3.BÖLÜM

51 6 2
                                    

Otobüste hissettiğim parfümün kokusuydu. Onundu adını bilmediğim o çocuğundu ama sadece onda olmadığını düşündüm saniyeler içinde geçiyordu aklımdan. Pardon dedi, çarptığım kişi sen osun beni tanıdın mı kafamı hızlıca kaldırıp çarptığım kişiye baktım oydu otobüsteki çocuk. Ellerimin soğuduğunı fark ettim heyecanlandığımda olurdu hep.

Çocuk tanışma fırsatımız olmadı ben Uzay deyip elini uzattı. Ben de Zeynep deyip elini tuttum. Bizde arkadaşlarla oturuyoruz istersen sende gel dedim Uzay'da ben de arkadaşlarımla geldim ama sana borcum olsun dedi. Tamam görüşürüz deyip ayrıldık.

Ben sakin bir şekilde arkadaşlarımın yanına gidip oturdum tam da Uzayla karşı karşıyaydık. Kızlara olanları anlattım. Kızlar tilki gülüşü yapıtılar. Siparişler geldi. Ben pizzaya bayılan biri helede açsam kimse durduramaz başladım hızlı hızlı yemeğe arasırada gözüm Uzay'a kayıyordu. Birkez daha kayınca Uzay'la göz göze gelmiştik Uzay göz kırptı ben şoklar içinde ağzımdaki koca lokmayı yutacakken nefes borusunda kaldı nefes alamıyordum nasıl ya doktor olmadan ölecekmiydim. Kızlara kalkıp vurmalarını söyledim. Sonra birden belimi birileri sardı noluyordu...

###Allahım naptım ben yemek yiğen bir kıza göz kırpıp boğulmasına sebep oldum koşarak yardıma gittim.
İyiki ilk yardım eğitimi almıştım. Hemen yardım ettim.

Zeynep'in allahım bir daha hızlı yemiğcem demesiyle hepsi  gülüyordu Zeynep ve hızlı yememek.
Ben tekrar teşekkür ettim bu sefer telefon numaralarımızı aldık. Uzay en yakın zaman da görüşelim dedi. Bende tamam dedim biraz heyecanlanmıştım bir insan niye heyecanlanırdı ki yine saçmalıyorum. Kızlarla pizzacından ayrıldık.

###Arkadaşların yanına gittim. Mert ne lan yeni manitamı yaptın kendine diye sordu. Ben de konu'yu kapatmak için önce sen trip atan sevgiline bak hem pizzalar soğuyo yiyelim dedim.

Kızlarla kendimize dondurma aldık. Ben tabiki de çikolatalı aldım. Tam bir ısırık alıyordum ki bir ses duydum kalbime bir şey saplandı ıcı ve intikam dolu bir saplantiydı bu karşımda sırıtan bir adet Hakan dondurma yiğiyordu. Hakan ooooo Zeynep  hanım nasılsınız görüşmeyeli bayağı güzelleşmişsiniz, depresyon sana yaramış.
Ne istiyorsun beni üzdüğün yetmedi şimdi napmaya çalışıyorsun diğe bağırdım. Gözlerimden istemsizce yaşlar akıyordu  içimden bırak silme göz yaşlarını özgür kalsın dedim.
Kızlar dondurmalarını aldıktan sonra butikleri gezmeye gitmişlerdi yanlız kalmıştım kızlar yanımda olsaydı yardım ederlerdi. Ama yanlızdım kendi başıma çıkmalıydım terk edip gitmek istedim hızla koşmaya başladım ki Hakan kolumdan yakalamıştı. Ne istiyorsun diğe bağırdım. Hakan seni istiyorum seni dedi.

Evet arkadaşlar inşallah beğenirsiniz bayağı geç yayımladım çünkü dershaneye gidiyorum zamanım kalmıyo ama zamanım oldukça yeni bölüm atıcam sizi çooooooook seviyorum.
                                          😙😙😙









1 ZEYUZ Aşkı...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin