ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!! Το ονειρο μου γινεται πραγματικοτητα!! Περιμενα αυτην την μερα πως και πως!! Επιτελους εφτασε!! Δεν μπορουσα να περιμενω αλλο!!! Η μητερα μου, μου ειχε υποσχεθει πως αν παρω το πτυχιο των γαλλικων θα παμε Παρισι... Και ετσι εγινε!!! Ετοιμασα τα πραγματα μου την προηγουμενη μερα και ειμαι ετοιμη με την μαμα μου για να παμε στο αεροδρομιο.....
Κων/να: "πως νιωθεις;;"
Κατερινα: "υπεροχα..!!!"
Ενιωθα εναν κομπο στο στομαχι μου σε ολη την διαδρομη λογικα απο τον ενθουσιασμο..Ηταν 8 το πρωι και στις 9 πετουσαμε για Παρισι... Για την μαμα μου ημουν σιγουρη οτι θα εβρισκε παρεα απο το γκρουπ καθως ειναι πολυ κοινωνικη αλλα το θεμα μου ειναι εγω πως θα εβρισκα παρεα αφου ειμαι κλειστος ανθρωπος... Τελος παντων πηρα ενα τηλεφωνο την Ηλιανα για να με καθυσηχασει και μου ειπε οτι λενε οι κολλητες μεταξυ τους σε τετοιες περιπτωσεις... Μου ευχηθηκε καλο ταξιδι και το κλεισαμε. Η μαμα μου ολη την ωρα που εγω μιλουσα ειχε ηδη βρει ενα ζευγαρι με δυο παιδια και ειχαν ανοιξει την κουβεντα. Κατευθυνθηκα προς τα εκει και εμαθα οτι και αυτοι θα πανε Παρισι και οτι ειναι απο Αθηνα... Εχουν εναν κουκλο γιο!! Εγω ειμαι 15 αρα αυτος δεν φαινεται και πολυ μεγαλος.. Εε δεν θα ειναι καπου στα 17?? Αρα μονο δυο χρονια διαφορα... Δεν μπορει κατι θα βρω να πω!! Ωχχχ με κοιταει θα κοιταξω αλλου!! Ωχχ τι τελεια ματια που εχει..Χριστε μου!! Οχι Κατερινα κοιτα αλλου, κοιτα αλλου!! Ξαφνικα το βλεμμα μου επεσε πανω σε ενα κοριτσι το οποιο μοιαζει πολυ με αυτον τον κουκλο και καθεται σχετικα κοντα με την οικογενεια οποτε λογικα θα ειναι αδερφη του.. Αυτο ειναι πολυ ενδιαφερον.. Αν θα κανω παρεα με αυτην θα πλησιασω και το μαναρι που με κοιταει.. ΟΠΑ ΤΙ? ΜΕ ΚΟΙΤΑΕΙ?? Ξαφνικα απο τις σκεψεις μου με εβγαλε η φωνη της μητερας μου λεγοντας "και απο εδω η κορη μου η Κατερινα" εδωσα το χερι μου στους γονεις τους κ εμαθα οτι την μητερα του την λενε Αλεξανδρα και τον πατερα του Χρηστο.. Ωραια ονοματα.. Αχχ Κατερινα συγκεντρωσου!! Η κ. Αλεξανδρα φωναξε καποιον Σωκρατη και Αφροδιτη.. Οπα μισο.. ΣΩΚΡΑΤΗ ΤΟΝ ΛΕΝΕ ΤΟΝ ΜΑΝΑΡΟ? Παναγια μου πεθαινω!! Και κουκλος και τελειο ονομα... Και ετσι οπως κοιτουσα σαν χαζο ξαφνικα μου δινει το χερι η Αφροδιτη και συστηθηκαμε και μετα απο αυτην μου το δινει ο Σωκρατης.. "Σωκρατης χαρηκα" του δινω το χερι μου και λεω "Κατερινα" με ενα χαμογελο μεχρι τα αυτια.. Εκεινη την στιγμη κυριολεκτικα χαζεψα.. Με το που μου αφηνει το χερι, αρπαζω το κινητο μου και βαζω υπενθημιση να μην ξαναπληνω την ζακετα μου την οποια ακουμπησε!!
YOU ARE READING
~Καλοκαιρινός Έρωτας~
Teen FictionΚαι ποιος δεν εχει ερωτευτει το καλοκαιρι... Ολοι μας ειχαμε εναν καλοκαιρινο ερωτα τον οποιο αλλοι τον ξαναειδαν και αλλοι οχι.. Ελπιζω σε ολους να ετυχε η πρωτη περιπτωση αλλα τα πραγματα δεν μπορουν να ερθουν παντα ετσι οπως τα θελουμε οποτε πρεπ...