniversitede tanışır ve aynı sınıftalardır. Babası okul sahibi annesi doğumda ölür. Her ne kadar annesiz olsa da hayatta gülmek için her zaman bir sebep bulur. Çevresindekileri de mutlu etmekten çekinmez. Hiçbir şeye üzülmeyen sevdiği kişiler dışında kimseye değer vermeyen biri... Şu sıralar kafasında ki tek şey Hira...




Merhabalar,

Kitabımı düzenlemeye aldım ve sadece bir kısmını düzenleye bildim. Çok fazla ilgilenmemiştim ama bundan sonra daha çabuk düzenleyip daha sık bölüm paylaşacağım.

Umarım.
💙💙💙💙💙

KİMLİKSİZ   (DÜZENLENİP TEKRAR DEVAM EDİLECEKTİR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin