###Gözümü açtığımda hala bunun rüya olmadığını anladım ilerisi bulanıktı netleşmeye başladığında koltukta Zeynep'in yattığını başında da o pisliğin ve giysilerinden anlaşıldığı kadarıyla Hakan'ın özel doktoru olduğunu fark ettim. Lanet olsun, lanet olsun, lanet olsun bana karıştıkları yetmezmiş gibi bir de Zeynep'e bişi yapmışlardı. Elim, kolum ve ağzım bağlıydı. Doktor bişiler söylüyordu susup söylediklerini dinlemeye başladım.
D:Çok önemli bişiyi yok üzüntüden ve halsizlikten bünyesi yorgun düşmüş, bu nedenle bayılmış. Bırak uyusun kendini toplayınca uyanacaktır. Neyse benim gitmem lazım Hakan bey sonra bişi olursa yine gelirim.
H:Tamam saol.=3 Gün sonra=
Gözlerimi açtığımda nerde olduğumu hatırlayamadım taki olayların hepsi aklımdan bir şerit gibi geçene kadar. Uyandığımı anlayan korumalardan bağzıları Hakan'ı çağırmaya gittiler. Uzay uyanmış bana bakıyordu. Koşup sarıldım. Ağzını bağladıkları için konuşamıyordu korumalara ağzını açmalarını yoksa çok kötü şeyler olacağını söyledim onlarda önce düşündüler sonra bir tanesi yaklaşıp açtı.
U:Nasılsın? İyi misin? Beni çok korkuttun uyandığımda seni öyle baygın görünce...Eeee şimdi nasılsın?
Z:İyiyim asıl sen beni korkuttun seni kanlar içinde yatarken görünce öldün zannettim taki işaret ve orta parmağımı boynuna yerleştirip nabzını hissedince rahatladım.
U:Helede üç gün uyuyunca
Z:Ne ÜÇ gün mü? Kızlar beni merak etmiştir. Çok uykucuymuşum bee...
U:Eee sonuçta kimin kankası dimi.?
Z:Kanka?...Ha evet aynen.***Allah'ım biliyorum hata yaptım ben Yeşim'e aşık oldum sandım. ( Arkadaşlar Yeşim Hakan'ın Zeynep'i kullanarak birlikte olduğu kız hatırlatayım dedim.) Ama sadece hoşlan mışım ben asıl Zeynep'i sevmişim. Şimdi de başka biriyle sevgili ve sıkıntı ve üzüntüden hasta.
K:Hakan bey
H:Noldu Zeynep'e bişi mi oldu? Çobuk konuşsana be adam.
K:Efendim Zeynep hanım uyandı.
H:Neeee!?Hakan depoya koşar ve Zeynep'in yanına gider.
H:Zeynep iyi misin?
Z:Pek iyi sayılmam aslında.
H:Doktor çağırayayım mı?
Z:İştemez şimdi konumuz başka.
H:Zeynep şimdi sırası değil.
Z:Tam sırası bence.
H:Tamam o zaman dışarda konuşalım mı?
U:Oğlum bu kadar korkak olma lan yanımda konuş.
H:Bağlayın şunun ağzını yaa. Sabah sabah sinirimi bozmasın.
Z:Hoop tamam yürü çıkalım, Sende sakin ol gelicez hemen.
...
Z:Ne istiyorsun çabuk söyle daha kızları aricam meraktan ölücekler.
H:Eğer Uzay'a bişi yapmamı istemiyorsan ayrılıcaksın ondan.
Z:Biz zaten sevgili değiliz ki.
H:Neeee! O zaman siz kaybettiniz bana yalan söylemek heee eğer Uzay'a bişi olmasını istemiyorsan benimle BİRLİKTE OLUCAKSIN.
Z:Neeee???Ama artık çok geçti ben onu 2 ay önce sevmeyi bırakmıştım. O ise benden sevgili olmamızı istiyordu.
Z:Tamam kabul ama Uzay'a bişiler yapmıcaksın tamam mı?
H:Tamam.
Z:Şimdi ben gidicem sende Uzay'ı serbest bırakcaksın ben Uzay'dan uzaklaşmak için 1 haftalığına tatile gitcem telefonuma ulaşamazsın kafamı toparladıktan sonra seni arıcam.Ailem iş nedeniyle Almanya'ya taşındı. Kızlara olanları anlattım böylelikle tek başıma gitmeme sorun etmemişlerdi ama müsait olduğum zamanlarda aramak şartıyla. İzmir'de yaşadığım için sorun yoktu Seferisar'a gitmeye karar verdim. Otele vardığımda kendimi yatağa attım. Kızlara geldiğimi söyledim kızların zorlamalarına karşı sahilde yürüyüşe çıktım telefondan MANGA-CEVAPSIZ SORULAR şarkısını açıp yürümeye başladım kafamı dinlemeye çalışıyordum.
