"Ναι Ηλιανα... Ναι σημερα μπορεις??? Τι εννοεις δεν μπορει καποιος να σε φερει???? Οχι Ηλιανα εσυ ακου.. Παρε το λεωφορειο αν ειναι μεγαλη αναγκη... Και στην τελικη δεν σε ρωτησα και ολας.. Ελα με τα ποδια τι να σου πω?? Ναι ξερεις δεν με νοιαζει.. Ελα απο εδω και θα σου τα εξηγησω ολα.. ΤΕΛΕΙΑ ΘΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ" ολη την συζητηση μας την ακουγαν η Βανεσα και ο Σπυρος με κοιτουσε με ενα ικανοποιητικο βλεμμα...
Κατερινα: Βανεσα ερχεσαι λιγο επανω που θελω να σου μιλησω??
Bανεσα: Ναι ερχομαι...
Βανεσα: Γιατι μιλας ετσι στην Ηλιανα ρε??? Γιατι ησουν τοσο απολυτη μαζι της??? Λες και αν δεν βγαινατε θα καταστραφοταν ο κοσμος!!
Κατερινα: ΣΚΑΣΕ θελω να σου μιλησω!!
Βανεσα: Τι θες??
Κατερινα: Ο Κωνσταντινος γνωριζεται με τον Σπυροοοο
Βανεσα: ΤΙ??????
Κατερινα: Ναι... Αν μπορεις μαθε οτι μπορεις και πες μου.. Ο Σπυρος μου ειπε οτι για να μαθω την αληθεια πρεπει να μεθυσω ωστε να μην θυμαμαι τιποτα... Και επισης μου ειπε οτι θα μου την ξαναπει μολις βεβαιωθει οτι αυτο που εχετε δεν ειναι κατι σημαντικο ωστε να τον μισησουμε και οι δυο με το δικιο μας...
Βανεσα: Λοιπον.. Θα τον ψαρεψω.. Και αν θες να μαθεις την αληθεια απο την πρωτη στιγμη.. Εισαι εξυπνη και θα βρεις τον τροπο :)
Εχει δικιο... Δεν θα παμε σε μπαρακι, θα καθισουμε στο παρκο και θα κανω την μεθυσμενη.. Τι ηθοποιος ειμαι αν δεν μπορω να το κανω.. Θα χασκογελαω, θα τραγουδαω και θα παρω και ρουζ για να γινω κοκκινη... Ευκολα πραγματα...
Μονο που η Ηλιανα δεν ειχε τα ιδια σχεδια με εμενα... Φοραει μια γκρι αμανικη πολυ, πολυ, πολυ κοντη μπλουζα, ενα μαυρο σορτσακι, μαυρες μποτες και το κολιε που ειχαμε παρει μαζι... Ετσι εγω στο παρκο δεν την βγαζω... Αναγκστηκα να βαλω και εγω ρουχα για κλαμπ οποτε φορεσα ενα απλο μαυρο φορεμα, τις μαυρες γοβες μου και το κολιε μας... Απλα δεν θα πιω πολυ...
Θυμαστε που ειπα οτι δεν θα μεθυσω??? Ναι λοιπον.. Ξεχαστε το.. Το μονο που θυμαμαι ειναι την Ηλιανα να με κραταει απο τον ωμο και να μου λεει γιατι να πιω τοσο πολυ, την αδερφη μου να μου κλεινει το ματι, τον Σπυρο να με κοιταει με ενα βλεμμα "πως ειναι ετσι αυτη?", το κεφαλι μου να βουηζει και το στομαχι μου να ανακατευεται... Αα επισης θυμαμαι οτι ανοιξα την παλια ντουλαπα που εχουμε στο δωματιο της Βανεσας και να φωναζω "ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΝΑΡΝΙΑ?" αλλα ολα τα υπολοιπα κομπλε... Σχετικα με τον Σπυρο θυμαμαι οτι μου ελεγε κατι για τον Κωνσταντινο, κατι για τον Σωκρατη, κατι για υιοθεσιες και κατι για βιασμους.....
Λες να.....
ESTÁS LEYENDO
~Καλοκαιρινός Έρωτας~
Novela JuvenilΚαι ποιος δεν εχει ερωτευτει το καλοκαιρι... Ολοι μας ειχαμε εναν καλοκαιρινο ερωτα τον οποιο αλλοι τον ξαναειδαν και αλλοι οχι.. Ελπιζω σε ολους να ετυχε η πρωτη περιπτωση αλλα τα πραγματα δεν μπορουν να ερθουν παντα ετσι οπως τα θελουμε οποτε πρεπ...