50 saker jag stör mig på

125 3 10
                                    

Jag blev taggad av -lisalh  att göra den här tagen

Regler:
Jag måste posta reglerna
•Jag måste lista 50 saker
•Jag måste tagga tre personer att göra det här

1. När man lyssnar på musik tillsammans med några kompisar och en av ens kompisar helt plötsligt tror att det är helt okej att börja snacka med en om någonting annat,,,, som om jag inte brydde MIG OM ATT LYSSNA PÅ MUSIKEN?!

2. När man avslutat en diskussion med någon, men så hör man att den drar efter andan för att påbörja den igen.

3. När man förlorar en jätteviktig diskussion bara för att man inte vet hur man ska formulera sitt argument för att sedan när man ligger i sängen samma kväll komma i underfund med världens bästa comeback.

4. När det är så tyst då man ska sova så att man hör sitt eget blod susa vilket gör att man inte somnar.

5. När man stänger ner sina appar medan man lyssnar på musik och av misstag stänger ner Spotify.

6. NÄR FOLK SKRIVER "OK" MAN BARA "VAD GJORDE JAG FÖR ATT DU SKA SVARA MIG SÅ?!!!"

7. Att många tror att man inte särstavar hej då!!!

8. Att det ända man får på Snapchat just nu är "dgr".

9. Att folk säger att de hatar folk som gör det och det, i stället för att säga att de hatar när de gör det.

10. När folk har sina videor på loop på storyn.

11. När man tappar HELA nachochipset i salsan.

12. När man har shorts och låren klibbar fast i en stol med mönster och man får gå men mönster på låren resten av dagen!!!!!!!!!

13. Att man inte kan öppna snaps som är en video när man har för lite utrymme på mobilen.

14. När man lyssnar på musik och någon pausar den när droppet/refrängen kommer.

15. När det börjar klia i munnen eller under foten!!!!

16. När man kan en låt men ens kompis sjunger den fel.

17. När man har en idé men inte kan förklara den högt så det blir inte av.

18. När man tänkt ha keps och hästsvans men sätter på sig kepsen och inser att höstsvansen är för hög.

19. När folk ställer dumma frågor med självklara svar.

20. När man kommer på någonting att skriva här men glömmer bort.

21. När man ber om hjälp för att någonting inte fungerar men när personen tittar fungerar det igen.

22. Och när man ska visa att man klarar av nåt för någon och när den personen kollar failar så himla hårt.

23. När man inte bara råkar ta en ful bild på snapchat utan också råkar spara den på memories!!!!!!!

24. När man blir taggad i en tag om man inte ens gjort färdigt den innan host host

25. När livet rullar på så man inte har något att skriva på den här tagen.

26. När det inte spelar någon roll hur mycket man försöker förklara nåt för någon för att det känns ändå inte som att personen vill förstå.

27. När man sitter i ett Skype samtal och snackar jättemycket och tror att alla hör en , men sen säger någon: "Saga varför är du helt tyst?" Och sen inser man att micken inte funkar.

28. När man befinner sig i en löjlig diskussion men kan inte dra sig ur för man vill fortfarande ha rätt.

29. "Jag sa bara..." ja, jag hörde att du sa det och det är det jag ifrågasätter?!

30. När man vill att någon ska förstå att man är ledsen men de gör inte det.

31. När någon ger mig en övERLÄGSEN BLICK?!

32. När man inte vet varför folk egentligen  "glömde bort" att fråga om man ville vara med.

33. När katten lägger sig hos en men jättelångt bort så man inte når att klappa henne.

34. När man inte kan bädda sängen på grund av en katt som mer än gärna ligger kvar och förstör för en.

35. När en mycket tjockare tröja än alla andra gör hela stapeln av tröjor blir sned.

36. När man har glömt att sätta sin tandborste på laddning.

37. Att lakanet inte är lika fint och rakt när någon suttit på sängen som den var när man bäddade sängen.

38. När det verkar vara omöjligt för folk som kommer på besök att låta ens säng vara bäddad!!!!!!!!

39. När folk inte skrattar till ens meme.?!

40. Att det typ är förbjudet att använda musical.ly om man inte vill få en cringe-stämpel i pannan.

41. Att de saker man bestämmer med sina vänner oftast är hur långt bort som helst och därför tvingas man längta jättemycket.

42. Konton på Instagram som till exempel ska posta coola faktan har jättemycket följare, utnyttjar det och bara postar shoutouts till samma konto.

43. När man är på sista blocket på en parkour i minecraft men någon kastar fiskespö på en så man ramlar ner.!:?/kr2kr2!:279-'f

44. När det låter bättre i huvudet än det gör irl.

45. När folk skrattar på sms med SMÅ BOKSTÄVER!!??

46. När ens kompis helt plötsligt börjar bete sig ignorant och arrogant men säger ändå att hon/han/hin inte är sur/ledsen.

47. När folk BER OM URSÄKT OCH SEN BÖRJAR ARGUMENTERA SOM ATT DET INTE GJORT NÅT FEL!!!!!!!!!

48. När ens fötter blir helt gråa efter att man använt svarta strumpor.

49. När man ligger ner på rygg och använder mobilen för att sedan tappa mobilen i ansiktet!!

50. Och till sist.. att folk helt seriöst går runt och tror att det är coolt att vara oschysst???

Jag taggar aidahoo_ att göra den här😈

In capitisWhere stories live. Discover now