###Hakan'ın beni çözdürtmesine şaşırmıştım. Kendimi toplatıp Zeynep'i sordum cevabı o artık seni ilgilendirmez oldu. Yorgun olmasaydım dövebilirdim ama bir an önce eve gidip dinlenmek istiyordum.
***Galiba istediğime ulaşıyordum. Çok mutluydum. Şimdi plan zamanı...
=2 Hafta Sonra=
H:Alo aşkım yarın akşam yemeğe çıkalım mı?
Z:Olur
H:Tamam yarın akşam 08:00 de alırım bay bay.
Z:Bay baySevgili olmaya başlayalı 1 hafta olmuştu ben mutlu muydum hayır sadece tanıdıklarıma zarar vermesinden korkuyordum. Malesef isteklerine hayır diyemez mişim onun yanında mutlu ve şık olcakmışım bla bla bla... O yüzden alışverişe çıkmam lazım kızlar hâlâ kabullenemedi ben de olsam kabullenmezdim ama onlar i,in katlanmalıydım.
***Allahım ne kadar mutluyum. Kıyafetlerimide ayarladım. Erken yatayımda uykusuz kalmıyım sonra.
Sabah uyandığımda daha doğrusu öğlen diyeyim 13:30 da kalmışım önce inanamadım sonra kalkıp diğer odalardaki saatlere baktım büyük ihtimalle aloşverişten sonra çok yorulmışım. Hemen kahvaltı yapıp kuaföre gittim saçımı yaptırdıktan sonra eve gelip elbisemi giyindim, makyaj, aksesuardı derken telefon çaldı. (Notçuk: Kızlar bu konuda çok yardım ettiler. Elbise seçme rengi falan)
H:Ben geldim.
Z:Tamam çıkıyorumKızlarla vedalaştıktan sonra dışarı çıktım. Arabada beni bekliyordu arabaya binip "emliyet kemerimi taktım".
Arabadan indik lokantanın önünden aşağı doğru merdivenlerden inerken Hakan benden önce indi kalas ne olacak derken elini uzatıp inmeme yardım etti sanki ağır çekimdeydik.###Çocukların ısrarıyla bir lokantaya girdik ben hâlâ Zeynep'e 2 haftadır ne olduğunu merak ediyordum telefonlarıma cevap vermiyordu. Taki merdivenden inen bir geenç kıza gözüm kayana dek o anaanki dünya yavaşlamış gibiydi o Zeynep'ti merdivenin sonunda da Hakan aslında kankamın sevgilisi var diye sevinmem gerekirken çoooook mutsuzdum.
yerimize geçip siparişleri verdik.
###Arkadaşlara acil işim çıktığını ve gitmem gerektiğini söyledip çıktım. Kafenin kenarında oturup ağlamaya başladım.
Z:Hakan ben lavaboya gidip gelcem
H:TamamMersivenlerden çıkıp ilerledim lavaboya yaklaşmıştım ki kapının önünde oturan kişiyi gördüm. Merak işte naparsın çıkıp yanına gittim mutsuz insanları görünce dayanamıyorum. Başı önüne eğikti çenesinden bir damla yaş akınca ağladığını anladım.
Z:İyi misiniz?
Kafasını kaldırdırıp Uzay olduğunu görünce şoklansamda hemen toparlayıp kolundan tutup sürüklemeye başladım. Hakan'dan ne kadar uzak olursa iyiydi.***Nerde kaldı bu kız? Bir gidip bakayım.
Restorandan birazcık uzaklaştığımızda durdurdum. Bişi söylemek istemiyor sadece gözlerinin içine bakmak istiyordım 2 haftadır ne kadar özlemişim.
***Lavabodan gelen bir bayan görevliye lavaboda birilerinin olup olmadığı sordum ama bana kimsenin olmadığını söyledi direk dışarı çıktım. Biraz ilerde Zeynep'in biriyle olduğunu gördüm. Zeynep'in karşısındaki bana arkası dönük olanın saç modeli tanıdık geliyordu bu...bu Uzay'dı.
Karşıdan biri geliyordu kafamı o yöne döndüm. Hakan. Elinde silah Uzay'a doğru tutuyordu. BAM...
Sevgili okurlarım inşallah beğenirsiniz. Yeni bölümde görüşürüz.
💕💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1 ZEYUZ Aşkı...
ChickLitAşk konusundan hiç mi hiç yüzü gülmeyen Zeynep yaşadığı olaylardan sonra aşkı bulabilecek mi? Uzun süreli aşk yaşamamış Uzay Zeynep'e hangi zorlukların ardından Aşık olduğunu anlayacak? İşte bütün bunların cevabını merak ediyorsan hadi durma hikayey...