###Yolun sonuna geldiğimde döndüm. Gözüme iki kişi takıldı kavga eden iki kişi sanki kız.. evet o Zeynep'di koşup yardım etmek istiyordum ama gerçekten sevgiliyseler aralarını bozmak istemiyorum. Nedense koşup yardım etmek geldi içimden, koşup onu kurtarmak... Koştum Zeynep'i geriye çektim.
Uzay mı? Ne işi vardı burda Allahım nolur kavga çıkmasın nolur.
U:Rahat bırak kızı
H:Sen kimsin ya karışma bize
U:Biran Zeynep'e baktım gözlerinin içine gözleri yardım et diyordu. Bir bahane bulmalıydım ağzımdan ben onun sevgilisiyim ve hemen sevgilimi rahat bırak diye bağırdım.Hakan şaşırmıştı kendinden başka birini seveceğini zannetmemişti. Zeynep seninle sonra görüşcez deyip hızlı adımlarla ordan ayrıldı.
Ben direk Uzay'a sarıldım ağlamam artmıştı hıçkırıklarım nefesimi kesiyordu. Sadece birine sarılıp sıkıntısımı atmak istiyordum.Birden ayaklarım yerden kesildi...Beni kucağına aldı o may gad nereye gidiyoz aq diyebildim içimden sadece.
Ne ulduğınu anladığımıza göre kafamızı o kaslı vücuduna gömebiliriz. Kokusunu içime çektim o an aklıma otobüsteki üstüne düşüşüm geldi.Çok tuhaftı o olanların ardından burada bu halde olacağım aklına gelmezdi. Ama içimde tuhaf bir his var. Bu hissi tanımlayamıyorum daha öncede böyle hissetmiştim ama bu daha yoğundu.###Ben neden bunu yapıyorum otobüste üstüme düştü diğe etkilenmiş olamam bu bana göre diğil ben...ben aşık olamam ben sadece canım istediğimde sadece takılırım zevk için( arkadaşlar burda yanlış anlaşılmasın sadece uzun süreli bir ilişki yaşamadığı için böyle diyor.) Neyse arkadaşız sonuçta arkadaşlar birbirine yardım ederler bende ona yardım ediyorum. İşte şurdaki bank boş ve tenha burada rahatça...DERTLEŞEBİLİRİZ.
Beni ilk kez biri kucağına alıyor. Çok tuhaf neyse deniz kenarina gelmiştik İzmir'in deniz kokusuda bi başka oluyo yani.
U:İyi misin?
Z:Biraz daha iyiyim.
U:Anlatmak istersen ben dinlerim.
Z:Şeyy...O çocuk beni kullandı ben onu sevmiştim.Yine hıçkırıklara boğulur Uzay ona sarılır.
U:Adı ne?
Z:Hakan. Beni sevdiğini düşünmüştüm meğerse başka bir kız için beni kullanıyormuş. Yani herkesin değişiyle "2. kadın"oluyorum
U:Ben herkez diğilim ve öyle düşünme gidip ona haddini bildirebilirim.
Z:Hayır. O zengin ailenin tek çocuğu ve istediği herşeyi yapabilir ve senin onu öldürebileceğini inanmadığımdan değil onun sana...yani bizlere bir şey yapmasından korkuyorum.Asya:Zeynep iyi misin beş on dakka önce Hakan'ı gördük sinirli bir şekilde gidiyodu Balım,Melis ve ben çok korktuk sana bişi oldu diye.
Z:Ben iyiyim kızlar Uzay olmasaydı o dengesizin ne yapacağı belli olmazdı bu arada yeniden teşekkür ederim Uzay.
U:Önemli diğil kim olsa yapardı neyse ben kaçar. İsterseniz sizi evinize kadar bırakayım dicemde arabam tamirde o yüzden otobüsle geldim o zaman bihaki sefere görüşürüz kızlar.Hepimiz arkasından el salladık.
Kızlara biran önce olayları anlatmalıyım yoksa beni öldürecekler bunu gözlerinde anlayabiliyorum ama eve kadar beklemeleri gerkiyo (😈😈 çatlayın kızlar).
Maalesef ki eve geldik hem anlatmak istiyor hemde sonrasın da yaşanacaklardan korkuyordum neyse herşeyi tane tane anlattım hepsi şoklandılar ardından ooooo sesleri yükseldi ama onun ardından korku sardı çünkü en baştada söylediğim gibi Hakan istediklerini elde etmek için neler yapmaz...
Hepimiz bunun düşünceleriyle yataklarımıza yattık çok yorucu bir günün ardından uykuya daldık. ( Ha bu arada kızlar Sumru'nun evlerini 4. Katında kızlarla yaşıyor haftanın 5 günü bu katta geri kalan 2 gününü aileliriyle geçiriyorlar)1 hafta sonra;
O olayı atlatalı bir hafta geçmişti. Kızlarla olayı unutmuş rahat bir şekilde yaşıyorduk taki o gece hepimiz düşüncelere dalmışken birden telefonumun şarkı sesiyle hepimizi hoplayana dek. Gecenin 2sinde gizli numarayla kim arardı ki...????
Sevgili okurlarım beğenilerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum hepinizi çoook seviyorum diğer bölümde görüşmek üzere bayy
💜💚💜💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1 ZEYUZ Aşkı...
ChickLitAşk konusundan hiç mi hiç yüzü gülmeyen Zeynep yaşadığı olaylardan sonra aşkı bulabilecek mi? Uzun süreli aşk yaşamamış Uzay Zeynep'e hangi zorlukların ardından Aşık olduğunu anlayacak? İşte bütün bunların cevabını merak ediyorsan hadi durma hikayey...