Μερος 30ο

61 8 4
                                    


Κατερινα: Αν θυμασαι οταν ειμασταν μικρες ειχες γραψει σε ενα χαρτι τους κανονες που θα εχουμε για να ειμαστε παντα ευτυχισμενες και χαρουμενες χωρις να εξαρτομαστε απο αλλους... Ο πρωτος κανονας που ειχες γραψει ηταν να μην εχουμε μυστικα και να λεμε τα παντα η μια στην αλλη..... Χρονο με τον χρονο καταλαβαινα οτι εγω σου τα ελεγα ολα αλλα εσυ μου εκρυβες πραγματα και επρεπε να τα ανακαλυψω εγω και μονο τοτε μου ελεγες τι συμβαινει... Δεν εδωσα σημασια ποτε ακομα πιστευα οτι με εμπιστευοσουν και απλα δεν μου τα ελεγες καθως ειμαι μικροτερη και δεν μπορω να δωσω λυση στα προβληματα σου επειδη δεν εχω αρκετες εμπειριες.... Αλλα τωρα σκεφτομαι μηπως δεν ανακαλυψα κατι!!! Πως θα το μαθω????? 

Βανεσα: Πρωτον ηρεμισε και δευτερον ξερεις οτι δεν μου αρεσουν οι φωνες μπορεις να μιλησεις πιο ηρεμα

Κατερινα: Αρεσουν σε εμενα και τωρα πες μου!!! ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ ΓΑΜΩΤΟ???

Βανεσα: Θα σου ελεγα απλα δεν μπορω..... Δεν μπορω να σου τα που ενω εισαι νευριασμενη και με κοιτας μεσα στα ματια... Ή μαλλον μπορω απλα δεν θελω..... Μολις μεγαλωσεις αρκετα θα σου τα πω ολα.....

Κατερινα: Ωραια.... Ξερεις κατι???

Βανεσα: Τι?

Ανεβαινω γρηγορα τα σκαλια, μπαινω στο δωματιο μου, ανοιγω την πορτα της ντουλαπας και τραβαω γρηγορα το χαρτι με τους κανονες με αποτελεσμα να σκιστει λιγο το πανω μερος.... 

Κατερινα: Το βλεπεις αυτο το χαρτι???

Βανεσα: Τι προκειται να κανεις με αυτο???

Κατερινα: Αφου εσυ δεν τηρεις τον κανονα ενα ηρθε η ωρα να παραβιασω τον κανονα 10

λεω και σκιζω το χαρτι σε χιλια κομματακια και τα πεταω προς τα πανω για να πεσουν πανω μας και στο πατωμα... Οση ωρα εκανα εγω αυτα η Βανεσα κοιτουσε μια το χαρτι και μια εμενα καθως δεν πιστευε αυτο που εβλεπε... Ο κανονας δεκα ειναι: ΠΟΤΕ ΜΗΝ ΧΑΣΕΙΣ Ή ΠΕΤΑΞΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΡΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΤΑΙ Ο ΑΔΕΡΦΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ.... ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΘΥΜΩΜΕΝΗ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΑΠΛΑ ΜΗΝ ΤΟ ΣΚΙΣΕΙΣ Ή ΤΟ ΚΑΨΕΙΣ

Κατερινα: Τωρα, εχεις κατι να μου πεις????

Βανεσα: Μολις εσκισες το χαρτι..... 

Κατερινα: Δεν ξερω αν θα μπορεσω να σε εμπιστευω ξανα.... 

λεω και πηγαινω ξανα στο δωματιο μου... Βρισκω τον σακο μου και τον γεμιζω με μερικα ρουχα και τα λεφτα που κρατουσα σαν χαρτζιλικι που παλι καλα τα μαζευα πολυ καιρο

Κατερινα: Αντιο





Που να παω τωρα??? Οχι οχι ολα εχουν την σειρα τους... Θα παω πρωτα στην Ηλιανα....



Ηλιανα: Καλημερα... Πως και απο εδω?? Ιιιι ειχαμε πει να βγουμε??? Σορρυ το ξεχασα!!!! Ελα μεσα!!!

Κατερινα: Τι δεν μου εχεις πει που αφορα εμενα και εσενα???

Ηλιανα: Ε?

Κατερινα: Μιλαω σοβαρα... Πες μου!! Υπαρχει κατι που μου κρυβεις και πρεπει να μαθω??

Ηλιανα: Κατερινα τι λες??? Δεν σου κρυβω τιποτα!!!!!!!!

Κατερινα: ΠΕΣ ΜΟΥ

Ηλιανα: Απ απλα ε εγω... Αχχχ

Κατερινα: ΠΕΣ ΜΟΥ!!!!!

Ηλιανα: Τα εχω με τον Αγγελο.......

Και αυτο ηταν το μονο που δεν ηθελα να ακουσω.... Δεν μπορω ουτε καν να μιλησω... Και αν μιλησω τι να πω???? 

Απλα εφυγα... Ηταν το μονο που μπορουσα  να κανω......

Ο Κωνσταντινος ειχε δικιο... Ολοι τους τελικα κρυβουν κατι... Η καλυτερη μου φιλη τα εχει με υτον που ηθελα... Και το ηξερε..... Σειρα εχει η Ελπιδα...




Ελπιδα: Πως και ετσι πρωινη εσυ?? Δεν τα συνηθιζεις αυτα!! Χαχαχ.. Μσο... Εκλαιγες???

Κατερινα: Υπαρχει κατι που δεν μου εχεις πει????

Ελπιδα: Εεε??????



~Καλοκαιρινός Έρωτας~Where stories live. Discover now