Benim Hakan'a karşı sadece nefretim kaldı.
Onu üzmek benim kalbimi nasıl kırdıysa onun kalbini de öyle kırmak istiyorum.
Birden Hakan'la çekildiğimiz fotoğraf geldi aklımaBenden önüne gelen şaçlarını toplamak için toka istemişti sevdiği kızı kıskandırmak mı istemişti yoksa benden hoşlanmaya mı başlamıştı.
En son olarak aklıma Hakan'ın bana yakınarak annesinin peluş köpeğini attığını söylemişti ben de dayanamayıp kendi peluş köpeğimi vermiştim.(Tabi köpüşümüm üstüne kendi parfümümü sıkmayı unutmamıştım😉😉)Zeynep sesleriyle dünyaya geri döndüm.
Seslenen bebeklik arkadaşlarım Melis, Balım ve Asya idi.
Onlarda sevip kavuşamayanlardandı.
Olsun hayat bizleri dibe çökeltsede mutlu olmaya çalışıyorduk.Zeynep yine Hakan'ımı düşünüyon diye sordu Melis.
Melis aşk konusunda tecrübeliydi, Balım ve Asya platoniklerdi.
Ben evet dedim
Melis sana en yakın zamanda bi sevgili bulmamız lazım bu böyle gitmez dedi kızlar hep birlikte onay verircesine başalrını salladılar. Okul çok tan kapanmış Temmuz ayına girmiştik bile.Balım bize pizza ve ardından dondurma yeme teklifi sunmuştu biz de hep bir ağızdan kabul ettik.
Herkes hazırlanmaya gitti ben de altıma siyah düz paça pantolonumu üstüme gri renkte tişortümü giyip belime düğüm atıp altına spor ayakkabımı giydim.
Hemen dışarı çıkıp kızları beklemeye başladım(ha bu arada Sumru arkadaşlarıyla aynı mahallede oturuyo)
Kızlarda gelince hep birlikte otobüse bindik. Otobüsün içersi tıka basa dolu ve sıcaktı sıkışarak içeri girdik.İnmemize az kalmıştı birden otobüs fren yaptı ve ben dengemi kaybetip düştüm. Ama bir erkeğin üstüne düşmüştüm. Erkek uzun boylu, saçları kumral ve kaslıydı.
Ben çocuğu görünce ilk başta kalbime bir boklar olmaya başladı"Analar neler doğuruyor" dedim(tabiki içimden)sonra dünyaya geri dönüp hemen utanıp ayağa kalktım. çocuktan özür dileyip kızlara dönmüştüm ki kızlar bana imalı imalı bakıyorlardı.Sonunda ineceğimiz yere varmıştık. Ben biraz daha rahatlamıştım. Melis ise sana sevgili bulmama gerek kalmadı taş gibi çocuğun ayağının dibine düştün. Ben saçmalama deyip konuyu kapatmıştım ama bir o kadar da çocuğu tekrar görmek içim Allaha dua ediyordum.
Pizzacıya gelmiştik siparişleti verip pizzaları beklemeye başladık.
Ben lavaboya gidip geliyorum dedim dalgın bir şekilde yürüyordum ki istemsizce birisine çarptığımı fark ettim.
Kalp atışlarım hızlandı...Sevgili arkadaşlar bunu gece ilham gelip yazmaya başladım 300 kelime olmuştu sonra hepsi silindiği için geç yayımladım devamını bende merak ediyorum inşallah beğenirsiniz
Yorum ve beğenilerinizi bekliyorum.💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1 ZEYUZ Aşkı...
ChickLitAşk konusundan hiç mi hiç yüzü gülmeyen Zeynep yaşadığı olaylardan sonra aşkı bulabilecek mi? Uzun süreli aşk yaşamamış Uzay Zeynep'e hangi zorlukların ardından Aşık olduğunu anlayacak? İşte bütün bunların cevabını merak ediyorsan hadi durma hikayey...